THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum
Old Oct 10, 2005, 1:32pm   #1
2muchMONEY
[♥] PTips

2muchMONEY's Avatar

2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to 2muchMONEY Send a message via AIM to 2muchMONEY Send a message via Yahoo to 2muchMONEY
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!
Default Stars Reloaded

Wieder ein reload bonus! Diesmal bei PokerStars!

Zeitlich auch sehr schön auf die abarbeitung meines Party Bonus getimet

Infos zum PokerStars reload bonus gibts hier.
2muchMONEY est déconnecté   Reply With Quote

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Oct 10, 2005, 2:10pm   #2
xenthebrain
I am so smart. S-M-R-T

xenthebrain's Avatar

xenthebrain is a glorious beacon of lightxenthebrain is a glorious beacon of lightxenthebrain is a glorious beacon of lightxenthebrain is a glorious beacon of lightxenthebrain is a glorious beacon of light

FWIW, Empire hat auch einen, 10x 100% upto 100% Code: PLAYOCT
(deposit between 11.-14.10.)

Die stars dinger stack ich immer, die expiren nicht.
Mal schauen wann ich die alle abarbeite ^^
xenthebrain est déconnecté   Reply With Quote
Old Oct 10, 2005, 2:24pm   #3
2muchMONEY
[♥] PTips

2muchMONEY's Avatar

2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to 2muchMONEY Send a message via AIM to 2muchMONEY Send a message via Yahoo to 2muchMONEY
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

Quote:
Originally Posted by xenthebrain
Empire hat auch einen, 10x 100% upto 100% Code: PLAYOCT
(deposit between 11.-14.10.)
Gut zu wissen, obwohl es einem ja Angst und bange wird, wenn man die Anzahl der Tische auf Empire(bzw. eurobet) checkt.
Old Oct 11, 2005, 8:50pm   #4
Hugger
Doyle Look-alike

Hugger
Send a message via AIM to Hugger

Obwohl Empire immer noch gut besucht ist.
Mal ne Frage zu dem Starbonus.Raked Hand zählt erst ab 1$ Rake?
Old Oct 11, 2005, 9:30pm   #5
2muchMONEY
[♥] PTips

2muchMONEY's Avatar

Du mußt das 5fache des Bonusbetrages an FPP anheufen (z.B. bei dem max. 150$ Bonus brauchst du: 750 FPPs).

einen FPP gibt es pro Raked hand wobei die rake mindestens:
$0.50 in fixed limit poker games mit stakes $0.50/$1.00 und niedriger
$0.75 in fixed limit poker games mit stakes $1/$2 &
$1.00 in pl und nl games sowie in fixed limit games ab $2/4 betragen muß

Da das hier sowieso der bonushuren thread ist:
Bei absolutepoker gibt es bis 16.10.05 einen 200% 1st deposit bonus (bis 200$).
Old Oct 11, 2005, 11:14pm   #6
ush189
Brunson

ush189's Avatar

ush189

Quote:
Originally Posted by xenthebrain
Die stars dinger stack ich immer, die expiren nicht.
Mal schauen wann ich die alle abarbeite ^^
Also zahlst du da jetzt 600$ ein und lässt die da solange rumliegen bis du irgendwann mal die Boni abspielst? Wieviel Geld hast du da schon rumliegen? Oder kann man die direkt wieder abheben und den Bonus trotzdem später abarbeiten?
Old Oct 12, 2005, 3:39am   #7
Hugger
Doyle Look-alike

Hugger

Also hat Stars das geändert.Hab dort ne ganze Zeit 0.5/1 gespielt aber kaum FFP erhalten.
Old Oct 12, 2005, 5:11am   #8
darkcore
disgraceful fuk

darkcore's Avatar

darkcore has a reputation beyond reputedarkcore has a reputation beyond reputedarkcore has a reputation beyond reputedarkcore has a reputation beyond reputedarkcore has a reputation beyond reputedarkcore has a reputation beyond reputedarkcore has a reputation beyond reputedarkcore has a reputation beyond reputedarkcore has a reputation beyond reputedarkcore has a reputation beyond reputedarkcore has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to darkcore

@ush

du kannst 48 stunden nach deiner einzahlung das geld wieder abziehen. wenn du weniger abhebst als du eingezahlt hast, ist es sogar innerhalb von sekunden auf neteller.

;)
darkcore est déconnecté   Reply With Quote
Old Oct 12, 2005, 5:42am   #9
Hugger
Doyle Look-alike

Hugger

If you cash out any amount from your PokerStars account during the Bonus Period, but prior to making a qualifying deposit, you are ineligible for the deposit bonus.

Nun bin ich ja nicht die grösste Englischleuchte,aber ich verstehe das so,das du den Bonus verlierst wenn du vorher auscasht.
Old Oct 12, 2005, 12:46pm   #10
xenthebrain
I am so smart. S-M-R-T

xenthebrain's Avatar

xenthebrain is a glorious beacon of lightxenthebrain is a glorious beacon of lightxenthebrain is a glorious beacon of lightxenthebrain is a glorious beacon of lightxenthebrain is a glorious beacon of light

Quote:
Originally Posted by Hugger
If you cash out any amount from your PokerStars account during the Bonus Period, but prior to making a qualifying deposit, you are ineligible for the deposit bonus.
Auf gut Deutsch:
Wenn du während der Bonuszeit Geld auszahlst kriegst du auf deine Einzahlung keinen Bonus.

Also du hast 600$ auf deinem Account, zahlst aus und wieder ein... Dann gibts keinen Bonus.
Zahlst du 600$ ein hast du deinen Bonus schon, dann kannst du nach 48h wieder auszahlen und den Bonus irgendwann machen.

Und der Bonus lohnt sich wirklich erst ab 1/2 oder 2/4 Limit.

Ich spiel auf stars ab und an sngs, damit sammel ich ein paar FPP, aber es reicht nicht um "schnell" einen Bonus abzuarbeiten.
Aber die sngs würd ich eh da spielen und wenn dann plötzlich 120$ mehr drauf sind werd ich mich nicht beschweren.
xenthebrain est déconnecté   Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules