THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum
Old Dec 16, 2012, 6:13pm   #61
Slottinho
Grinder

Slottinho's Avatar

Slottinho has a reputation beyond reputeSlottinho has a reputation beyond reputeSlottinho has a reputation beyond reputeSlottinho has a reputation beyond reputeSlottinho has a reputation beyond reputeSlottinho has a reputation beyond reputeSlottinho has a reputation beyond reputeSlottinho has a reputation beyond reputeSlottinho has a reputation beyond reputeSlottinho has a reputation beyond reputeSlottinho has a reputation beyond repute

Erste 300 Hands muss man rausrechnen, ne Menge sind irwie nicht importiert worden.
Hab insgesamt 10882 Hands gespielt, waren geschätzt 19 Stunden Tischzeit. Hinten raus durchaus zufrieden mit meinem Game, zwischendurch jedoch nicht so wirklich.
Wenn ich von nem Profit an den Tischen von 340$ ausgehe, dazu noch 87.77$ Rakeback auf FTP und 196$ FPP auf Stars dazukommen, außerdem 200$ in Boni, sind das insgesamt 823,77$. Kann ich mit leben.
Slottinho est déconnecté   Reply With Quote

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Dec 16, 2012, 6:31pm   #62
eoto
got Stripes

eoto's Avatar

eoto has a reputation beyond reputeeoto has a reputation beyond reputeeoto has a reputation beyond reputeeoto has a reputation beyond reputeeoto has a reputation beyond reputeeoto has a reputation beyond reputeeoto has a reputation beyond reputeeoto has a reputation beyond reputeeoto has a reputation beyond reputeeoto has a reputation beyond reputeeoto has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to eoto

ist komplett samstag und sonntag, jeweils 10k hands. unglaubliche doofe setups und dann auch noch schlecht gerunt, mit bonus 20$ down. aber lustig wars

eoto (7:42 PM) :
du bist konditor?
Frufru (7:42 PM) :
ja
mach mir ma ne fette torte ^^
Frufru (7:43 PM) :
kann das nicht
eoto est déconnecté   Reply With Quote
Old Dec 16, 2012, 6:40pm   #63
lejean80
2k12

lejean80's Avatar

lejean80 has a reputation beyond reputelejean80 has a reputation beyond reputelejean80 has a reputation beyond reputelejean80 has a reputation beyond reputelejean80 has a reputation beyond reputelejean80 has a reputation beyond reputelejean80 has a reputation beyond reputelejean80 has a reputation beyond reputelejean80 has a reputation beyond reputelejean80 has a reputation beyond reputelejean80 has a reputation beyond repute

Mit RB dann wohl knapper Sieg für mich. Schade Jungs
Old Dec 16, 2012, 8:24pm   #64
xxFrankS86xx
MTT/SNG

xxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to xxFrankS86xx Send a message via Skype™ to xxFrankS86xx

so, dann auch mal mein abschluß nach jetzt knapp 21 std reiner spielzeit

am ende einfach keinen bock mehr gehabt noch irgendwie wieder break even zu kommen, omaha is einfach zu sick, aba macht einfach so bock

komischerweise bin ich immernoch fit

xxFrankS86xx est déconnecté   Reply With Quote
Old Dec 16, 2012, 10:19pm   #65
BubbleBoy
BubbleBoy

BubbleBoy's Avatar

BubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond repute
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

nice volume

BubbleBoy est déconnecté   Reply With Quote
Old Dec 17, 2012, 7:26am   #66
eoto
got Stripes

eoto's Avatar

eoto has a reputation beyond reputeeoto has a reputation beyond reputeeoto has a reputation beyond reputeeoto has a reputation beyond reputeeoto has a reputation beyond reputeeoto has a reputation beyond reputeeoto has a reputation beyond reputeeoto has a reputation beyond reputeeoto has a reputation beyond reputeeoto has a reputation beyond reputeeoto has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to eoto

frank, denk nochmal dran deine omaha hand im stratteil zu posten ...
du bist konditor?
Frufru (7:42 PM) :
ja
mach mir ma ne fette torte ^^
Frufru (7:43 PM) :
kann das nicht
eoto est déconnecté   Reply With Quote
Old Dec 17, 2012, 3:35pm   #67
xxFrankS86xx
MTT/SNG

xxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to xxFrankS86xx Send a message via Skype™ to xxFrankS86xx

Quote:
Originally Posted by eoto View Post
frank, denk nochmal dran deine omaha hand im stratteil zu posten ...
done

xxFrankS86xx est déconnecté   Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules