THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum
Old Dec 22, 2009, 5:30pm   #1
blackaces
Professional

blackaces's Avatar

blackaces has a reputation beyond reputeblackaces has a reputation beyond reputeblackaces has a reputation beyond reputeblackaces has a reputation beyond reputeblackaces has a reputation beyond reputeblackaces has a reputation beyond reputeblackaces has a reputation beyond reputeblackaces has a reputation beyond reputeblackaces has a reputation beyond reputeblackaces has a reputation beyond reputeblackaces has a reputation beyond repute
Default EPT in Berlin

http://www.pokerolymp.de/articles/sh...iert+in+Berlin

wer spielt alles von euch mit?

wer staket mich?
Quote:
Originally Posted by BubbleBoy View Post
ach kack fullring
Quote:
Originally Posted by gustavv View Post
Gott hasst mich offensichtlich. Ich hasse ihn auch. Der scheiss Wichser.
blackaces est déconnecté   Reply With Quote

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Dec 22, 2009, 5:40pm   #2
HhCMotU
On the way to be rich!

HhCMotU's Avatar

HhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to HhCMotU
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

Also, ich will auf jeden Fall spielen. Ich hoffe ich hau nicht mehr für Sats raus, als das Buy In ist.. ;)

Ansonsten werd ich es wohl auch mit Staking probieren...

Jetzt Anteile von mir kaufen!!!

PokerTips.org is
HhCMotU est déconnecté   Reply With Quote
Old Dec 23, 2009, 12:55am   #3
GrmBl3
Hypern

GrmBl3's Avatar

GrmBl3 has a reputation beyond reputeGrmBl3 has a reputation beyond reputeGrmBl3 has a reputation beyond reputeGrmBl3 has a reputation beyond reputeGrmBl3 has a reputation beyond reputeGrmBl3 has a reputation beyond reputeGrmBl3 has a reputation beyond reputeGrmBl3 has a reputation beyond reputeGrmBl3 has a reputation beyond reputeGrmBl3 has a reputation beyond reputeGrmBl3 has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to GrmBl3 Send a message via MSN to GrmBl3 Send a message via Skype™ to GrmBl3
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

Naja.
Irgendwie nur, wenn ich mir irgendwie nen Ticket lucken würde.
Aber jemand staken wäre auch ne idee.

Werde aber sicherlich mal vorbeischauen und mir angucken wie das da so ist.
GrmBl3 est déconnecté   Reply With Quote
Old Dec 24, 2009, 1:16pm   #4
pere89
Grinder

pere89's Avatar

pere89 is a splendid one to beholdpere89 is a splendid one to beholdpere89 is a splendid one to beholdpere89 is a splendid one to beholdpere89 is a splendid one to beholdpere89 is a splendid one to behold

Quote:
Originally Posted by GrmBl3 View Post
Naja.
Irgendwie nur, wenn ich mir irgendwie nen Ticket lucken würde.
jop, ich denke das werd eich auch probieren.
Bei Stars ein paar steps spielen und entweder es passt oder halt nicht.
Die einzelnen Steptickets kannst du ja eh nicht in bar umwandeln, dh ich muss dann auf jeden fall spielen

Ich frage mich nur wieviel man mindesten investieren sollte um eine reelle Chance auf ein Tciket zu haben.

200? / 500? / 1000? bucks
also halt über Steps.
And the sunset
How fucking wonderfull is to watch that big ball of fire melt to the ocean
And the only light that is left is like a candle is only inside you

http://chipmeup.pokernews.com/player/PaulPanther
pere89 est déconnecté   Reply With Quote
Old Dec 24, 2009, 2:12pm   #5
philliblunts
Doyle Look-alike

philliblunts's Avatar

philliblunts will become famous soon enough

sehr geil die comments darunter:

"Super geil, endlich Berlin, nicht zufassen. Bin ganz aufgeregt, habe meiner Tante schon gesagt, dass ich ihr weihnachtsgeldgeschenk, was sie mir immer gibt, dafür verwenden werde. Meine Mutter hat auch schon zugestimmt. Sie meinte, ich sollte mir auch eine schöne Hose kaufen, wenn ich dort spielen sollte. echt nicht zu fassen. Das ist wirklich unglaublich toll. Endlich Berlin, unsere Haupstadt."

oder

"Ich bin dabei hab 2,5 Jahre für das buy in einer EPT gespart das Tu ich mir an… LETS GOOOOO!!!!"
Du: Als Bonus-Hure!
philliblunts est déconnecté   Reply With Quote
Old Dec 24, 2009, 4:12pm   #6
Tompson
orly?

Tompson's Avatar

Tompson has a reputation beyond reputeTompson has a reputation beyond reputeTompson has a reputation beyond reputeTompson has a reputation beyond reputeTompson has a reputation beyond reputeTompson has a reputation beyond reputeTompson has a reputation beyond reputeTompson has a reputation beyond reputeTompson has a reputation beyond reputeTompson has a reputation beyond reputeTompson has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by philliblunts View Post
sehr geil die comments darunter:

"Super geil, endlich Berlin, nicht zufassen. Bin ganz aufgeregt, habe meiner Tante schon gesagt, dass ich ihr weihnachtsgeldgeschenk, was sie mir immer gibt, dafür verwenden werde. Meine Mutter hat auch schon zugestimmt. Sie meinte, ich sollte mir auch eine schöne Hose kaufen, wenn ich dort spielen sollte. echt nicht zu fassen. Das ist wirklich unglaublich toll. Endlich Berlin, unsere Haupstadt."

oder

"Ich bin dabei hab 2,5 Jahre für das buy in einer EPT gespart das Tu ich mir an… LETS GOOOOO!!!!"

loooooool

das sind dann die Spieler, die total ausrasten und es einfach nicht fassen können das sie jemand gekickt hat ^^

Tompson est déconnecté   Reply With Quote
Old Dec 25, 2009, 12:45am   #7
BubbleBoy
BubbleBoy

BubbleBoy's Avatar

BubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond repute

scheint ja dann doch ein nicht zu toughes feld zu werden

+ dickes ptips meetup

BubbleBoy est déconnecté   Reply With Quote
Old Dec 25, 2009, 1:17am   #8
santazero
Ptips Foren Doc.

santazero's Avatar

santazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond repute

wenn viele ptipsler hinfahren würd ich wohl auchmal vorbeischauen und mir das angucken.
War eh noch nie in Berlin.

Spielen werd ich wohl nicht außer man schenkt mir das buy in oder ich gewinn die nächsten MTTs die ich bis dahin spiele alle. dann hab ich ne roll um mir das BI zu leisten ;)
santazero est déconnecté   Reply With Quote
Old Dec 25, 2009, 1:20am   #9
BubbleBoy
BubbleBoy

BubbleBoy's Avatar

BubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond repute

wird auch gute side event action geben. also auch wer nur 100-500 buyin range spielen will kann wohl 1-2 dinger zocken.

BubbleBoy est déconnecté   Reply With Quote
Old Dec 25, 2009, 10:05am   #10
GrmBl3
Hypern

GrmBl3's Avatar

GrmBl3 has a reputation beyond reputeGrmBl3 has a reputation beyond reputeGrmBl3 has a reputation beyond reputeGrmBl3 has a reputation beyond reputeGrmBl3 has a reputation beyond reputeGrmBl3 has a reputation beyond reputeGrmBl3 has a reputation beyond reputeGrmBl3 has a reputation beyond reputeGrmBl3 has a reputation beyond reputeGrmBl3 has a reputation beyond reputeGrmBl3 has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to GrmBl3 Send a message via MSN to GrmBl3 Send a message via Skype™ to GrmBl3

Naja für mich als reiner Fixed Spieler wird das sowieso nichts sein, es sei denn ich setz mich jetzt ran und lern ein bisschen Turnierspiel.
GrmBl3 est déconnecté   Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules