THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum
Old Nov 14, 2011, 9:33pm   #1
jonni999
Professional

jonni999's Avatar

jonni999 has much to be proud ofjonni999 has much to be proud ofjonni999 has much to be proud ofjonni999 has much to be proud ofjonni999 has much to be proud ofjonni999 has much to be proud ofjonni999 has much to be proud ofjonni999 has much to be proud ofjonni999 has much to be proud ofjonni999 has much to be proud of
Send a message via ICQ to jonni999
Default NL20SH OESD am Turn vs Raise

Villain war frisch am Tisch mit taggisch Tendenzen. Sollte ich hier am Turn behind checken, oder ist die Bet mit OESD i.O?
Sein Raise muss ich wohl callen (4€ in 10€ Pot, müsste 40% haben, oder?) Wenn ich hier Villain auf einen Set setze dann habe ich noch cleane 2x8 + 4x9 + 4x5=10 Outs (89s gebe ich ihm nicht, da sehr unwahrscheinlich mit den 88 in meiner Hand)

Equilator gibt das raus:

Board: 7d5hAc6c
Equity Win Tie
CO 22.73% 22.73% 0.00% { 8h8c }
BB 77.27% 77.27% 0.00% { 77-55 }

Und daher ein fold. Ist alles hier richtig?

€: Wenn ich Ihm noch einige two pairs gebe, kommen ich auf knappe 30%

Hero (CO): $53.95 (269.8 bb)
BTN: $21.01 (105.1 bb)
SB: $22.34 (111.7 bb)
BB: $20 (100 bb)

Preflop: Hero is CO with 8 8
Hero raises to $0.60, 2 folds, BB calls $0.40

Flop: ($1.30) 7 5 A (2 players)
BB checks, Hero bets $0.80, BB calls $0.80

Turn: ($2.90) 6 (2 players)
BB checks, Hero bets $1.80, BB raises to $6, Hero calls $4.20

River: ($14.90) K (2 players)
BB bets $12.60 and is all-in, Hero folds

Results: $14.90 pot ($0.74 rake)
Final Board: 7 5 A 6 K
Hero mucked 8 8 and lost (-$7.40 net)
BB mucked and won $14.16 ($6.76 net)

Quote:
wie man sovie heuken kann obwphlman winning oalyer ist wird mir ewig ein rätsel bleiben. fuck iff echt mal
jonni999 est déconnecté   Reply With Quote

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Nov 15, 2011, 8:29pm   #2
BubbleBoy
BubbleBoy

BubbleBoy's Avatar

BubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond repute
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

alles gut

man kann turn auch checken. das ist eine der hands, die nen 55% 2barrel von nem 45% 2barrel unterscheiden.

BubbleBoy est déconnecté   Reply With Quote
Old Nov 16, 2011, 1:14am   #3
BeluA
yo dafty

BeluA has a reputation beyond reputeBeluA has a reputation beyond reputeBeluA has a reputation beyond reputeBeluA has a reputation beyond reputeBeluA has a reputation beyond reputeBeluA has a reputation beyond reputeBeluA has a reputation beyond reputeBeluA has a reputation beyond reputeBeluA has a reputation beyond reputeBeluA has a reputation beyond reputeBeluA has a reputation beyond repute

was der blasenjunge sagt + ich wuerde eher check flop als check turn in betracht ziehen
BeluA est déconnecté   Reply With Quote
Old Nov 24, 2011, 10:40am   #4
MungoMaggot
Doyle Look-alike

MungoMaggot's Avatar

MungoMaggot has a reputation beyond reputeMungoMaggot has a reputation beyond reputeMungoMaggot has a reputation beyond reputeMungoMaggot has a reputation beyond reputeMungoMaggot has a reputation beyond reputeMungoMaggot has a reputation beyond reputeMungoMaggot has a reputation beyond reputeMungoMaggot has a reputation beyond reputeMungoMaggot has a reputation beyond reputeMungoMaggot has a reputation beyond reputeMungoMaggot has a reputation beyond repute

ist das nicht ein klassischer Baluga-Fold am Turn?
(wurde schon lange nicht mehr erwähnt, der Begriff )

MungoMaggot est déconnecté   Reply With Quote
Old Nov 24, 2011, 10:51am   #5
matpio
ASS SPAMBOT

matpio's Avatar

matpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond repute
Send a message via MSN to matpio

Quote:
Originally Posted by MungoMaggot View Post
ist das nicht ein klassischer Baluga-Fold am Turn?
(wurde schon lange nicht mehr erwähnt, der Begriff )
Baluga ist so 2007

matpio est déconnecté   Reply With Quote
Old Nov 24, 2011, 11:09am   #6
MungoMaggot
Doyle Look-alike

MungoMaggot's Avatar

MungoMaggot has a reputation beyond reputeMungoMaggot has a reputation beyond reputeMungoMaggot has a reputation beyond reputeMungoMaggot has a reputation beyond reputeMungoMaggot has a reputation beyond reputeMungoMaggot has a reputation beyond reputeMungoMaggot has a reputation beyond reputeMungoMaggot has a reputation beyond reputeMungoMaggot has a reputation beyond reputeMungoMaggot has a reputation beyond reputeMungoMaggot has a reputation beyond repute

Du meinst, das gilt nicht mehr?

Old Nov 24, 2011, 11:20am   #7
FishersFritz
Mz Mz Mz Baby!

FishersFritz's Avatar

FishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond repute
Send a message via Skype™ to FishersFritz

Quote:
Erstens quatscht Matpio dusselig und 2tens hast du hier pair+OESD, das sind 10 outs. Bissel stoven/mathe, dann weisst du, dass hier für 2:1 oda was da is + implieds nich folden kannst.

AJ (und so) kannst du weglegen. Hat 3 bis 0 outs...

Last edited by FishersFritz; Nov 24, 2011 at 11:23am.
FishersFritz est déconnecté   Reply With Quote
Old Nov 24, 2011, 11:21am   #8
matpio
ASS SPAMBOT

matpio's Avatar

matpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond repute
Send a message via MSN to matpio

Quote:
Keine Ahnung. Ich wollt einfach mal wieder was dummes von mir geben.
matpio est déconnecté   Reply With Quote
Old Nov 24, 2011, 11:21am   #9
BeluA
yo dafty

BeluA has a reputation beyond reputeBeluA has a reputation beyond reputeBeluA has a reputation beyond reputeBeluA has a reputation beyond reputeBeluA has a reputation beyond reputeBeluA has a reputation beyond reputeBeluA has a reputation beyond reputeBeluA has a reputation beyond reputeBeluA has a reputation beyond reputeBeluA has a reputation beyond reputeBeluA has a reputation beyond repute

er weiß bestimmt nichtmal wer das ist..

warum willst du 10 outs folden?
BeluA est déconnecté   Reply With Quote
Old Nov 24, 2011, 11:39am   #10
MungoMaggot
Doyle Look-alike

MungoMaggot's Avatar

Wollte mal altes Wissen auffrischen, außerdems war es so still hier

Für Baluga habe ich tatsächlich den Draw übersehen!

Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules