THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum

Go Back   PokerTips.org Forums > German Forums > Poker Allgemein

View Poll Results: Soll der River abgeschafft werden?
Ja klar und zwar sofort!!!!1 17 38.64%
Nein, er mag mich 21 47.73%
Abschaffen und dem Donk das Moskau Inkasso schicken damit er es sich auch merkt. 6 13.64%
Voters: 44. You may not vote on this poll

Reply

Thread Tools Display Modes
Old Dec 04, 2006, 6:10pm   #11
Fishoo
Professional

Fishoo's Avatar

Fishoo

Ich möchte eine Gehaltserhöhung für die Fische, so daß sie höhere Limits spielen können !
Und 10 % Wahrscheinlichkeitsfanatiker sollten das Recht abgesprochen bekommen zu gewinnen.

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Dec 04, 2006, 6:12pm   #12
surfdude
Grinder

surfdude's Avatar

surfdude is on a distinguished road

Quote:
Originally Posted by Pokerfuchs View Post
die Rivercard ist oft sehr nützlich ;)
Du Donk!
Old Dec 04, 2006, 8:38pm   #13
cHriZZ0r1989
River Rat

cHriZZ0r1989 is on a distinguished road

bin dafür blos glaich mafia hin schicken naja... man sollte ein donkland aufmachen und da alle reinstecken und dann mal alle da drinne verprügeln
ne aber mir hilft sie genau so oft wie sie schadet(man merkt sich wohl eher das schlechtere)

cHriZZ0r
cHriZZ0r1989 est déconnecté   Reply With Quote
Old Dec 04, 2006, 9:02pm   #14
methos
Professional

methos's Avatar

methos has much to be proud ofmethos has much to be proud ofmethos has much to be proud ofmethos has much to be proud ofmethos has much to be proud ofmethos has much to be proud ofmethos has much to be proud ofmethos has much to be proud ofmethos has much to be proud ofmethos has much to be proud of

Gibts eigentlich in PO ne Option bei der man rausfinden kann wie oft man bis zum Turn vorne war und aufgrund der River Karte dann doch noch verloren hat bzw. umgekehrt?
methos est déconnecté   Reply With Quote
Old Dec 05, 2006, 1:25pm   #15
dacult
Professional

dacult's Avatar

dacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond repute
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

Bis zum River lieg ich zu 100 % vorn. Wenn ich am Turn hinten lieg, steig ich zu 100 % aus.
dacult est déconnecté   Reply With Quote
Old Dec 06, 2006, 8:31am   #16
WalterSobchak
River Rat

WalterSobchak is on a distinguished road

Beim all-in liege ich doch meistens vorne. Ohne Rivercard gewinne ich öfter. River abschaffen!
WalterSobchak est déconnecté   Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules