THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum
Old Feb 09, 2009, 1:55pm   #1
poochie
Professional

poochie's Avatar

poochie has a reputation beyond reputepoochie has a reputation beyond reputepoochie has a reputation beyond reputepoochie has a reputation beyond reputepoochie has a reputation beyond reputepoochie has a reputation beyond reputepoochie has a reputation beyond reputepoochie has a reputation beyond reputepoochie has a reputation beyond reputepoochie has a reputation beyond reputepoochie has a reputation beyond repute
Send a message via Skype™ to poochie
Default Online Games

Da hin und wieder mal links zu lustigen online games gepostet werden dachte ich mir ich mach einfach mal nen tread auf.

wer strategiespiele mag:
Onslaught
poochie est déconnecté   Reply With Quote

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Feb 09, 2009, 2:36pm   #2
MostPreciousBlood
Try.Fail.Repeat.

MostPreciousBlood's Avatar

MostPreciousBlood will become famous soon enough

Desktop TD >>> Onslaught imo
MostPreciousBlood est déconnecté   Reply With Quote
Old Feb 09, 2009, 3:14pm   #3
Kid Bionic
Flop Artist

Kid Bionic's Avatar

Kid Bionic will become famous soon enoughKid Bionic will become famous soon enough

Schon Uralt aber macht aber immer noch laune, der gute alte Linerider.

http://linerider.com/play-line-rider-online
Kid Bionic est déconnecté   Reply With Quote
Old Feb 09, 2009, 4:11pm   #4
DrJimb
Slam Dunk Contest 4 Rolls

DrJimb's Avatar

DrJimb has a reputation beyond reputeDrJimb has a reputation beyond reputeDrJimb has a reputation beyond reputeDrJimb has a reputation beyond reputeDrJimb has a reputation beyond reputeDrJimb has a reputation beyond reputeDrJimb has a reputation beyond reputeDrJimb has a reputation beyond reputeDrJimb has a reputation beyond reputeDrJimb has a reputation beyond reputeDrJimb has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to DrJimb Send a message via Skype™ to DrJimb

Gemcraft > Desktop TD > Onslaught
Old Feb 09, 2009, 4:40pm   #5
Pusha
Grinder

Pusha's Avatar

Pusha is a name known to allPusha is a name known to allPusha is a name known to allPusha is a name known to allPusha is a name known to allPusha is a name known to all

Das ist auch ganz cool
http://www.flashgames.de/index.php?onlinespiele=7700
hat ewig gedauert, bis ich level 5 geschafft hab. Bei 7 ist jetzt Schluss da hab ich keine Chance mehr. Wer mit nen Screen mit Level 8 zeigt ist mein Held.
Pusha est déconnecté   Reply With Quote
Old Feb 09, 2009, 6:30pm   #6
john_delay
underwhelmed

john_delay's Avatar

john_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond repute

atm bin ich nach dem hier süchtig
http://www.deadwhale.com/play.php?game=774
Old Feb 09, 2009, 8:44pm   #7
Pusha
Grinder

Pusha's Avatar

Pusha is a name known to allPusha is a name known to allPusha is a name known to allPusha is a name known to allPusha is a name known to allPusha is a name known to all

Quote:
Originally Posted by john_delay View Post

Macht nen coolen Eindruck aber ich bin zu dumm dafür. Wie zum Teufel soll das gehen ich schaffe da keine 100 Punke.
Pusha est déconnecté   Reply With Quote
Old Feb 09, 2009, 9:34pm   #8
john_delay
underwhelmed

john_delay's Avatar

john_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond repute

der ganze haufen dreht sich um ne mitelachse. jenachdem wo du die nächste bubble dranschiesst gibts du dem haufen nen drehimpuls, je mittiger desto weniger.
die wände reflektieren die bubble!
dann einfach alles abbauen.
ist echt knifflig ^^

btw, rekord so far
1661 punkte

Last edited by john_delay; Feb 09, 2009 at 10:00pm.
john_delay est déconnecté   Reply With Quote
Old Feb 09, 2009, 10:02pm   #9
sashstar
Professional

sashstar's Avatar

sashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by john_delay View Post
wee 202 pkt :p
e: 262

Last edited by sashstar; Feb 09, 2009 at 10:14pm.
sashstar est déconnecté   Reply With Quote
Old Feb 10, 2009, 12:44am   #10
Karsten4130
D'oh!

Karsten4130's Avatar

Karsten4130 has a reputation beyond reputeKarsten4130 has a reputation beyond reputeKarsten4130 has a reputation beyond reputeKarsten4130 has a reputation beyond reputeKarsten4130 has a reputation beyond reputeKarsten4130 has a reputation beyond reputeKarsten4130 has a reputation beyond reputeKarsten4130 has a reputation beyond reputeKarsten4130 has a reputation beyond reputeKarsten4130 has a reputation beyond reputeKarsten4130 has a reputation beyond repute

www.kdice.com

Karsten4130 est déconnecté   Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules