THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum

Go Back   PokerTips.org Forums > German Forums > Online-Poker

Reply

Thread Tools Display Modes
Old Oct 11, 2008, 5:54am   #1
Micha126
Grinder

Micha126's Avatar

Micha126 has a reputation beyond reputeMicha126 has a reputation beyond reputeMicha126 has a reputation beyond reputeMicha126 has a reputation beyond reputeMicha126 has a reputation beyond reputeMicha126 has a reputation beyond reputeMicha126 has a reputation beyond reputeMicha126 has a reputation beyond reputeMicha126 has a reputation beyond reputeMicha126 has a reputation beyond reputeMicha126 has a reputation beyond repute
Default Endlich Autorebuy Stars

Heute wurde dann endlich die Autorebuyfunktion als "beta" bei Stars eingeführt, man kann einstellen wieviel nachgeladen wird wenn ein bestimmter %Anteil des Stacks verzockt wurde. Fulltilt hat die ja schon seit langem.
Bis jetzt war ja nur die Autorebuy auf Minimumbuyin wenn man broke war. Ziemlich bekloppt dann bekommt man wie der Teufel will in der nächsten Hand die Kings und man hat nix zum zocken - naja ist ja endlich Vergangenheit
Hab sowieso nicht gerafft warum das so lange gedauert hat je einfacher die Leute nachladen können desto mehr verdient schließlich auch der Anbieter.

Last edited by Micha126; Oct 11, 2008 at 6:04am.
Micha126 est déconnecté   Reply With Quote

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Oct 11, 2008, 6:48am   #2
methos
Professional

methos's Avatar

methos has much to be proud ofmethos has much to be proud ofmethos has much to be proud ofmethos has much to be proud ofmethos has much to be proud ofmethos has much to be proud ofmethos has much to be proud ofmethos has much to be proud ofmethos has much to be proud ofmethos has much to be proud of

Ist das global möglich oder nur bestimmte User? Bei mir taucht nämlich noch nichts auf. Ein Update hat er allerdings gefunden.
methos est déconnecté   Reply With Quote
Old Oct 11, 2008, 7:47am   #3
santazero
Ptips Foren Doc.

santazero's Avatar

santazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond repute
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

hab eben mal ne runde CG gezockt. ALlerdings FL und kein NL.

das einzige was ich da gefunden hab awr unter dem Amount zum eingeben die "remember my buy in" funktion. Allerdings übernimmt er die Beträge dann für den nächsten Table den ich aufmache als Buy in zur Vorlage. Hab schon ewig kein CG mehr gespielt deswegen weiß ich nicht ob es die funktion schon vorher gab.

Autorebuy oderso hab ich für FL allerdings nicht gefunden. Dachte ich kann nun immer automatisch X BB am Table haben
santazero est déconnecté   Reply With Quote
Old Oct 11, 2008, 7:55am   #4
Micha126
Grinder

Micha126's Avatar

Micha126 has a reputation beyond reputeMicha126 has a reputation beyond reputeMicha126 has a reputation beyond reputeMicha126 has a reputation beyond reputeMicha126 has a reputation beyond reputeMicha126 has a reputation beyond reputeMicha126 has a reputation beyond reputeMicha126 has a reputation beyond reputeMicha126 has a reputation beyond reputeMicha126 has a reputation beyond reputeMicha126 has a reputation beyond repute

Unter Options - Auto Rebuy Ringgames konnte man früher nur den Haken setzen jetzt geht ein Auswahlfenster auf. Glaube nicht das es nur bestimmten Usern vorbehalten ist da es auch schon geht wenn ich noch nicht eingelogged bin.
Micha126 est déconnecté   Reply With Quote
Old Oct 11, 2008, 8:30am   #5
santazero
Ptips Foren Doc.

santazero's Avatar

santazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond repute
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

Quote:
Originally Posted by Micha126 View Post
Unter Options - Auto Rebuy Ringgames konnte man früher nur den Haken setzen jetzt geht ein Auswahlfenster auf. Glaube nicht das es nur bestimmten Usern vorbehalten ist da es auch schon geht wenn ich noch nicht eingelogged bin.
bei mir nicht hab mich eingeloggt und den haken mehrfach aktiviert und deaktiviert aber ein Fenster mit Eingabemöglichkeit oderso kam bei mir nicht
santazero est déconnecté   Reply With Quote
Old Oct 11, 2008, 8:32am   #6
DrJimb
Slam Dunk Contest 4 Rolls

DrJimb's Avatar

DrJimb has a reputation beyond reputeDrJimb has a reputation beyond reputeDrJimb has a reputation beyond reputeDrJimb has a reputation beyond reputeDrJimb has a reputation beyond reputeDrJimb has a reputation beyond reputeDrJimb has a reputation beyond reputeDrJimb has a reputation beyond reputeDrJimb has a reputation beyond reputeDrJimb has a reputation beyond reputeDrJimb has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to DrJimb Send a message via Skype™ to DrJimb

Quote:
Originally Posted by santazero View Post
bei mir nicht hab mich eingeloggt und den haken mehrfach aktiviert und deaktiviert aber ein Fenster mit Eingabemöglichkeit oderso kam bei mir nicht
same here

rigged!
Old Oct 11, 2008, 8:51am   #7
Feroc
River Pirate

Feroc's Avatar

Feroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to Feroc

Bei mir kann ich auch nur nen Haken setzen, mehr nicht...
Old Oct 11, 2008, 8:54am   #8
Tigran1982
Brunson

Tigran1982's Avatar

Tigran1982 will become famous soon enoughTigran1982 will become famous soon enough

bei mir hat es funktioniert...muß man sich beim nächsten downswing wenigstens nicht ums rebuyen kümmern...
Tigran1982 est déconnecté   Reply With Quote
Old Oct 11, 2008, 9:19am   #9
Raise_or_Fold_82
verdammt es lebt wieder

Raise_or_Fold_82 has a reputation beyond reputeRaise_or_Fold_82 has a reputation beyond reputeRaise_or_Fold_82 has a reputation beyond reputeRaise_or_Fold_82 has a reputation beyond reputeRaise_or_Fold_82 has a reputation beyond reputeRaise_or_Fold_82 has a reputation beyond reputeRaise_or_Fold_82 has a reputation beyond reputeRaise_or_Fold_82 has a reputation beyond reputeRaise_or_Fold_82 has a reputation beyond reputeRaise_or_Fold_82 has a reputation beyond reputeRaise_or_Fold_82 has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Feroc View Post
Bei mir kann ich auch nur nen Haken setzen, mehr nicht...

auch nur das.

muss ich weiter F1 drücken, naja gibt schlimmeres

evt. haben sie es auch nur schon wieder rausgenommen, gab ja glaub ich gestern nen update und heute also ebend beim starten schon wieder eins.

Unglaublich, ....

Quote:
Originally Posted by gustavv View Post
Das ich das mal erleben darf, 2x mit der schlechteren Hand reingeschoben und tatsächlich gewonnen. Wahnsinn.

aber wahr.
Raise_or_Fold_82 est déconnecté   Reply With Quote
Old Oct 11, 2008, 9:37am   #10
Jim V
Doyle Look-alike

Jim V's Avatar

Jim V has a spectacular aura aboutJim V has a spectacular aura about

Quote:
Originally Posted by Micha126 View Post
Glaube nicht das es nur bestimmten Usern vorbehalten ist da es auch schon geht wenn ich noch nicht eingelogged bin.
Quote von 2+2:

Quote:
The good news is that Auto-Rebuy will be in the Windows .COM release, which is coming in the next couple of days, and it's greatly improved from what is available now. The bad news is that it initially, it will only be available to a small testing group, so not everyone will see it immediately.
Jim V est déconnecté   Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules