THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum

Go Back   PokerTips.org Forums > German Forums > Online-Poker

Reply

Thread Tools Display Modes
Old May 25, 2009, 9:56am   #21
2muchMONEY
[♥] PTips

2muchMONEY's Avatar

2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to 2muchMONEY Send a message via AIM to 2muchMONEY Send a message via Yahoo to 2muchMONEY
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

schätze es müssen wie beim letzten mal 10 sein (war doch so oder?).
also kommt schon, free moniez anyone?

By the Way , war ich in Uruguay hob von dort mein anderes Verhalten
-forum spammer

2muchMONEY est déconnecté   Reply With Quote

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old May 25, 2009, 10:37am   #22
Schnarten
Doyle Look-alike

Schnarten will become famous soon enoughSchnarten will become famous soon enough
Send a message via ICQ to Schnarten

Die Termine letzte Woche waren ja wirklich etwas ungünstig.
Diese Woche wäre ich dabei. Allerdings finde ich nur das Holdem Event für Donnerstag. Ist Mittwoch wie geplant Omaha dran?
Ich müsste dann vllt nochmal die neue Software installieren, nutze noch die alte & hier ist kein einziges Omaha Turnier zu finden...
Schnarten est déconnecté   Reply With Quote
Old May 25, 2009, 2:45pm   #23
pere89
Grinder

pere89's Avatar

pere89 is a splendid one to beholdpere89 is a splendid one to beholdpere89 is a splendid one to beholdpere89 is a splendid one to beholdpere89 is a splendid one to beholdpere89 is a splendid one to behold

ich bin auch dabei.
lasst ma die 10 zusammen bekommen.
And the sunset
How fucking wonderfull is to watch that big ball of fire melt to the ocean
And the only light that is left is like a candle is only inside you

http://chipmeup.pokernews.com/player/PaulPanther
pere89 est déconnecté   Reply With Quote
Old May 25, 2009, 3:09pm   #24
merlin
Brunson

merlin's Avatar

merlin is on a distinguished road

Habs zwar etwas spät gesehen, aber ich würd mitmachen wollen! Könnt schon lustig werden

Mittwoch is der nächste Termin, right??
merlin est déconnecté   Reply With Quote
Old May 26, 2009, 1:13pm   #25
Schnarten
Doyle Look-alike

Schnarten will become famous soon enoughSchnarten will become famous soon enough
Send a message via ICQ to Schnarten

Ich hab gerade nochmal die neuste Version von Pacific installiert, nur leider finde ich jetzt nicht ein PTips-Event. Gestern hab ich das Holdem für Donnerstag immerhin noch entdecken können.

Kann vllt nochmal jemand anders nachgucken ob er die Turniere findet? Evtl bin auch einfach nur blind...
Schnarten est déconnecté   Reply With Quote
Old May 27, 2009, 4:50pm   #26
2muchMONEY
[♥] PTips

2muchMONEY's Avatar

2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to 2muchMONEY Send a message via AIM to 2muchMONEY Send a message via Yahoo to 2muchMONEY
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

Sorry,
muß euch leider mitteilen das die liga gecancelt wurde. laut pacific wollte die ersten 2 keiner spielen (lol wtf?) und deshalb wurde das ganze gestrichen.
tut mir leid wenn jemand von euch jetzt deswegen stress hat. es wird wohl in zukunft andere promos dieser art geben, ist aber schwierig wenn sich nur so wenige dafür interessieren. trotzdem nochmal: sorry

By the Way , war ich in Uruguay hob von dort mein anderes Verhalten
-forum spammer

2muchMONEY est déconnecté   Reply With Quote
Old May 27, 2009, 5:37pm   #27
santazero
Ptips Foren Doc.

santazero's Avatar

santazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond repute

schade

für mich persönlich sind solche Events unter der Woche immer schwer realisierbar wenn es nach 20.30-21 uhr losgeht. 20 Uhr wird oft auch eng.

Die Promos am WE waren ja immer besser besucht.

Vielleicht kann man die nächste Promo, wenn es denn eine geben wird, wieder auf SA / SO oder evtl FR legen.

Schade das es diesmal nicht geklappt hat. Heute hät ich Zeit und lust gehabt
santazero est déconnecté   Reply With Quote
Old May 27, 2009, 6:19pm   #28
Feanor
Professional

Feanor is a glorious beacon of lightFeanor is a glorious beacon of lightFeanor is a glorious beacon of lightFeanor is a glorious beacon of lightFeanor is a glorious beacon of light

bei der vorigen Promo waren 20-30 spieler dabei.
no offense aber hab mir das gleich gedacht das die neue promo nich so läuft, ich fand die eben auch nich so knülle.
nichtsdestotrotz find ichs gut das Ptips was in dieser Richtung versucht, schliesslich gibts cash obendrauf, das immer schön und dafür sag ich trotzdem danke.

Bookmarks

Tags
888, pacific, promo

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules