THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum
Old Nov 06, 2007, 8:04pm   #11
tigga
Dnevnoi Dozor !

tigga's Avatar

tigga
Send a message via ICQ to tigga

Last edited by tigga; Nov 06, 2007 at 8:44pm.
tigga est déconnecté   Reply With Quote

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Nov 06, 2007, 8:17pm   #12
hinziboy
just for fun

hinziboy's Avatar

hinziboy has a reputation beyond reputehinziboy has a reputation beyond reputehinziboy has a reputation beyond reputehinziboy has a reputation beyond reputehinziboy has a reputation beyond reputehinziboy has a reputation beyond reputehinziboy has a reputation beyond reputehinziboy has a reputation beyond reputehinziboy has a reputation beyond reputehinziboy has a reputation beyond reputehinziboy has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to hinziboy Send a message via AIM to hinziboy Send a message via MSN to hinziboy Send a message via Yahoo to hinziboy Send a message via Skype™ to hinziboy

VOTE FOR STICKY!
hinziboy est déconnecté   Reply With Quote
Old Nov 06, 2007, 10:09pm   #13
john_delay
underwhelmed

john_delay's Avatar

john_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by hinziboy View Post
VOTE FOR STICKY!
Old Nov 06, 2007, 10:34pm   #14
Fhil
.

Fhil's Avatar

Fhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond repute

lol eoto auf NL10, wie geil ist das denn?

edit: CivStar du hast noch viele Videos von CNoob vergessen, ich hab von ihm 4 Videos in meinem Pokervideos-Ordner, er hat einige im engl. Teil gepostet, die sind aber allesamt exzellent!

edit: hier sind die Threads:
http://www.pokertips.org/forums/showthread.php?t=49903
http://www.pokertips.org/forums/showthread.php?t=49696
http://www.pokertips.org/forums/showthread.php?t=44701
http://www.pokertips.org/forums/showthread.php?t=40069

"Follow Your Bliss." - Joseph Campbell

Last edited by Fhil; Nov 06, 2007 at 10:45pm.
Fhil est déconnecté   Reply With Quote
Old Nov 07, 2007, 3:55pm   #15
CivSTAR
on the rail

CivSTAR's Avatar

CivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to CivSTAR

sind eingearbeitet
CivSTAR est déconnecté   Reply With Quote
Old Nov 07, 2007, 4:01pm   #16
2muchMONEY
[♥] PTips

2muchMONEY's Avatar

2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to 2muchMONEY Send a message via AIM to 2muchMONEY Send a message via Yahoo to 2muchMONEY
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

wow, hast dir ja richtig mühe gegeben. nice.
fwiw, gibt auch einige user vids im engl teil.

By the Way , war ich in Uruguay hob von dort mein anderes Verhalten
-forum spammer

2muchMONEY est déconnecté   Reply With Quote
Old Nov 07, 2007, 4:21pm   #17
CivSTAR
on the rail

CivSTAR's Avatar

CivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to CivSTAR

da ich das im Deutschen Bereich rausgearbeitet hatte (ich selbst bin eigentlich auch nur hier aktiv), hatte ich die Videos im englischen Teil "vernachlässigt"

für deutschsprachige User sollten die auch erst einmal am interessantesten sein. gibt ja schon so relativ wenig brauchbares in deutscher Sprache leider :/
CivSTAR est déconnecté   Reply With Quote
Old Nov 07, 2007, 4:24pm   #18
2muchMONEY
[♥] PTips

2muchMONEY's Avatar

2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to 2muchMONEY Send a message via AIM to 2muchMONEY Send a message via Yahoo to 2muchMONEY
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

Quote:
Originally Posted by CivSTAR View Post
da ich das im Deutschen Bereich rausgearbeitet hatte (ich selbst bin eigentlich auch nur hier aktiv), hatte ich die Videos im englischen Teil "vernachlässigt"

für deutschsprachige User sollten die auch erst einmal am interessantesten sein. gibt ja schon so relativ wenig brauchbares in deutscher Sprache leider :/
sollte auch kein vorwurf sein. nur ein hinweis fals jemand nachdem er alle gesehn hat noch lust auf mehr hätte (und etwas zeit zum suchen)

By the Way , war ich in Uruguay hob von dort mein anderes Verhalten
-forum spammer

2muchMONEY est déconnecté   Reply With Quote
Old Nov 07, 2007, 4:46pm   #19
ahlert
zomfg

ahlert's Avatar

ahlert is a jewel in the roughahlert is a jewel in the roughahlert is a jewel in the rough
Send a message via ICQ to ahlert

make it sticky
move down to where they respect your limps
ahlert est déconnecté   Reply With Quote
Old Nov 07, 2007, 5:11pm   #20
Stephan76
Doyle Look-alike

Stephan76's Avatar

Stephan76 is on a distinguished road
Send a message via ICQ to Stephan76 Send a message via Skype™ to Stephan76

Quote:
Originally Posted by CivSTAR View Post
P.S.: Merkt man das ich heute langeweile hatte?
Ja
Aber sehr nice, vielen Dank!
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules