THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum

Go Back   PokerTips.org Forums > German Forums > Poker Allgemein

Reply

Thread Tools Display Modes
Old Aug 15, 2006, 6:58pm   #11
Feroc
River Pirate

Feroc's Avatar

Feroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to Feroc
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

Oh da lag ich dann ja total daneben. Sorry... *schäm*

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Aug 15, 2006, 7:02pm   #12
Seraph
Krusnik

Seraph's Avatar

Seraph is a glorious beacon of lightSeraph is a glorious beacon of lightSeraph is a glorious beacon of lightSeraph is a glorious beacon of lightSeraph is a glorious beacon of light

Quote:
Originally Posted by Feroc View Post
Oh da lag ich dann ja total daneben. Sorry... *schäm*

Du hattest doch recht postflop ist der BB als erster dran.
Old Aug 15, 2006, 7:03pm   #13
Geth
Professional

Geth's Avatar

Geth will become famous soon enough
Send a message via ICQ to Geth

Quote:
Originally Posted by Seraph View Post
Du hattest doch recht postflop ist der BB als erster dran.

aber er meinte das immer spieler b als naechstes dran waer und spieler b war in dem beispiel der sb was wiederum falsch is........ naja egal die sache is ja nu geklaert
Geth est déconnecté   Reply With Quote
Old Aug 15, 2006, 7:08pm   #14
Seraph
Krusnik

Seraph's Avatar

Seraph is a glorious beacon of lightSeraph is a glorious beacon of lightSeraph is a glorious beacon of lightSeraph is a glorious beacon of lightSeraph is a glorious beacon of light

Omg ist das alles kompliziert.

Wir halten fest, das ist richtig:
Quote:
dealer ist small blind der andre big blind

pre flop ist der sb also der dealer zu erst dran

postflop ist der bb also der nichtdealer first to act
Old Aug 15, 2006, 7:18pm   #15
DK76
Fish

DK76 is on a distinguished road

@geth; thanks für die hoffentlich richtige lösung
@seraph; thanks fürs verwirren :-)

euch allen ein gutes blatt
DK
DK76 est déconnecté   Reply With Quote
Old Aug 15, 2006, 8:49pm   #16
Seraph
Krusnik

Seraph's Avatar

kein problem.
Old Aug 18, 2006, 10:55am   #17
Lord_Krueger
Broke & Done

Lord_Krueger's Avatar

Lord_Krueger has a reputation beyond reputeLord_Krueger has a reputation beyond reputeLord_Krueger has a reputation beyond reputeLord_Krueger has a reputation beyond reputeLord_Krueger has a reputation beyond reputeLord_Krueger has a reputation beyond reputeLord_Krueger has a reputation beyond reputeLord_Krueger has a reputation beyond reputeLord_Krueger has a reputation beyond reputeLord_Krueger has a reputation beyond reputeLord_Krueger has a reputation beyond repute

So da das hier der erste Heads Up Thread ist den ich gefunden habe, stelle ich meine Frage hier.

Ich suche ein Buch das sich ausführlich mit Heads Up Play beschäftigt. Wenns keinen reines Buch über HU gibt dann wenigstens eins das sich damit befasst. Bin für jeden Tip dankbar, cya Lord_Krueger
Lord_Krueger est déconnecté   Reply With Quote
Old Aug 18, 2006, 3:53pm   #18
xenthebrain
I am so smart. S-M-R-T

xenthebrain's Avatar

xenthebrain is a glorious beacon of lightxenthebrain is a glorious beacon of lightxenthebrain is a glorious beacon of lightxenthebrain is a glorious beacon of lightxenthebrain is a glorious beacon of light

Theory of Poker und Hold'em Poker for Advanced players soltle dafür sehr hilfreich sein.
Allerdings limit. Theory of Poker empfehle ich trotzdem für jede Spielart, alleine schon wegen des anschneidens von Game Theory und Poker, was grade in Heads-Up ein großer Vorteil sein kann.
xenthebrain est déconnecté   Reply With Quote
Old Aug 18, 2006, 8:28pm   #19
Lord_Krueger
Broke & Done

Lord_Krueger's Avatar

Lord_Krueger has a reputation beyond reputeLord_Krueger has a reputation beyond reputeLord_Krueger has a reputation beyond reputeLord_Krueger has a reputation beyond reputeLord_Krueger has a reputation beyond reputeLord_Krueger has a reputation beyond reputeLord_Krueger has a reputation beyond reputeLord_Krueger has a reputation beyond reputeLord_Krueger has a reputation beyond reputeLord_Krueger has a reputation beyond reputeLord_Krueger has a reputation beyond repute

Sehr schön, das hört sich gut an. Vielen Dank Xen.
Lord_Krueger est déconnecté   Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules