THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum
Old Jun 24, 2005, 11:32am   #1
Sercan
Fish

Sercan
Default Party Poker

Hallo Leute,

also es geht um Party Poker. Ich habe dort das Lastschriftverahren freischalten lassen. Ich wollte dann per Deposit 300$ einzahlen. Das wurde am anfang durch meine Bank auch abgebucht aber später dann wieder zurückgebucht weil ich dispo überzogen habe. Das Problem ist ja das Party Poker das Geld auf meinen Account gebucht hatte und ich es schon dort per Neteller ausgezahlt hatte. Jetzt wollen sie das ich die 300$ ausgleiche. Was meint ihr dazu? Können die da was machen(strafrechtlich), ausser das sie meinen Account schliessen ?
Sercan est déconnecté   Reply With Quote

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Jun 24, 2005, 11:32am   #2
Sercan
Fish

Sercan

also hier die email von party poker: hilft mal einer bitte....

Dear #####,

Your bank has returned the following deposit(s), unpaid. Please check for the amount due (in the details below) in order to arrange for a payment as soon as possible to bring your account back into good standing.

If you are already aware of this occurrence and have already made a payment, kindly disregard this notice.

Transaction ID Date Description Due Amount Return Fee Late Fees Subtotal
11189590718457484 16-JUN-05 EBSAG 299.33 25.00 0.00 324.33
Total 299.33 25.00 0.00 324.33

If you have any questions please contact us. We are available 24 hours a day, 7 days a week to assist you.

You can send money to pay this bill by making a new deposit online with the ezecash.com cashier using: Western Union, NETeller, ePassporte or by obtaining the information to send us a bank wire. For additional help contact us anytime!

Sincerely,

Payments and Resolutions Team
cashier@pay-pro.com
+1 (866) 299-2362 (Toll free for US and Canada only)
+350 41120 (International rates apply)
http://www.pay-pro.com

IMPORTANT NOTICEassed due accounts will incur a 2% late fee, if payment is not received within 30 days of the Billing date found on the top right corner of this notice. If left unpaid, accounts will be reviewed and may be closed or blocked. Futher action by the company will be initiated as required.
Sercan est déconnecté   Reply With Quote
Old Jun 24, 2005, 11:48am   #3
Debeka
Brunson

Debeka

In wieviel Foren willst du das denn noch posten ?
Hast ganz schön Schiss was !
Ich sag dir nur eins, du willst daß dich die Pokerräume fair behandeln und auszahlen, wenn du gewinnst und du willst sie bescheissen ?
Ist wie alles im Leben eine Charakterfrage !
Debeka est déconnecté   Reply With Quote
Old Jun 24, 2005, 12:28pm   #4
xenthebrain
I am so smart. S-M-R-T

xenthebrain's Avatar

xenthebrain is a glorious beacon of lightxenthebrain is a glorious beacon of lightxenthebrain is a glorious beacon of lightxenthebrain is a glorious beacon of lightxenthebrain is a glorious beacon of light

Schulden bezahlt man, und ich würde nicht riskieren meine Namen bei Party & Skins und vllt noch weiteren Pokerseiten wegen 300$ geblacklisted zu kriegen.

Verklagen werden sie dich wohl kaum, aber vllt werden sie deine Bank informieren.
xenthebrain est déconnecté   Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules