Thread: Klagemauer
View Single Post
Old Feb 01, 2006, 8:46pm   #10
2muchMONEY
[♥] PTips

2muchMONEY's Avatar

2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to 2muchMONEY Send a message via AIM to 2muchMONEY Send a message via Yahoo to 2muchMONEY
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

Quote:
Originally Posted by CBone
Im Moment läufts bei mir auch nicht, in 2 Wochen 700 Dollar runter mit NL Holdem. Also spiel ich jetzt erstmal ne Weile Limit Omaha/8
hm, wenn ich mal nen längeren down streak hab spiele ich auch ganz gerne ein paar stündchen omaha...allerdings nie h/l, denn darin bin ich aus mir unerklärlichen gründen ziemlich mies
(und außerdem teile ich nicht gerne)

By the Way , war ich in Uruguay hob von dort mein anderes Verhalten
-forum spammer

2muchMONEY est déconnecté  

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!