View Single Post
Old Jun 07, 2006, 9:28am   #5
santazero
Ptips Foren Doc.

santazero's Avatar

santazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond repute
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

ich bin ganz lame. ich nutz die wm zur pokerpause. und werde kaum / garnicht pokern.

meine pokerlust ist im moment soweit unten das glaubt ihr nicht. ich hab auch wieder ne leichte phase wo ich kacke spiele und dann ab und zu auch noch pech hab. ich spiel noch die letzten 23 rhs nacher für meinen bet365$ bonus und dann is pünktlich zur WM 4 wochen pause / kaum pokern angesagt.
santazero est déconnecté   Reply With Quote

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!