THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum
Old Aug 11, 2006, 11:12am   #21
santazero
Ptips Foren Doc.

santazero's Avatar

santazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond repute
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

sein vater scheint auch schwer krank zu sein, und so wie er erzählt hat wird er ja auch einiges an kohle teilen.

ist mir auf jedenfall sehr sympatisch der Gold.

Meine Mutter kam gerade rein als das Interview war und ich meitne dann "guck mal, 12 mio $ in 6 tagen mit poker spielen verdient"

ich hoffe nun meckert sie nicht mehr wenn ich sag "keine zeit , muss pokern" ;)

@gerrit

kansnt du bitte meine pm beantworten ? danke
santazero est déconnecté   Reply With Quote

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Aug 11, 2006, 2:30pm   #22
maarky
Doyle Look-alike

maarky's Avatar

maarky is on a distinguished road
Default ...

Kam unter der Adresse der Final Table vom Anfang bis zum Ende live???
Old Aug 11, 2006, 2:34pm   #23
Gerrit2002
Banned

Gerrit2002 has much to be proud ofGerrit2002 has much to be proud ofGerrit2002 has much to be proud ofGerrit2002 has much to be proud ofGerrit2002 has much to be proud ofGerrit2002 has much to be proud ofGerrit2002 has much to be proud ofGerrit2002 has much to be proud ofGerrit2002 has much to be proud of

Ich hab erst ab den letzten dreien geschaut. Hatte den Tipp aber von jemandem der schon länger dran sass also schätze ich mal ja da kam der ganze FT!
Gerrit2002 est déconnecté   Reply With Quote
Old Aug 11, 2006, 2:46pm   #24
santazero
Ptips Foren Doc.

santazero's Avatar

santazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond repute
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

schade, hab gestern abend noch ne stunde nach nem link gesucht und nix gefunden gehabt

naja immerhin hab ich die letzte hand noch gesehen.
santazero est déconnecté   Reply With Quote
Old Aug 11, 2006, 3:40pm   #25
Kleinbreuer
Flop Artist

Kleinbreuer

hab nur die letzten 3 geschaut, und das war live....da kam zwar auch mal ein rückblick von 2005 oder so, aber sonst war schon live.

aber der Spruch: Do you have balls

Super...
Kleinbreuer est déconnecté   Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules