THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum

Go Back   PokerTips.org Forums > German Forums > Poker Allgemein

Reply

Thread Tools Display Modes
Old Jan 06, 2009, 11:32pm   #31
john_delay
underwhelmed

john_delay's Avatar

john_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond repute

sicke action ^^

Quote:
Originally Posted by max23 View Post
6) not open to phil galfond
kann mir das wer erklären?

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Jan 07, 2009, 12:33am   #32
Henneth
Professional

Henneth's Avatar

Henneth has much to be proud ofHenneth has much to be proud ofHenneth has much to be proud ofHenneth has much to be proud ofHenneth has much to be proud ofHenneth has much to be proud ofHenneth has much to be proud ofHenneth has much to be proud ofHenneth has much to be proud ofHenneth has much to be proud of

Quote:
Originally Posted by john_delay View Post
sicke action ^^

kann mir das wer erklären?
Die beiden sind befreundet und Phil Galfond (OMGClayAiken/Jman) hat wohl ne edge auf ihn.. ;)
Old Jan 07, 2009, 12:57am   #33
john_delay
underwhelmed

john_delay's Avatar

john_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond repute

k,thx
sowas in der art dacht ich mir eh schon
Old Jan 07, 2009, 1:26am   #34
Malekith
Professional

Malekith's Avatar

Malekith has a reputation beyond reputeMalekith has a reputation beyond reputeMalekith has a reputation beyond reputeMalekith has a reputation beyond reputeMalekith has a reputation beyond reputeMalekith has a reputation beyond reputeMalekith has a reputation beyond reputeMalekith has a reputation beyond reputeMalekith has a reputation beyond reputeMalekith has a reputation beyond reputeMalekith has a reputation beyond repute

definitivamente sicko
Malekith est déconnecté   Reply With Quote
Old Jan 07, 2009, 6:50am   #35
DrJimb
Slam Dunk Contest 4 Rolls

DrJimb's Avatar

DrJimb has a reputation beyond reputeDrJimb has a reputation beyond reputeDrJimb has a reputation beyond reputeDrJimb has a reputation beyond reputeDrJimb has a reputation beyond reputeDrJimb has a reputation beyond reputeDrJimb has a reputation beyond reputeDrJimb has a reputation beyond reputeDrJimb has a reputation beyond reputeDrJimb has a reputation beyond reputeDrJimb has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to DrJimb Send a message via Skype™ to DrJimb

sehr sick.

vorallem auch der Zeitraum über den das laufen wird.

Der Room wo die Hus dann letztendlich gespielt werden wird bestimmt auch nochmal bischen was an Kohle abdrücken.
Old Jan 07, 2009, 8:05am   #36
Jenson
I can haz kustom titlez

Jenson's Avatar

Jenson has a reputation beyond reputeJenson has a reputation beyond reputeJenson has a reputation beyond reputeJenson has a reputation beyond reputeJenson has a reputation beyond reputeJenson has a reputation beyond reputeJenson has a reputation beyond reputeJenson has a reputation beyond reputeJenson has a reputation beyond reputeJenson has a reputation beyond reputeJenson has a reputation beyond repute

der room wird IMHO ziemlich sicher FullTilt sein...

ich denke ihm geht's nicht in allererster linie um's geld... der braucht neue herausforderung bzw. will sein ego mal wieder pushen IHMO
Old Jan 07, 2009, 8:45am   #37
john_delay
underwhelmed

john_delay's Avatar

i loled:
Quote:
Originally Posted by random 2+2 guy
what happens if Phil Hellmuth accepts but only if it can take part on UB?
Old Jan 07, 2009, 9:47am   #38
spamkiller
PARTY ON @ Stars

spamkiller's Avatar

spamkiller has a reputation beyond reputespamkiller has a reputation beyond reputespamkiller has a reputation beyond reputespamkiller has a reputation beyond reputespamkiller has a reputation beyond reputespamkiller has a reputation beyond reputespamkiller has a reputation beyond reputespamkiller has a reputation beyond reputespamkiller has a reputation beyond reputespamkiller has a reputation beyond reputespamkiller has a reputation beyond repute

durrr hat doch garantiert nachgefragt, wieviel FT zahlt, wenn er so ne challenge macht. sollte er gewinnen kriegt er die FT challenge kohle, das gewonnene geld, 500k$ und dann noch RB bei FT

wer schaut sich das nicht aus fun an....

"Büro ist ist wie Psychokrieg - bloß härter" Stromberg
"xen, du versüßt mir den tag mehr als ein blowjob am morgen...." Major
spamkiller est déconnecté   Reply With Quote
Old Jan 07, 2009, 9:51am   #39
Cr4sh
Minimal Hippie

Cr4sh's Avatar

Cr4sh has a reputation beyond reputeCr4sh has a reputation beyond reputeCr4sh has a reputation beyond reputeCr4sh has a reputation beyond reputeCr4sh has a reputation beyond reputeCr4sh has a reputation beyond reputeCr4sh has a reputation beyond reputeCr4sh has a reputation beyond reputeCr4sh has a reputation beyond reputeCr4sh has a reputation beyond reputeCr4sh has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Jenson View Post
der room wird IMHO ziemlich sicher FullTilt sein...

ich denke ihm geht's nicht in allererster linie um's geld... der braucht neue herausforderung bzw. will sein ego mal wieder pushen IHMO
Das kann ich mir nicht vorstellen. Die Swings in 50k Hu-Hands (die Hälfte davon OmahaHi) können dermassen sick sein, dass einer 5-10 mio verliert. Spass und Egospielchen rücken da mit Sicherheit in den Hintergrund. Wobei ich jetzt nicht mehr glaube, dass er 100% seiner Action selber nimmt.

what if i say that i'll never surrender?!

no one gives it to you. you have to take it.

Cr4sh est déconnecté   Reply With Quote
Old Jan 07, 2009, 9:55am   #40
john_delay
underwhelmed

john_delay's Avatar

Quote:
Originally Posted by Cr4sh View Post
Das kann ich mir nicht vorstellen. Die Swings in 50k Hu-Hands (die Hälfte davon OmahaHi) können dermassen sick sein, dass einer 5-10 mio verliert. Spass und Egospielchen rücken da mit Sicherheit in den Hintergrund. Wobei ich jetzt nicht mehr glaube, dass er 100% seiner Action selber nimmt.
das glaub ich überhaupt nicht! da gehts von durrrrs seite aus hauptsächlich ums ego und danach um die kohle. der spass kommt wohl am ende nur mit dem profit, bzw dem posing (wenn er gewinnt).

btw, das hier noch in dem 2+2 thread entdeckt.

lol ^^

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules