THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum

Go Back   PokerTips.org Forums > German Forums > Poker Allgemein

Reply

Thread Tools Display Modes
Old Sep 16, 2010, 10:19am   #11
dacult
Professional

dacult's Avatar

dacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond repute
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

Ganz ehrlich, sowas würd ich mich gar nicht trauen. Ich hab zu wenig Vertrauen in kleine Paare. Sobald der Flop eine 3 bringt, oder was höheres , verlässt mich meine Hoffnung komplett. Und hinter jedem Caller vermute ich umgehend ein höheres Paar.
dacult est déconnecté   Reply With Quote

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Oct 03, 2010, 11:40pm   #12
lejean80
2k12

lejean80's Avatar

lejean80 has a reputation beyond reputelejean80 has a reputation beyond reputelejean80 has a reputation beyond reputelejean80 has a reputation beyond reputelejean80 has a reputation beyond reputelejean80 has a reputation beyond reputelejean80 has a reputation beyond reputelejean80 has a reputation beyond reputelejean80 has a reputation beyond reputelejean80 has a reputation beyond reputelejean80 has a reputation beyond repute

Hier habe ich mal wieder übelst ins Klo gegriffen. Ich dachte mir schon, dass er nen flush hat und da wollte ich bzw. 67 reppen und ihn ohne $$ wieder nach Hause schicken ... er hat auch wirklich bis zur letzten Sekunde gewartet bevor der am river gecallt hat. Mich würde mal interessieren, was für eine note er mir danach gegeben hat.

War natürlich total bescheuert und ich weiß auch nicht mehr, warum ich den flop-raise überhaupt gecallt habe.

Stacks:
UTG ($337.05)
UTG+1 ($229.75)
Hero ($211)
BTN ($268.35)
SB ($195)
BB ($221.40)

Pre-Flop: ($3, 6 players) Hero is CO
2 folds, Hero raises to $6, 1 fold, SB calls $5, 1 fold

Flop: ($14, 2 players)
SB checks, Hero bets $10, SB raises to $24, Hero calls $14

Turn: ($62, 2 players)
SB checks, Hero checks

River: ($62, 2 players)
SB bets $42, Hero goes all-in $181, SB calls $123

Final Pot: $408
SB shows

SB wins $389 (net +$194)

Hero collects $16 (net -$195)
Old Oct 12, 2010, 10:48pm   #13
beuti
Professional

beuti has a brilliant futurebeuti has a brilliant futurebeuti has a brilliant futurebeuti has a brilliant futurebeuti has a brilliant futurebeuti has a brilliant futurebeuti has a brilliant futurebeuti has a brilliant futurebeuti has a brilliant futurebeuti has a brilliant futurebeuti has a brilliant future
Send a message via Skype™ to beuti

Quote:
Originally Posted by lejean80 View Post
Mich würde mal interessieren, was für eine note er mir danach gegeben hat.

du hast vermutlich den grünen punkt bekommen
beuti est déconnecté   Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules