View Single Post
Old Apr 01, 2006, 10:49pm   #8
CBone
Microdonk till ∞

CBone has much to be proud ofCBone has much to be proud ofCBone has much to be proud ofCBone has much to be proud ofCBone has much to be proud ofCBone has much to be proud ofCBone has much to be proud ofCBone has much to be proud ofCBone has much to be proud ofCBone has much to be proud of
Send a message via AIM to CBone Send a message via Skype™ to CBone

Prima Poker skin
Limit Holdem Ring game
Limit: $1.00/$2
6 players
Converter

Pre-flop: (6 players) Hero is SB with 3 J
UTG calls, UTG+1 folds, CO calls, Button folds, Hero calls, BB raises, UTG calls, CO calls, Hero calls.

Flop: 2 5 J (8SB, 4 players)
Hero checks, BB bets, UTG folds, CO calls, Hero calls.

Turn: 3 (5.5BB, 3 players)
Hero checks, BB bets, CO raises, Hero 3-bets, BB calls, CO Caps, Hero calls, BB calls.

River: J (17.5BB, 3 players)
Hero bets, BB calls, CO raises, Hero 3-bets, BB calls, CO Caps, Hero calls, BB calls.

Results:
Final pot: 29.5BB
CO shows 6 4
Hero shows 3 J
BB shows K K

Oh Gott, das hat soooo gut getan! Und ja, ich hab die Hand unendlich scheisse gespielt und gleich 2 Bad Beats verteilt. Aber nach dem was da vorher abgegangen ist, war das nur ausgleichende Gerechtigkeit.

/edit: Beim zweiten Durchgucken ist die gar nicht so blöd gespielt, der 3-bet auf dem Turn ist diskussionsfähig, aber irgendwie muss ich ja rausfinden was die anderen Pappnasen haben, und dass ich den Cap dann calle, ist ja auch klar. River spielt sich natürlich von selbst. Ich muss mal Xen fragen, was er ausser "Fold preflop" dazu sagt.

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!