THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum

Go Back   PokerTips.org Forums > French Forums > Forum Français

Reply

Thread Tools Display Modes
Old Jun 27, 2008, 5:09am   #11
MikkeD
Poker Hobo

MikkeD's Avatar

MikkeD is a jewel in the roughMikkeD is a jewel in the roughMikkeD is a jewel in the rough

Bonjour. Sa va?

http://www.youtube.com/watch?v=YbJqswLi3uE

nm

I get a penny here and there - it's like a flock of doves left and each of them pooped 1c into my account.

What the medications can't do - let Floyd do the rest.

*sigh* Used to be a good site.

Last edited by MikkeD; Jun 27, 2008 at 5:22am.
MikkeD est déconnecté   Reply With Quote

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Jun 28, 2008, 3:06pm   #12
Molinero
Looking at You

Molinero's Avatar

Molinero has much to be proud ofMolinero has much to be proud ofMolinero has much to be proud ofMolinero has much to be proud ofMolinero has much to be proud ofMolinero has much to be proud ofMolinero has much to be proud ofMolinero has much to be proud ofMolinero has much to be proud of
Send a message via ICQ to Molinero Send a message via AIM to Molinero Send a message via MSN to Molinero
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

Baguette merde - the only two french words I know .. probably shouldn't say them together though
Molinero est déconnecté   Reply With Quote
Old Jun 29, 2008, 4:06am   #13
Lord Mushroom
The Dark Knight

Lord Mushroom's Avatar

Lord Mushroom is on a distinguished road

Voulez vous coucher avec moi ce soir?

Hélène, je m´appelle Hélène.

Suis les mondes engloutis
Jusqu'au creux de la Terre

Allez, venez, Milord!
Vous asseoir à ma table;
(00:42-03:27)
http://www.youtube.com/watch?v=TibA0sQQZw8

The bot has spoken.
Lord Mushroom est déconnecté   Reply With Quote
Old Jun 30, 2008, 12:04am   #14
MikkeD
Poker Hobo

MikkeD's Avatar

MikkeD is a jewel in the roughMikkeD is a jewel in the roughMikkeD is a jewel in the rough

Quote:
Originally Posted by Molinero View Post
Baguette merde - the only two french words I know .. probably shouldn't say them together though
Lol - especially not in a Boulangerie!

http://www.youtube.com/watch?v=YbJqswLi3uE

nm

I get a penny here and there - it's like a flock of doves left and each of them pooped 1c into my account.

What the medications can't do - let Floyd do the rest.

*sigh* Used to be a good site.

MikkeD est déconnecté   Reply With Quote
Old Nov 05, 2009, 1:35am   #15
SwoopAE
CAPITAO

SwoopAE's Avatar

SwoopAE has a reputation beyond reputeSwoopAE has a reputation beyond reputeSwoopAE has a reputation beyond reputeSwoopAE has a reputation beyond reputeSwoopAE has a reputation beyond reputeSwoopAE has a reputation beyond reputeSwoopAE has a reputation beyond reputeSwoopAE has a reputation beyond reputeSwoopAE has a reputation beyond reputeSwoopAE has a reputation beyond reputeSwoopAE has a reputation beyond repute
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile! This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile! This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

Je ne pal pas francais, parlezvous Anglais?

Did I get that right?

With the help of an online translator though i'm completely fluent.... right?

Eminem should totally rap in French

Deux filles de parc de bas de page vont autour de l'extérieur ; autour de l'extérieur, autour de l'extérieur Deux filles de parc de bas de page vont autour de l'extérieur ; autour de l'extérieur, autour de l'extérieur Conjecture who' ; dos de s Dos encore Shady' ; dos de s Dites un ami Devinez who' ; dos de s, conjecture who' ; dos de s, conjecture who' ; dos de s, conjecture who' ; conjecture who' de dos de s ; dos de s, conjecture who' ; dos de s, conjecture who' ; dos de s. I' ; le VE a créé un monstre, cause que personne ne veut ne voir Marshall pas plus Ils veulent ombreux, I' ; foie coupé par m huh ? Jaillissez si vous veulent ombreux, c'est ce qui I' ; le ll donnent le ya Un peu de l'herbe s'est mélangé à une certaine boisson alcoolisée dure De la vodka that' ; début de saut de ll mon coeur plus vite qu'un choc quand j'obtiens choqué à l'hôpital par le docteur quand I' ; m ne coopérant pas Quand I' ; rockin de m la table tandis que he' ; opération de s hé ! Vous avez attendu ce long, cessez maintenant la discussion Cause I' ; dos de m, I' ; m sur le chiffon et ovu-lating Je sais que vous avez obtenu Mme Cheney du travail mais votre husband' ; coeur problem' de s ; complication de s Ainsi la FCC won' ; t m'a laissé être ou laissez-moi soit je, ainsi laissez-moi voient Ils essayent de me fermer vers le bas sur MTV Mais il se sent si vide, sans moi Ainsi, avancez et plongez, flânez sur vos lèvres En baisez cela, cum sur vos lèvres, et sur vos mésanges Et soyez prêt, causent ce shit' ; s environ à obtenir lourd J'ai juste arrangé tous mes procès, VOUS BAISE DEBBIE ! Maintenant ceci ressemble à un travail pour moi Tellement tout le monde, me suivent juste Cause nous avons besoin, polémique Cause qu'elle se sent si vide, sans moi J'ai dit que ceci ressemble à un travail pour moi Tellement tout le monde, me suivent juste Cause nous avons besoin, polémique Cause qu'elle se sent si vide, sans moi Peu de Hellions, feelin d'enfants rebelle A embarrassé leurs parents écoutent toujours Elvis Ils commencent le feelin comme des prisonniers délaissés ' ; jusqu'à quelqu'un vient le long sur une mission et hurle la CHIENNE ! ! ! Un visionnaire, vision d'effrayant Ont pu commencer une révolution, pollutin les ondes hertziennes Un rebelle, m'a tellement juste laissé revel et me dorer dans le fait que j'ai obtenu à chacun le kissin mon âne Et it' ; désastre de SA, une telle catastrophe pour que vous voyiez ainsi le rien beaucoup de mon âne ; vous avez demandé moi ? I' bon ; dos de m, Na-Na-Na-Na-Na-Na-Na-Na-Na-Na Dedans et puis fixez votre air coudé d'antenne il I' ; m allant à entrez dedans, endin vers le haut sous votre peau comme un éclat Le centre de l'attention, arrière pour l'hiver I' ; m intéressant, la meilleure chose depuis la lutte Infestation dans votre kid' ; oreilles et emboîtement de s Essai de *bzzt*, attention svp Sentez la tension, bientôt comme quelqu'un me mentionne Here' ; s mes dix cents, mes deux cents est libre Un ennui, qui a envoyé ? Vous avez envoyé pour moi ? A-tasket d'A-tisket, je vais d'oeil pour oeil avec quiconque who' ; talkin de s cette merde, cette merde Chris Kirkpatrick, vous pouvez obtenir votre âne donné un coup de pied plus mauvais qu'eux petits bâtards de Limp Bizkit Et Moby ? Vous pouvez obtenir frappé du pied par Obie Vous trente-six sèches chauves d'ans, me soufflez Vous don' ; t me connaissent, you' ; trop vieux re, a laissé disparaître It' ; s plus de, personne écoutent le techno Maintenant let' ; s disparaissent, juste gimme le signal I' ; le ll soit là avec une liste entière pleine de nouvelles insultes I été dopant, mystérieux avec un crayon depuis le prince transformé en symbole Mais parfois la merde semble juste tout le monde veut seulement me discuter Ainsi ceci doit signifier I' ; dégoût de m Mais it' ; s juste je, I' ; m juste obscène Aucun I' ; m pas le premier roi de la polémique Je suis la plus mauvaise chose depuis Elvis Presley pour faire la musique noire tellement de manière égoïste et utilisé lui pour s'obtenir riche Hé ! There' ; concept de SA qui fonctionne Vingt millions d'autres frappeurs blancs émergent Mais n'importe comment beaucoup de poissons en mer It' ; le ll soit si vide, sans moi Chem-hie-La-La-La, La-La-La-La-La La-La-La-La-La, La-La-La-La

SwoopAE est déconnecté   Reply With Quote
Old Nov 05, 2009, 1:38am   #16
SwoopAE
CAPITAO

SwoopAE's Avatar

SwoopAE has a reputation beyond reputeSwoopAE has a reputation beyond reputeSwoopAE has a reputation beyond reputeSwoopAE has a reputation beyond reputeSwoopAE has a reputation beyond reputeSwoopAE has a reputation beyond reputeSwoopAE has a reputation beyond reputeSwoopAE has a reputation beyond reputeSwoopAE has a reputation beyond reputeSwoopAE has a reputation beyond reputeSwoopAE has a reputation beyond repute
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile! This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile! This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

Well perhaps my online translator (babel.altavista.com) isn't so good after all because I just translated that back into english and got...

Two girls of park of bottom of page go around l' outside; around l' outside, around l' outside Two girls of park of bottom of page go around l' outside; around l' outside, around l' outside Conjectures who' ; back of S Back still Shady' ; back of S Dites a friend Guess who' ; back of S, conjectures who' ; back of S, conjectures who' ; back of S, conjectures who' ; conjecture who' back of S; back of S, conjectures who' ; back of S, conjectures who' ; back of s.i' ; the VE created a monster, causes that nobody wants not to see Marshall not more They want ombreux, I' ; liver cut per m huh? Spout out if you want ombreux, c' is what I' ; the L gives the ya a Little l' s' bleaches on grass; is mixed with a certain hard alcoholic drink Of vodka that' ; beginning of jump of L my heart more quickly qu' a shock when j' obtain shocked with l' hospital by the doctor when I' ; m not cooperating When I' ; rockin of m the table while he' ; operation of S He! You awaited this length, cease the discussion Cause I' now; ; back of m, I' ; m on the rag and ovu-lating I know that you obtained Mrs. Cheney of work but your husband' ; heart problem' of S; complication of S Thus the FCC won' ; T m' let be or leave is to me I, thus leave see me They try to downwards close me on MTV But it feels if vacuum, without me Ainsi, advance and plunge, stroll on your lips kisses that, cum on your lips, and your titmouses And is ready, cause this shit' ; S approximately to obtain heavy J' just arranged all my lawsuits, KISSES YOU DEBBIE! Maintaining this resembles a work for me Tellement everyone, follow me right Cause we need, polemical Cause qu' it feels if vacuum, without me J' said that this resembles a work for me Tellement everyone, follow me right Cause we need, polemical Cause qu' it feels if vacuum, without me Few Helium nuclei, feelin d' children rebels embarrassed their parents always listen to Elvis They begin the feelin like forsaken prisoners ' ; jusqu' with quelqu' one comes length on a mission and howls the BITCH! ! ! A visionary, vision d' frightening could begin a revolution, pollutin the Hertzian waves a rebel, m' so much just left revel and to gild me in the fact that j' obtained with each one the kissin my ass And it' ; disaster of SA, such a catastrophe so that you thus see anything much of my ass; you asked me? I' good; back of m, Na-Na-Na-Na-Na-Na-Na-Na-Na-Na Inside and then fix your air bent d' antenna it I' ; m going to enter inside, endin upwards under your skin like a glare the center of l' attention, postpones for l' I' winter; ; m interesting, the best thing since the Infestation fight in your kid' ; ears and fitment of S Test of *bzzt*, attention please Feel the tension, soon like quelqu' Here' mentions me; ; is S my ten hundreds, my two hundreds free a trouble, which sent? You sent for me? A-tasket d' A-tisket, I go d' eye for eye with whoever who' ; talkin of S this shit, this shit Chris Kirkpatrick, you can obtain your ass given a kick worse qu' them small bastard of Limp Bizkit And Moby? You can obtain struck foot by thirty-six Obie You dry bald people d' years, blow me don' ; T know me, you' ; too much old Re, let disappear It' ; S more, nobody listen to the techno Maintenant let' ; S disappear, just gimme the I' signal; ; the L is there with a whole list full with new insults I summer doping, mysterious with a pencil since the prince transformed into symbol But sometimes the shit seems right everyone wants only to discuss me Ainsi this must mean I' ; dislike of m But it' ; S right I, I' ; m right obscene No I' ; m not the first king of the polemic I am the worst thing since Elvis Presley to make the negro music so much in a way egoistic and used him for s' to obtain rich He! There' ; concept of SA which functions Twenty d' million; other white strikers emergent But n' import how many fish at sea It' ; the L either if vacuum, without me Chem-tamper-The-The it, La-La-La-La it La-La-La-La it, La-La-La it

SwoopAE est déconnecté   Reply With Quote
Old Nov 05, 2009, 10:39am   #17
DoubleU
Calling station #1

DoubleU's Avatar

DoubleU has a reputation beyond reputeDoubleU has a reputation beyond reputeDoubleU has a reputation beyond reputeDoubleU has a reputation beyond reputeDoubleU has a reputation beyond reputeDoubleU has a reputation beyond reputeDoubleU has a reputation beyond reputeDoubleU has a reputation beyond reputeDoubleU has a reputation beyond reputeDoubleU has a reputation beyond reputeDoubleU has a reputation beyond repute

Sounds like you got yourself a hit record here imo.

Quote:
Je ne pal pas francais, parlezvous Anglais?

Did I get that right?
Almost, make it "parle" instead of "pal" and you'll be fine. However (I'm assuming here you'll have at least somewhat of an accent when trying to pronounce this) you will never meet a single French person that will not pretend to not understand wtf you're talking about when you walk up to them and say this.

Quote:
When DoubleU says, "wtf, no" you should take heed.
- jimmytrick
Quote:
Originally Posted by Gus View Post
youre thinking ship all the money to big daddy and are now thinking about how to receive that shipment
DoubleU est déconnecté   Reply With Quote
Old Nov 05, 2009, 10:40am   #18
DoubleU
Calling station #1

DoubleU's Avatar

DoubleU has a reputation beyond reputeDoubleU has a reputation beyond reputeDoubleU has a reputation beyond reputeDoubleU has a reputation beyond reputeDoubleU has a reputation beyond reputeDoubleU has a reputation beyond reputeDoubleU has a reputation beyond reputeDoubleU has a reputation beyond reputeDoubleU has a reputation beyond reputeDoubleU has a reputation beyond reputeDoubleU has a reputation beyond repute

Also, three negations in one sentence, beat that. And it wasn't even premeditated.

Quote:
- jimmytrick
Quote:
youre thinking ship all the money to big daddy and are now thinking about how to receive that shipment
Old Nov 05, 2009, 1:59pm   #19
Stepi
pro trapper

Stepi's Avatar

Stepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by DoubleU View Post
Also, three negations in one sentence, beat that.
Awesome work, mais je ne comprend pas cette phrase

Hand too strong to r/f, too weak to r/c, too strong to open-fold since pushing is massively +EV, so, by process of elimination, we arrive at my favorite play

ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq oʇ ƃuıoƃ ɯɐ ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Stepi est déconnecté   Reply With Quote
Old Nov 05, 2009, 2:13pm   #20
DoubleU
Calling station #1

DoubleU's Avatar

Must be Canadian French then, eh?

Quote:
- jimmytrick
Quote:
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules