THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum
Old Mar 08, 2012, 11:19am   #1461
GrmBl3
Hypern

GrmBl3's Avatar

GrmBl3 has a reputation beyond reputeGrmBl3 has a reputation beyond reputeGrmBl3 has a reputation beyond reputeGrmBl3 has a reputation beyond reputeGrmBl3 has a reputation beyond reputeGrmBl3 has a reputation beyond reputeGrmBl3 has a reputation beyond reputeGrmBl3 has a reputation beyond reputeGrmBl3 has a reputation beyond reputeGrmBl3 has a reputation beyond reputeGrmBl3 has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to GrmBl3 Send a message via MSN to GrmBl3 Send a message via Skype™ to GrmBl3
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

Hat sich hier jemand die "Chadders Hyper Turbo Heads Up Video Series" geholt und kann was dazu sagen? Ab wann lohnt sich das oder wäre eine normale Membership bei HUSNG.com, wenn man Hyper HU spielen will mehr?
GrmBl3 est déconnecté   Reply With Quote

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Mar 08, 2012, 12:57pm   #1462
corny
Professional

corny has a reputation beyond reputecorny has a reputation beyond reputecorny has a reputation beyond reputecorny has a reputation beyond reputecorny has a reputation beyond reputecorny has a reputation beyond reputecorny has a reputation beyond reputecorny has a reputation beyond reputecorny has a reputation beyond reputecorny has a reputation beyond reputecorny has a reputation beyond repute

Hatte mal ein paar Stunden coaching bei Cog Dissonance. Hatte davor _KEINE_ Erfahrung mit HU SNGs bzw Hypers. Hab danach ~3k games mit 3.3% roi geschlagen (30er und 50er). Hab mir auch nix anderes dazu angeschaut, keine Videos oder irgendwelche Posts. Wenn du es schnell und effektiv lernen willst, dann hol dir lieber einen Coach. Ich habe 100$/hr gezahlt und das war 1. schnell wieder drin, 2. hatte ich einen topcoach und 3. bin ich in 4Stunden zu einem Winningplayer auf den lowstakes geworden (nehm ich jetzt mal an auch wenn 3k natürlich ein kleines Sample ist).
corny est déconnecté   Reply With Quote
Old Apr 05, 2012, 8:02pm   #1463
magicktuesday
Fish

magicktuesday will become famous soon enough

Da geb ich dir recht. Wenn es schnell gehen soll und man das effizient anlegen will, dann sollte man sich einen Coach nehmen. Man muss natürlich auch bereit sein da einiges zu investieren.
magicktuesday est déconnecté   Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules