THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum
Old Oct 19, 2011, 11:58am   #1
Buzzdee85
Professional

Buzzdee85's Avatar

Buzzdee85 has a reputation beyond reputeBuzzdee85 has a reputation beyond reputeBuzzdee85 has a reputation beyond reputeBuzzdee85 has a reputation beyond reputeBuzzdee85 has a reputation beyond reputeBuzzdee85 has a reputation beyond reputeBuzzdee85 has a reputation beyond reputeBuzzdee85 has a reputation beyond reputeBuzzdee85 has a reputation beyond reputeBuzzdee85 has a reputation beyond reputeBuzzdee85 has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to Buzzdee85
Default NL100 - QQ 3bet Pot

Villain ist 30/19 und foldet kaum auf 3bets.
Am Turn entscheide ich mich mal für ne alternative Line. Wollte erst ch/raisen wenn er mit whatever bettet um noch Value von seinen overcards zu bekommen. Es kommen zwar ein paar Draws rein, aber hab trotzdem gg bet/bet/bet entschieden.
River wil ich ihn dann mit K/Q high betten lassen und nen Herocall mit seinen random pairs inducen.
Thoughts?

PokerStars No-Limit Hold'em, $1.00 BB (5 handed) - PokerStars Converter Tool from de.FlopTurnRiver.com

BB ($43.80)
UTG ($93)
MP ($102.85)
Button ($112.25)
Hero (SB) ($100)

Preflop: Hero is SB with Q, Q
2 folds, Button bets $3.50, Hero raises to $12, 1 fold, Button calls $8.50

Flop: ($25) 6, 6, 7 (2 players)
Hero bets $12, Button calls $12

Turn: ($49) 4 (2 players)
Hero checks, Button checks

River: ($49) 2 (2 players)
Hero checks, Button bets $26, Hero raises to $76 (All-In), Button calls $50

Total pot: $201 | Rake: $2
Buzzdee85 est déconnecté   Reply With Quote

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Oct 19, 2011, 12:35pm   #2
BeluA
yo dafty

BeluA has a reputation beyond reputeBeluA has a reputation beyond reputeBeluA has a reputation beyond reputeBeluA has a reputation beyond reputeBeluA has a reputation beyond reputeBeluA has a reputation beyond reputeBeluA has a reputation beyond reputeBeluA has a reputation beyond reputeBeluA has a reputation beyond reputeBeluA has a reputation beyond reputeBeluA has a reputation beyond repute

viel mehr raisen wenn er nich auf 3bets foldet .. hast doch eh nur ne valuerange

wieviel er auf cbets foldet hast du nicht gesagt.. die meißten komiker die pre immer callen aber regish sind folden hier 65%

wenn er viel am flop foldet ist Turn schon def nen bet und ich mag check gar nicht
BeluA est déconnecté   Reply With Quote
Old Oct 19, 2011, 2:34pm   #3
pokermason1
Doyle Look-alike

pokermason1 has a reputation beyond reputepokermason1 has a reputation beyond reputepokermason1 has a reputation beyond reputepokermason1 has a reputation beyond reputepokermason1 has a reputation beyond reputepokermason1 has a reputation beyond reputepokermason1 has a reputation beyond reputepokermason1 has a reputation beyond reputepokermason1 has a reputation beyond reputepokermason1 has a reputation beyond reputepokermason1 has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to pokermason1

passt schon so, einfach mal anders
aber normal bet bet bet
pokermason1 est déconnecté   Reply With Quote
Old Oct 19, 2011, 3:35pm   #4
DirtySanchez80
Professional

DirtySanchez80's Avatar

DirtySanchez80 has a reputation beyond reputeDirtySanchez80 has a reputation beyond reputeDirtySanchez80 has a reputation beyond reputeDirtySanchez80 has a reputation beyond reputeDirtySanchez80 has a reputation beyond reputeDirtySanchez80 has a reputation beyond reputeDirtySanchez80 has a reputation beyond reputeDirtySanchez80 has a reputation beyond reputeDirtySanchez80 has a reputation beyond reputeDirtySanchez80 has a reputation beyond reputeDirtySanchez80 has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to DirtySanchez80

eher mal den Flop checken als den Turn

DirtySanchez80 est déconnecté   Reply With Quote
Old Oct 19, 2011, 4:15pm   #5
BubbleBoy
BubbleBoy

BubbleBoy's Avatar

BubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond repute
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

Quote:
Originally Posted by DirtySanchez80 View Post
eher mal den Flop checken als den Turn
wieso das?

flop willst du schon sehr viel cbetten. turn gibst du oft auf. also die line macht so schon sinn.

zum flop check call slowplay nehm ich auch lieber AA oder 77 als QQ, am turn ist QQ aber kaum noch von AA zu unterscheiden.

BubbleBoy est déconnecté   Reply With Quote
Old Oct 19, 2011, 4:34pm   #6
DirtySanchez80
Professional

DirtySanchez80's Avatar

DirtySanchez80 has a reputation beyond reputeDirtySanchez80 has a reputation beyond reputeDirtySanchez80 has a reputation beyond reputeDirtySanchez80 has a reputation beyond reputeDirtySanchez80 has a reputation beyond reputeDirtySanchez80 has a reputation beyond reputeDirtySanchez80 has a reputation beyond reputeDirtySanchez80 has a reputation beyond reputeDirtySanchez80 has a reputation beyond reputeDirtySanchez80 has a reputation beyond reputeDirtySanchez80 has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to DirtySanchez80

sicher is as played auch ne konsequente Line.. hab ich nix gegen einzuwenden.

Das hat jetzt auch weniger Balancing-Gründe.. klar cbette ich den Flop mit semibluffs immer und
mit unserer Hand versuch ich halt den Großteil seiner Range zu exploiten.. da seh ich in erster Linie Sc und Broadways. Khigh und Ahigh floatet er vlt noch, der Rest foldet. Ich glaube er stabbed halt immer mal am Flop, wir verlieren also nicht wirklich Value.

DirtySanchez80 est déconnecté   Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules