THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum
Old Jun 03, 2008, 12:27am   #1
DirtySanchez80
Professional

DirtySanchez80's Avatar

DirtySanchez80 has a reputation beyond reputeDirtySanchez80 has a reputation beyond reputeDirtySanchez80 has a reputation beyond reputeDirtySanchez80 has a reputation beyond reputeDirtySanchez80 has a reputation beyond reputeDirtySanchez80 has a reputation beyond reputeDirtySanchez80 has a reputation beyond reputeDirtySanchez80 has a reputation beyond reputeDirtySanchez80 has a reputation beyond reputeDirtySanchez80 has a reputation beyond reputeDirtySanchez80 has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to DirtySanchez80
Default NL200 - 3bet Pot mit AQo

***** Hand History for Game 1009326852 *****
$200.00 NL Texas Hold'em - Monday, June 02, 10:59:10 2008
Table North Side (Real Money)

Seat 5 is the button
Seat 1: Europide ( $199.00 )
Seat 3: 347264 ( $310.70 )
Seat 5: Locanort ( $37.00 )
Seat 6: HERO ( $475.00 )
Seat 8: cedarred ( $385.40 )
Seat 10: tifonss ( $200.00 )
heltahskeltah posts the small blind [$1.00].
cedarred posts the big blind [$2.00].

** Dealing down cards **
Dealt to HERO ]
tifonss folds
Europide raises [$8.00]
347264 folds
Locanort folds
HERO raises [$24.00]
cedarred folds
Europide calls [$17.00]

** Dealing Flop ** [ , , ]
HERO bets [$34.00]
Europide calls [$34.00]

** Dealing Turn ** [ ]
HERO checks
Europide checks

** Dealing River ** [ ]
HERO checks
Europide bets [$88.00]

nochmal derselbe Gegner: 24/20/3.6

Ich denke AK hätte er preflop zu 100% ge4bettet, aber KQ KJ QJs liegen in seiner Range.

Kann mir nicht vorstellen, dass er mit Ax den Flop peeled u.U. Ah xh

ez call or what?

DirtySanchez80 est déconnecté   Reply With Quote

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Jun 03, 2008, 8:42am   #2
CivSTAR
on the rail

CivSTAR's Avatar

CivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to CivSTAR

du hast nen komischen Nick ;)

für mich ist es ein fold. du brauchst knapp 43% am River. denke nicht das du gegen ihn so viel hast, so wie die Hand vorgetragen wurde.

mit QQ/JJ/99 den Turn behind zu checken finde ich bei ihm nicht. TT/Kx schon (QQ vllt auch, denke aber eher bet), genauso QJs, wobei ich denke das er QJs auch anspielen würde. das letzte was es da noch gibt ist Ahxh, Q oder J Kicker. Allerdings denke ich, dass er auch diese Hände am Turn anspielen würde oder den Flop bereits raisen würde.

Ich denke nicht, dass du hier mit einem Call den Pot gewinnen kannst. Maximal split Pot, und das rechtfertig mMn den Call nciht.

P.S.: iwie muss ich doch posten scheiß sucht^^

Last edited by CivSTAR; Jun 03, 2008 at 8:49am.
CivSTAR est déconnecté   Reply With Quote
Old Jun 03, 2008, 10:25pm   #3
BubbleBoy
BubbleBoy

BubbleBoy's Avatar

BubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond repute
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

ich glaub ich shove den turn

BubbleBoy est déconnecté   Reply With Quote
Old Jun 04, 2008, 6:03am   #4
CivSTAR
on the rail

CivSTAR's Avatar

CivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to CivSTAR

Quote:
Originally Posted by BubbleBoy View Post
ich glaub ich shove den turn
wieso?
CivSTAR est déconnecté   Reply With Quote
Old Jun 04, 2008, 6:27am   #5
BubbleBoy
BubbleBoy

BubbleBoy's Avatar

BubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond repute
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

er foldet alle random pairs, und falls nicht auch nich so schlimm.

und ich hab keine ahnung was ihr machen wollt wenn villain bettet am turn.

as played find ich river c/f gut. fuer nen 1/2 vbet is er vermutlich zu gut, und seine floats bettet er am turn. whiffed draws gibs nich so viele wie value hands.

BubbleBoy est déconnecté   Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules