THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum

Go Back   PokerTips.org Forums > German Forums > Poker Allgemein

Reply

Thread Tools Display Modes
Old Mar 25, 2009, 8:42am   #1
2muchMONEY
[♥] PTips

2muchMONEY's Avatar

2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to 2muchMONEY Send a message via AIM to 2muchMONEY Send a message via Yahoo to 2muchMONEY
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!
Default Congrats Xen! (epic win)

Für alle die die ergebnisse der letzten sunday million nicht mitgekriegt habe:

1st place: ckingusc ($193,697.00)
2nd place: *xen ($130,607.12)
3rd place: bbs99 ($88,547.20)
4th place: reef2287 ($71,944.60)
5th place: Liqqa ($56,132.60)
6th place: 1GENERAL_TAO ($40,320.60)
7th place: bigsexyKN ($27,671.00)
8th place: Rabbiej ($18,183.80)
9th place: tpreston ($11,068.40)

hier die ft highlights:
http://www.pokerstars.tv/movies/60Y/...r-22-2009.html

@xen:
so so so sick! hab dir zwar schon gratuliert aber das kann man ja garnicht oft genug sagen. grats!

By the Way , war ich in Uruguay hob von dort mein anderes Verhalten
-forum spammer

2muchMONEY est déconnecté   Reply With Quote
Old Mar 25, 2009, 8:45am   #2
Frufru
Hurn Poker

Frufru's Avatar

Frufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond repute

omg, wahnsinn. Xen hats einfach drauf.

Understand and accept that poker is a game of high variance.
Frufru est déconnecté   Reply With Quote
Old Mar 25, 2009, 8:47am   #3
CivSTAR
on the rail

CivSTAR's Avatar

CivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to CivSTAR

gerade zufällig den Bericht dazu bei intellipoker gelesen gehabt und dachte noch: "hmm is das der xen von hier?"

gz gz gz!!
CivSTAR est déconnecté   Reply With Quote
Old Mar 25, 2009, 8:52am   #4
Wheelie
Professional

Wheelie's Avatar

Wheelie has a reputation beyond reputeWheelie has a reputation beyond reputeWheelie has a reputation beyond reputeWheelie has a reputation beyond reputeWheelie has a reputation beyond reputeWheelie has a reputation beyond reputeWheelie has a reputation beyond reputeWheelie has a reputation beyond reputeWheelie has a reputation beyond reputeWheelie has a reputation beyond reputeWheelie has a reputation beyond repute

omg huge load of money. nh.
Old Mar 25, 2009, 8:53am   #5
BubbleBoy
BubbleBoy

BubbleBoy's Avatar

BubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond repute
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

warum nur zweiter?

fail

BubbleBoy est déconnecté   Reply With Quote
Old Mar 25, 2009, 8:54am   #6
2muchMONEY
[♥] PTips

2muchMONEY's Avatar

2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to 2muchMONEY Send a message via AIM to 2muchMONEY Send a message via Yahoo to 2muchMONEY

Quote:
Originally Posted by BubbleBoy View Post
warum nur zweiter?
stars is obv rigged

By the Way , war ich in Uruguay hob von dort mein anderes Verhalten
-forum spammer

2muchMONEY est déconnecté   Reply With Quote
Old Mar 25, 2009, 3:49pm   #7
xenthebrain
I am so smart. S-M-R-T

xenthebrain's Avatar

xenthebrain is a glorious beacon of lightxenthebrain is a glorious beacon of lightxenthebrain is a glorious beacon of lightxenthebrain is a glorious beacon of lightxenthebrain is a glorious beacon of light

Quote:
warum nur zweiter?

fail
No way to earn your respect

Danke an alle. Nächste Woche is ein anderer ptipsler dran ne runde zu luckboxen.

Cliffnotes on the tourney (aka things that had to happen to make runner up):
Ich hatte seit der ersten Stunde keine timebank mehr. In irgendner blöden Hand isse runtergelaufen, als ich 8 andere tourneys aufhatte und nen overpair auf nem coordinated board hatte, was ich dann auch foldete gegen ne all-in riverbet. Ergo: 20sec time to act für die nächsten 10 Stunden.

Funny hand midgame: Meine Maus hakte rum als ich QQ foldet to me im SB hatte. Da keine timebank und tastaturbefehle deaktiviert, noch grad so geschafft in der letzten Sekunde irgendnen button zu pushen, call. BB geht all in, instacall obv. Er hat 6 high. Bingo!

Von den letzten 700 oder so an, war ich immer Top20 in chips. Die Situation ist viel schlimmer als wenn man dann downto 3-4 Tische is. Weil man weiß, man hat ne chance, aber es wird noch ewig dauern bis sich abzeichnet obs was wird mit dem dicken cash.

Ich hatte cKingusc 3x mal all in. Einmal AJs<AK. J auf flop, K auf turn. Dann AQ<99. Q und 9 auf flop. Ich hatte ihn immer covered und war selbst nach diesen dicken verlorenen Pots immer noch oben dabei. Ja, und die KT vs 88 Hand kennt ihr ja.

Es gab keinen deal. 5 handed hat jemand gefragt ob man unverbindlich die numbers angucken wollte. Wirklich nen deal machen wollt ich gar nich, hab einfach eingewilligt um die ma zu sehen, mit ICM zu vergleichen und ma gucken. 3 Handed hätt ich mich eher auf was eingelassen, was sich aber eh erledigte, da wir 3 handed einen starken shortstack dabei hatten.
Allerdings hatte bei der 5 handed numbers angucken Frage cking schon mit "no, ty" geantwortet. Also war allen klar das Mr WCOOP ME winner hier eh nicht dealen wird.

Fands nicht wirklich schlimm, da ich nicht das Gefühl hatte ein underdog am FT zu sein, und selbst wenn man als 4. oder 5. rausfliegt.... man sollte nich weinen

Bester Tipp so einen score zu kriegen: Andauernd MIA - Paper Planes im hintergrund laufen zu lassen und immer laut "And take your moneeeeeeey" mitsingen. Hilft.

xenthebrain est déconnecté   Reply With Quote
Old Mar 25, 2009, 11:23am   #8
Globetrott3R
Grinder

Globetrott3R's Avatar

Globetrott3R is a jewel in the roughGlobetrott3R is a jewel in the roughGlobetrott3R is a jewel in the rough

Könnte ich gut was anfangen mit der Kohle. Gratulation!
Old Mar 25, 2009, 11:30am   #9
blackaces
Professional

blackaces's Avatar

blackaces has a reputation beyond reputeblackaces has a reputation beyond reputeblackaces has a reputation beyond reputeblackaces has a reputation beyond reputeblackaces has a reputation beyond reputeblackaces has a reputation beyond reputeblackaces has a reputation beyond reputeblackaces has a reputation beyond reputeblackaces has a reputation beyond reputeblackaces has a reputation beyond reputeblackaces has a reputation beyond repute

wow! glückwunsch!!!!!!!!! wars dein erster 6figure-cash?
Quote:
ach kack fullring
Quote:
Originally Posted by gustavv View Post
Gott hasst mich offensichtlich. Ich hasse ihn auch. Der scheiss Wichser.
blackaces est déconnecté   Reply With Quote
Old Mar 25, 2009, 11:44am   #10
claimsuccess
Professional

claimsuccess's Avatar

claimsuccess is a glorious beacon of lightclaimsuccess is a glorious beacon of lightclaimsuccess is a glorious beacon of lightclaimsuccess is a glorious beacon of lightclaimsuccess is a glorious beacon of lightclaimsuccess is a glorious beacon of light

jetzt ernsthaft ?
Gratz...
irgendwer gewinnt immer bzw. wird 2., aber wenn man damit konfrontiert wird, dass man weiß wer es ist, wird man wirklich neidisch .

Wieso postet xen atm, zumindest im deutschen Teil, nichtmehr ?
claimsuccess est déconnecté   Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules