THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum
Old Sep 22, 2008, 7:29pm   #11
nizzle
back to school

nizzle's Avatar

nizzle has a reputation beyond reputenizzle has a reputation beyond reputenizzle has a reputation beyond reputenizzle has a reputation beyond reputenizzle has a reputation beyond reputenizzle has a reputation beyond reputenizzle has a reputation beyond reputenizzle has a reputation beyond reputenizzle has a reputation beyond reputenizzle has a reputation beyond reputenizzle has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Lord_Krueger View Post
Thx an alle :-), ich hab Forum Geschichte geschrieben YIPPIE also eher Freudentanzplatz *g*. Ich werd mal versuchen mich aus der zweiten Klagemauer rauszuhalten
Du willst doch net mit dem pokern aufhören

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Sep 22, 2008, 8:11pm   #12
santazero
Ptips Foren Doc.

santazero's Avatar

santazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond repute
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

warum wurd die erste dicht gemacht?
santazero est déconnecté   Reply With Quote
Old Sep 22, 2008, 8:20pm   #13
2muchMONEY
[♥] PTips

2muchMONEY's Avatar

2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to 2muchMONEY Send a message via AIM to 2muchMONEY Send a message via Yahoo to 2muchMONEY
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

Quote:
Originally Posted by santazero View Post
übersichtlichkeit.

By the Way , war ich in Uruguay hob von dort mein anderes Verhalten
-forum spammer

2muchMONEY est déconnecté   Reply With Quote
Old Sep 22, 2008, 8:26pm   #14
Garso
Professional

Garso's Avatar

Garso has a reputation beyond reputeGarso has a reputation beyond reputeGarso has a reputation beyond reputeGarso has a reputation beyond reputeGarso has a reputation beyond reputeGarso has a reputation beyond reputeGarso has a reputation beyond reputeGarso has a reputation beyond reputeGarso has a reputation beyond reputeGarso has a reputation beyond reputeGarso has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by santazero View Post
Machtdemonstration.
Garso est déconnecté   Reply With Quote
Old Sep 22, 2008, 8:27pm   #15
sashstar
Professional

sashstar's Avatar

sashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Garso View Post
Machtdemonstration.
Old Sep 22, 2008, 8:31pm   #16
Tompson
orly?

Tompson's Avatar

Tompson has a reputation beyond reputeTompson has a reputation beyond reputeTompson has a reputation beyond reputeTompson has a reputation beyond reputeTompson has a reputation beyond reputeTompson has a reputation beyond reputeTompson has a reputation beyond reputeTompson has a reputation beyond reputeTompson has a reputation beyond reputeTompson has a reputation beyond reputeTompson has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by 2muchMONEY View Post
übersichtlichkeit.

versteh ich nicht, du machst es also extra unübersichtlich

Tompson est déconnecté   Reply With Quote
Old Sep 22, 2008, 8:35pm   #17
santazero
Ptips Foren Doc.

santazero's Avatar

santazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond repute

Wusste garnicht das man das gejammer auch übersichtlich halten kann. sry
santazero est déconnecté   Reply With Quote
Old Sep 22, 2008, 8:35pm   #18
2muchMONEY
[♥] PTips

2muchMONEY's Avatar

2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to 2muchMONEY Send a message via AIM to 2muchMONEY Send a message via Yahoo to 2muchMONEY

Quote:
Originally Posted by Tompson View Post
versteh ich nicht, du machst es also extra unübersichtlich
für uns als mods wird es übersichtlicher. und für euch nicht wirklich unübersichtlich weil dieser thread mit dem alten zusammengefügt wird, sobald ich den hier dann nach 5k posts dicht mache (habe ich aber schon in dem anderen thread geschrieben glaube ich)

By the Way , war ich in Uruguay hob von dort mein anderes Verhalten
-forum spammer

2muchMONEY est déconnecté   Reply With Quote
Old Sep 22, 2008, 9:34pm   #19
DjKayslay87
FickStars

DjKayslay87's Avatar

DjKayslay87 has a reputation beyond reputeDjKayslay87 has a reputation beyond reputeDjKayslay87 has a reputation beyond reputeDjKayslay87 has a reputation beyond reputeDjKayslay87 has a reputation beyond reputeDjKayslay87 has a reputation beyond reputeDjKayslay87 has a reputation beyond reputeDjKayslay87 has a reputation beyond reputeDjKayslay87 has a reputation beyond reputeDjKayslay87 has a reputation beyond reputeDjKayslay87 has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to DjKayslay87 Send a message via MSN to DjKayslay87 Send a message via Skype™ to DjKayslay87

No Limit Holdem Tournament
$10,000 Guaranteed Freezeout Buy-In: $10+$1
10 players
Converted at weaktight.com

Stacks:
UTG Robbo11 (3615)
UTG+1 kcfusion1 (4235)
UTG+2 xxDKayxx (7185)
MP1 Jose111 (2395)
MP2 rubbertarzan (13588)
MP3 carpeki (1535)
CO frankey1 (3172)
BTN TwisterNova (4682)
SB JUSTTYL (9435)
BB todo1970 (4350)

Blinds: 150/300

Pre-flop: (450, 10 players)
1 fold, kcfusion1 raises to 1050, xxDKayxx calls 1050, 4 folds, TwisterNova calls 1050, 2 folds

Flop: : : : (3600, 3 players)
kcfusion1 checks, xxDKayxx bets 6135, TwisterNova folds, kcfusion1 goes all-in 3185

Turn: : (12920, 2 players)

River: : (12920, 2 players)

Final Pot: 12920
kcfusion1 shows: : :
xxDKayxx shows: : :

kcfusion1 wins 9970 ( won +5735 )
xxDKayxx wins 2950 ( lost -4235 )
TwisterNova lost -1050

Wie geil da wird man mit A High gecallt und obv. kommt auf dem Turn Q -.-
Ich will auch so eine Art Chuck Norris im Onlinepoker werden.

Quote:
Originally Posted by Wheelie View Post
DJ, du bist so der gääängsta echt

Last edited by DjKayslay87; Sep 22, 2008 at 9:45pm.
DjKayslay87 est déconnecté   Reply With Quote
Old Sep 22, 2008, 9:36pm   #20
Tompson
orly?

Tompson's Avatar

Tompson has a reputation beyond reputeTompson has a reputation beyond reputeTompson has a reputation beyond reputeTompson has a reputation beyond reputeTompson has a reputation beyond reputeTompson has a reputation beyond reputeTompson has a reputation beyond reputeTompson has a reputation beyond reputeTompson has a reputation beyond reputeTompson has a reputation beyond reputeTompson has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by 2muchMONEY View Post
für uns als mods wird es übersichtlicher. und für euch nicht wirklich unübersichtlich weil dieser thread mit dem alten zusammengefügt wird, sobald ich den hier dann nach 5k posts dicht mache (habe ich aber schon in dem anderen thread geschrieben glaube ich)

Es sollte auch nur eine Anspielung von mir sein.

Tompson est déconnecté   Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Tags
"übersichtlichkeit", aa < j3, aa < kk, aa < qq, abgefuckte dreckscheisse, bad beat, badbeat, beat, bubbleboy wont post here, che guevara, gayomat, gustavv, gustavvs revier, kotzen, matpios revier, mods machtdemonstration, on the failboat, ongame, pimmel mit soße, riggedmfbs, schwule mopeds, schwule mopeds ? lol, volksbelustigung, whine

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules