THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum
Old Jul 18, 2007, 12:32pm   #661
JustinShape
glückssüchtig

JustinShape's Avatar

JustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond repute

Wieso packt Gott mir eigentlich so selten ein Set auf den Tisch wenn ich es dringend brauche ... ich hab auch unter dem Kommunismus gelitten.

Der Typ hats verdient und im nachhinein kam er auch noch ganz sympathisch rüber.
JustinShape est déconnecté   Reply With Quote

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Jul 18, 2007, 12:34pm   #662
llluzifer
Professional

llluzifer's Avatar

llluzifer will become famous soon enough

Ok, ich fand ihn doch sympathisch am Ende. Er hat doch für 500$ n Super Satellite gespielt, so wie ich das verstanden habe, oder? War eigentlich schon aufm Rückweg zum Flughafen oder so. Oder war das ein anderer vom FT?

Und einen Job scheint er zu haben. Zumindest sagte er im Interview, daß er seinen Boss angerufen hat, nachdem er am FT war um ihm zu sagen, daß er am nächsten Tag wohl eher nicht kommen wird. ;)

llluzifer est déconnecté   Reply With Quote
Old Jul 18, 2007, 12:36pm   #663
kosa28
Grinder

kosa28's Avatar

kosa28 is a jewel in the roughkosa28 is a jewel in the roughkosa28 is a jewel in the rough

Quote:
Originally Posted by llluzifer View Post
Ok, ich fand ihn doch sympathisch am Ende. Er hat doch für 500$ n Super Satellite gespielt, so wie ich das verstanden habe, oder? War eigentlich schon aufm Rückweg zum Flughafen oder so. Oder war das ein anderer vom FT?
Das war Jon Kalmar, Platz 5.
Old Jul 18, 2007, 12:38pm   #664
llluzifer
Professional

llluzifer's Avatar

llluzifer will become famous soon enough

Alles klar. Habs heute Nacht nur gehört und konnte da den Typen nicht richtig zuordnen.

llluzifer est déconnecté   Reply With Quote
Old Jul 18, 2007, 12:38pm   #665
GlobalGambler
Stoke

GlobalGambler's Avatar

GlobalGambler has a reputation beyond reputeGlobalGambler has a reputation beyond reputeGlobalGambler has a reputation beyond reputeGlobalGambler has a reputation beyond reputeGlobalGambler has a reputation beyond reputeGlobalGambler has a reputation beyond reputeGlobalGambler has a reputation beyond reputeGlobalGambler has a reputation beyond reputeGlobalGambler has a reputation beyond reputeGlobalGambler has a reputation beyond reputeGlobalGambler has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by llluzifer View Post
Zumindest sagte er im Interview, daß er seinen Boss angerufen hat, nachdem er am FT war um ihm zu sagen, daß er am nächsten Tag wohl eher nicht kommen wird. ;)
Bei dem Preisgeld würde ich auch ein Schritt kürzer treten.
GlobalGambler est déconnecté   Reply With Quote
Old Jul 18, 2007, 12:46pm   #666
JustinShape
glückssüchtig

JustinShape's Avatar

JustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond repute

Aber ist wenigstens so nett und will die Kündigungsfrist einhalten.
JustinShape est déconnecté   Reply With Quote
Old Jul 18, 2007, 1:21pm   #667
Cr4sh
Minimal Hippie

Cr4sh's Avatar

Cr4sh has a reputation beyond reputeCr4sh has a reputation beyond reputeCr4sh has a reputation beyond reputeCr4sh has a reputation beyond reputeCr4sh has a reputation beyond reputeCr4sh has a reputation beyond reputeCr4sh has a reputation beyond reputeCr4sh has a reputation beyond reputeCr4sh has a reputation beyond reputeCr4sh has a reputation beyond reputeCr4sh has a reputation beyond repute

Also bei der Kombination von Pokern und Religion werde ich leicht allergisch, auch wenn ich sonst gar nix gegen die Leute habe. Bei der WPT war auch mal ein Donkey der alles auf seinen Jesus zurückgeführt hat (-> pokertube) und das ist mir auch schon tiersch aufn Sacke gegangen.
Naja, was solls. Sei ihm gegönnt

what if i say that i'll never surrender?!

no one gives it to you. you have to take it.

Cr4sh est déconnecté   Reply With Quote
Old Jul 18, 2007, 1:52pm   #668
john_delay
underwhelmed

john_delay's Avatar

john_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond repute

hier nochmal die info zu Yang von pokernews.com

Final Table Bios: Jerry Yang

Seat 4 - Jerry Yang
Hometown: Temecula, CA

Jerry Yang is originally from Laos. The 40-year-old lives in California with his wife and six kids. He's a psychologist and social worker that earned a master's degree on health psychology. He's been playing poker for two years and this is his first WSOP. He won a $225 satellite at Penchanga. He's got the most karma points coming into the final table. He will be donating 10% of his winnings to the Make a Wish Foundation, Feed the Children, and the Ronald McDonald House.

Jerry Yang is one of the most deliberate players at the final table. He always takes his time to make decisions. He's been successfully using his skills as a psychologist at the table, analyzing his opponents' behavior in order to make better decisions.
Old Jul 18, 2007, 2:00pm   #669
StudMatt
Professional

StudMatt's Avatar

StudMatt will become famous soon enough

Quote:
Originally Posted by john_delay View Post
He's been successfully using his skills as a psychologist at the table, analyzing his opponents' behavior in order to make better decisions.
Man bin ich froh das unser Zauberkünstler und Psychologe hier gebannt wurde.
Ich mag mir gar nicht vorstellen was für Beiträge von ihm jetzt kommen würden....
StudMatt est déconnecté   Reply With Quote
Old Jul 18, 2007, 2:06pm   #670
davaro
Doyle Look-alike

davaro's Avatar

davaro is on a distinguished road

Quote:
Originally Posted by StudMatt View Post
Ich mag mir gar nicht vorstellen was für Beiträge von ihm jetzt kommen würden....
Dann schau mal bei Poker-Institut vorbei. Der spamt dort immer noch ständig.

"Bombing for Peace is like f*cking for Virginity"

davaro est déconnecté   Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules