THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum

Go Back   PokerTips.org Forums > German Forums > Poker Allgemein

Reply

Thread Tools Display Modes
Old Sep 07, 2010, 9:00pm   #21
dacult
Professional

dacult's Avatar

dacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond repute
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

Öööööhm

Welche Gemeinsamkeit haben die Songs ?

Da sind ja viele Stilrichtungen wild durcheinander gewürfelt.
dacult est déconnecté   Reply With Quote

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Sep 07, 2010, 11:04pm   #22
spamkiller
PARTY ON @ Stars

spamkiller's Avatar

spamkiller has a reputation beyond reputespamkiller has a reputation beyond reputespamkiller has a reputation beyond reputespamkiller has a reputation beyond reputespamkiller has a reputation beyond reputespamkiller has a reputation beyond reputespamkiller has a reputation beyond reputespamkiller has a reputation beyond reputespamkiller has a reputation beyond reputespamkiller has a reputation beyond reputespamkiller has a reputation beyond repute

Quote:
Welche Gemeinsamkeit haben die Songs ?
Machen gute Laune. Jeder auf seine Weise.

Was neues, was man gut findet
Was altes, Klassiker halt...
etc...

Klar, ist total Querbeet, aber hat Laune gemacht

Viele Grüße
Spamkiller

"Büro ist ist wie Psychokrieg - bloß härter" Stromberg
"xen, du versüßt mir den tag mehr als ein blowjob am morgen...." Major
spamkiller est déconnecté   Reply With Quote
Old Sep 08, 2010, 2:18pm   #23
MungoMaggot
Doyle Look-alike

MungoMaggot's Avatar

MungoMaggot has a reputation beyond reputeMungoMaggot has a reputation beyond reputeMungoMaggot has a reputation beyond reputeMungoMaggot has a reputation beyond reputeMungoMaggot has a reputation beyond reputeMungoMaggot has a reputation beyond reputeMungoMaggot has a reputation beyond reputeMungoMaggot has a reputation beyond reputeMungoMaggot has a reputation beyond reputeMungoMaggot has a reputation beyond reputeMungoMaggot has a reputation beyond repute

Ich kann mir nicht vorstellen bei
Colt Seavers - Ein Colt für alle Fälle
in Ruhe Pokern zu können!

Gute Laune Musik <> Easy Listening

Trotzdem +Rep auf den Thread

MungoMaggot est déconnecté   Reply With Quote
Old Sep 08, 2010, 4:22pm   #24
seidula
&amp;quot;not Erik&amp;quot;

seidula's Avatar

seidula has a reputation beyond reputeseidula has a reputation beyond reputeseidula has a reputation beyond reputeseidula has a reputation beyond reputeseidula has a reputation beyond reputeseidula has a reputation beyond reputeseidula has a reputation beyond reputeseidula has a reputation beyond reputeseidula has a reputation beyond reputeseidula has a reputation beyond reputeseidula has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by dacult View Post
Ich empfehle die Videoreihe von Hip Hop Honeys. Da dudelt dann seichter Hip Hop als Hintergrundmusik, und wer seine aktuelle Hand beendet hat, hat mal bissel was zum kieken
yeeeah, davon hab ich auch 3 DVDs im Schrank stehen.
Old Sep 08, 2010, 7:56pm   #25
spamkiller
PARTY ON @ Stars

spamkiller's Avatar

spamkiller has a reputation beyond reputespamkiller has a reputation beyond reputespamkiller has a reputation beyond reputespamkiller has a reputation beyond reputespamkiller has a reputation beyond reputespamkiller has a reputation beyond reputespamkiller has a reputation beyond reputespamkiller has a reputation beyond reputespamkiller has a reputation beyond reputespamkiller has a reputation beyond reputespamkiller has a reputation beyond repute

Quote:
Gute Laune Musik <> Easy Listening
Hast ja recht.

Jetzt weiss ich aber auch selber was ich eigentlich wollte/ gesucht habe

"Büro ist ist wie Psychokrieg - bloß härter" Stromberg
"xen, du versüßt mir den tag mehr als ein blowjob am morgen...." Major
spamkiller est déconnecté   Reply With Quote
Old Nov 10, 2010, 12:04pm   #26
As350AA
Fish

As350AA is an unknown quantity at this point
Default Listen to