THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum
Old Sep 18, 2010, 5:21pm   #1
BubbleBoy
BubbleBoy

BubbleBoy's Avatar

BubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond repute
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!
Default Stake BubbleBoy! - WSOPE ME + EPT

Ich bin im Moment in London zur WSOPE+EPT und bin gerade aus Event #3 gebusted und hab daher ne freie Minute. Da der buyin fuer das Main Event mit 10k pounds ziemlich hoch ist werd ich nen Teil davon verscherbeln. Um das Angebot etwas attraktiver zu machen biete ich gleich das EPT (main event) mit dazu an, das ist direkt danach auch in London.

Verkaufe 100% der winnings fuer 111.5% des buyins. Sollte mein tatsaechlicher ROI bei 11.5% oder mehr liegen waere das ein profitables Angebot fuer den Kaeufer.

WSOP ME (Event #5) 23.09. (24.09. Tag 1B) £10,000 + £350
EPT ME (Event #18 ) 29.09. (30.09. Tag 1B) £5,000 + £250

Insgesamt £17400 (£15600+11.5%)

1 share, 0.5% der winnings, kostet
£87 / €105 / $137

Ich nehm Geld bei Stars ($), Moneybookers ($ und €), Pokeridol (€).
Nach Moeglichkeit auch FT (wenn jemand FT-> woanders hilft), Neteller ($, hat hohe Gebuehren), Bankkonto (bei mehr als 4 shares) oder vor Ort in London

Zum buchen im Thread posten oder PM schicken, dann geb ich die Transfer Details. Gebucht ist es sobald ich quote/antworte.

Updates und Reports kommen hier rein.

Ich hoffe es laeuft gut

BubbleBoy est déconnecté   Reply With Quote
Old Sep 18, 2010, 5:41pm   #2
GrmBl3
Hypern

GrmBl3's Avatar

GrmBl3 has a reputation beyond reputeGrmBl3 has a reputation beyond reputeGrmBl3 has a reputation beyond reputeGrmBl3 has a reputation beyond reputeGrmBl3 has a reputation beyond reputeGrmBl3 has a reputation beyond reputeGrmBl3 has a reputation beyond reputeGrmBl3 has a reputation beyond reputeGrmBl3 has a reputation beyond reputeGrmBl3 has a reputation beyond reputeGrmBl3 has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to GrmBl3 Send a message via MSN to GrmBl3 Send a message via Skype™ to GrmBl3
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

Hm,
ich reservier mir mal 1,5%.
Wird aber nur in anspruch genommen, wenn mal endlich der TR von der EPT Berlin kommt. ;)
GrmBl3 est déconnecté   Reply With Quote
Old Sep 18, 2010, 6:04pm   #3
BubbleBoy
BubbleBoy

BubbleBoy's Avatar

BubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by GrmBl3 View Post
Hm,
ich reservier mir mal 1,5%.
Wird aber nur in anspruch genommen, wenn mal endlich der TR von der EPT Berlin kommt. ;)
booked

ich kann dir ne pre release version schicken lol. jaja ich bin langsam und faul

BubbleBoy est déconnecté   Reply With Quote
Old Sep 18, 2010, 6:21pm   #4
blackaces
Professional

blackaces's Avatar

blackaces has a reputation beyond reputeblackaces has a reputation beyond reputeblackaces has a reputation beyond reputeblackaces has a reputation beyond reputeblackaces has a reputation beyond reputeblackaces has a reputation beyond reputeblackaces has a reputation beyond reputeblackaces has a reputation beyond reputeblackaces has a reputation beyond reputeblackaces has a reputation beyond reputeblackaces has a reputation beyond repute

4% plz.
würde auf idol oder stars zahlen.
Quote:
Originally Posted by BubbleBoy View Post
ach kack fullring
Quote:
Originally Posted by gustavv View Post
Gott hasst mich offensichtlich. Ich hasse ihn auch. Der scheiss Wichser.

Last edited by blackaces; Sep 18, 2010 at 6:26pm.
blackaces est déconnecté   Reply With Quote
Old Sep 18, 2010, 8:56pm   #5
HhCMotU
On the way to be rich!

HhCMotU's Avatar

HhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to HhCMotU

Nehme auch 4%

Jetzt Anteile von mir kaufen!!!

PokerTips.org is
HhCMotU est déconnecté   Reply With Quote
Old Sep 18, 2010, 10:00pm   #6
besoffski01
insane

besoffski01's Avatar

besoffski01 has a reputation beyond reputebesoffski01 has a reputation beyond reputebesoffski01 has a reputation beyond reputebesoffski01 has a reputation beyond reputebesoffski01 has a reputation beyond reputebesoffski01 has a reputation beyond reputebesoffski01 has a reputation beyond reputebesoffski01 has a reputation beyond reputebesoffski01 has a reputation beyond reputebesoffski01 has a reputation beyond reputebesoffski01 has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to besoffski01

würd ja gerne mehr nehmen aber aufgrund von bankroll-fuckaments würd ich gerne 0,5% booken
besoffski01 est déconnecté   Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules