THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum
Old Aug 10, 2010, 6:58pm   #1
Fhil
.

Fhil's Avatar

Fhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond repute
Default NL40 - AJ TP vs Raise, Villain reppt nix

$0.20/$0.40 No Limit Holdem
6 Players

Stacks:
UTG ($40)
UTG+1 ($18.13)
CO ($8)
BTN ($34.94)
Hero ($41.20)
BB ($46.70)

Pre-Flop: ($0.60, 6 players) Hero is SB
UTG calls $0.40, UTG+1 calls $0.40, 1 fold, BTN calls $0.40, Hero raises to $2.80, 1 fold, UTG calls $2.40, UTG+1 folds, BTN folds

Flop: ($6.80, 2 players)
Hero bets $4.40, UTG raises to $10, Hero calls $5.60

Turn: ($26.80, 2 players)
Hero checks, UTG bets $13.20, [color=#cc0000]Hero raises to $28.20

Villain ist 27/9/34 nach 100 hands
scheint unauffällig, aber hat mich schon in ein paar sehr dubiosen Spots geraist.

"Follow Your Bliss." - Joseph Campbell
Fhil est déconnecté   Reply With Quote

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Aug 10, 2010, 7:12pm   #2
FishersFritz
Mz Mz Mz Baby!

FishersFritz's Avatar

FishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond repute
Send a message via Skype™ to FishersFritz

Standard fold Turn erstma. Fühl mich da am Flop gegen den schon nich wohl.
Der kann schon A6s,66 oder random limpcall AQ/AK haben.
FishersFritz est déconnecté   Reply With Quote
Old Aug 10, 2010, 7:15pm   #3
DaPokara
[ ] Professional

DaPokara has a reputation beyond reputeDaPokara has a reputation beyond reputeDaPokara has a reputation beyond reputeDaPokara has a reputation beyond reputeDaPokara has a reputation beyond reputeDaPokara has a reputation beyond reputeDaPokara has a reputation beyond reputeDaPokara has a reputation beyond reputeDaPokara has a reputation beyond reputeDaPokara has a reputation beyond reputeDaPokara has a reputation beyond repute

Ich finde Downcallen ist besser als raise
ob fold > downcallen weiß ich nicht
Quote:
Originally Posted by lejean80 View Post
aber c/c gegen ne sicke station geht mal gar nicht.
DaPokara est déconnecté   Reply With Quote
Old Aug 10, 2010, 7:26pm   #4
Fhil
.

Fhil's Avatar

Fhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by FishersFritz View Post
Der kann schon A6s,66 oder random limpcall AQ/AK haben.
Eben. A6s und 66 sind grad mal 5 kombos. AK kann man auch gehörig discounten. Mit Aq 66 raisen ist doch absurd. A6 versteh ich noch

"Follow Your Bliss." - Joseph Campbell
Fhil est déconnecté   Reply With Quote
Old Aug 10, 2010, 7:33pm   #5
FishersFritz
Mz Mz Mz Baby!

FishersFritz's Avatar

FishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond repute
Send a message via Skype™ to FishersFritz

Quote:
Originally Posted by Fhil View Post
Eben. A6s und 66 sind grad mal 5 kombos. AK kann man auch gehörig discounten. Mit Aq 66 raisen ist doch absurd. A6 versteh ich noch
Naja Fische floppen auch mal starke Hände. Und die raisen sie dann auch mal weil sie Geld haben wollen. Für den is A6 dasselbe wie AQ. Du hast gemeint das er dich schon in dubiosen Spots geraist hat. ok. Also call Flop klar. Aber hat er dich dann auch schon weitergebarrelt?
Er sieht ja eher passiv aus. Und solange er nich verdächtig oft Flops raist und runterbarrelt fold ich hier. Und davon steht nix in deinem Post.
FishersFritz est déconnecté   Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules