THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum

Go Back   PokerTips.org Forums > German Forums > Poker Allgemein

Reply

Thread Tools Display Modes
Old Mar 17, 2006, 12:23pm   #1
santazero
Ptips Foren Doc.

santazero's Avatar

santazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond repute
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!
Default WSOP Freeroll 20 seats guarantee bei FultTiltPoker. Aber ...

... ich kann mich nicht registrieren

hiho,

hab gerade mein emails gecheckt und dann war da eine von FTP bei, in der stand das es nun freerolls gibt bei denen man sich für ein 20 seats guarantee qualifizieren kann. die freerolls haben jeweils nur 1800 plätze also dacht ich mir ich mach dort mal mit um evtl doch noch dieses jahr millionär zu werden

original text aus der email :
Tilters qualifying for this Saturday's Freeroll never had to spend a penny or a point to get in. So, if playing in the World Series of Poker is the kind of rush you dream about, there's still plenty of time left to win your own free Main Event seat at Full Tilt Poker. Start today by playing in our daily Freerolls, or pick up WSOP points for your chance to qualify for one of our upcoming WSOP 20 Seat Freerolls.

also FTP software geupdated, und auch gliech die extra rubrik "WSOP" gefunden. und für die 2 freerolls morgen is sogar noch platz. wunderbar dacht ich mir. nur eins fehlte. der "register" button.

Weis einer woran das liegen könnte ? beim kumpel is genau das gleiche.

Laut FTP kann dort ja jeder mitmachen ohne irgendwelche points etc.
Wo is der Registerbutton hin ??
Support anschreiben ? Hab ich evtl was übersehen ?? weis einer evtl mehr ??

danke schonma im vorraus.
santazero est déconnecté   Reply With Quote

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Mar 17, 2006, 12:50pm   #2
HillBilly
Professional

HillBilly's Avatar

HillBilly will become famous soon enough

Ich denke du mußt einen Real Money Account haben bzw. ein aktiver Real Money spieler sein.
Wenn du beides erfüllst dann weiß ich auch nicht weiter.
HillBilly est déconnecté   Reply With Quote
Old Mar 17, 2006, 1:07pm   #3
Dime
Flop Artist

Dime's Avatar

Dime

Denke ich auch.
Wollte auch schon ein Freeroll joinen, konnte mich aber nicht regestrieren.
Glaub da muss man $$$'s drauf klatschen.
Dime est déconnecté   Reply With Quote
Old Mar 17, 2006, 1:45pm   #4
santazero
Ptips Foren Doc.

santazero's Avatar

santazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond repute
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

hm super
hab zwar die software mit realmoney aber bei ftp noch nix aufgeladen

naja muss ich halt erst später millionär werden und nichtmehr dieses jahr.
Old Mar 17, 2006, 1:52pm   #5
2muchMONEY
[♥] PTips

2muchMONEY's Avatar

2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to 2muchMONEY Send a message via AIM to 2muchMONEY Send a message via Yahoo to 2muchMONEY

Quote:
Originally Posted by santazero
naja muss ich halt erst später millionär werden und nichtmehr dieses jahr.
naja, die chancen die WSOP zu gewinnen wird bei den anhaltend steigenden Teilnehmerzahlen auch nicht grade höher. Moneymaker hat sich damals gegen ein paar hundert leute durchgesetzt. Dieses Jahr werden 8000 Leute erwartet (was allerdings auch einen netten prizepool von 80 Millionen zur folge hätte)!

By the Way , war ich in Uruguay hob von dort mein anderes Verhalten
-forum spammer

2muchMONEY est déconnecté   Reply With Quote
Old Mar 17, 2006, 2:01pm   #6
santazero
Ptips Foren Doc.

santazero's Avatar

jo ich weis ja auch das ich die alle platt machen würde aber leider fehlen mir die 10 000$ startgebühr + flug etc.
spaß ;)
Old Mar 17, 2006, 2:19pm   #7
2muchMONEY
[♥] PTips

2muchMONEY's Avatar

2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to 2muchMONEY Send a message via AIM to 2muchMONEY Send a message via Yahoo to 2muchMONEY

Beid er WSOP kommt es ganz offensichtlich eh nicht nur auf normalen pokerskill an, sondern auch darauf sich mehrere tage am stück an die 12 oder mehr stunden aufs pokern´konzentrieren zu können.

Hier mal die schedule für dieses jahr:
28-Jul-06 Friday 39 No-Limit Texas Hold'em World Championship Event $10,000.00
28-Jul-06 Friday 12 Noon Day 1A 2000 play down to 800
29-Jul-06 Saturday 12 Noon Day 1B 2000 play down to 800
30-Jul-06 Sunday 12 Noon Day 1C 2000 play down to 800
31-Jul-06 Monday 12 Noon Day 1D 2000 play down to 800
1-Aug-06 Tuesday 12 noon A + B 1600 to 700
2-Aug-06 Wednesday 12 noon C + D 1600 to 700
3-Aug-06 Thursday Day off for main event
4-Aug-06 Friday 12 noon ABCD Play 1400 down to 600
5-Aug-06 Saturday 12 noon Play 600 down to 300
6-Aug-06 Sunday 12 noon Play 300 down to 150
7-Aug-06 Monday 12 noon Play 150 down to 60
8-Aug-06 Tuesday 12 noon Play 60 down to 27
9-Aug-06 Wednesday 12 noon Play 27 down to 9
10-Aug-06 Thursday 12 noon Final Table

Vom 4. bis zum 10. August 6 tage am stück evtl. 14 std. pro tag, das schlägt sicherlich aufs gemüt...

edit: Post Nr. 1000

By the Way , war ich in Uruguay hob von dort mein anderes Verhalten
-forum spammer

2muchMONEY est déconnecté   Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules