THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum
Old Dec 06, 2006, 5:55pm   #1
graebsch
Brunson

graebsch's Avatar

graebsch is on a distinguished road
Default cashgame oder tournament ?

hallo leute,
was spielt ihr eigentlich lieber?
ehrliches cashgame oder ein turnierchen (sng, mtt, ...)
gebt mal so das verhältnis an.
also ich spiele derzeit sicher 2/3 turniere.
cheers!
gräbsch

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Dec 06, 2006, 6:11pm   #2
pattern
Candyman

pattern's Avatar

pattern will become famous soon enough
Send a message via AIM to pattern

Zu 95% Cashgames. Ab und an HU-SnGs und wenn sich mal meine masochistische Ader zeigt, werf ich auch mal n STT/MTT an.
Old Dec 06, 2006, 6:35pm   #3
Marc_HBNord
Team Germany A

Marc_HBNord's Avatar

Marc_HBNord is just really niceMarc_HBNord is just really niceMarc_HBNord is just really niceMarc_HBNord is just really nice

Würde sagen 80 % Cashgames, aber ab und zu ein Sit n Go.
Old Dec 06, 2006, 6:44pm   #4
HhCMotU
On the way to be rich!

HhCMotU's Avatar

HhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to HhCMotU
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

spiel zu 80% Cashgames, obwohl ich eigentlich lieber MTT spiele. Aber mit Cashgames macht ich atm mehr Geld...
Muss mal irgendwie vernünftig lernen wie man MTTs spielt. Hat da wer vielleicht gute Quellen zu? Diese Standard sachen hab ich eigentlich schon alle gelesen...
HhCMotU est déconnecté   Reply With Quote
Old Dec 06, 2006, 6:48pm   #5
Gerrit2002
Banned

Gerrit2002 has much to be proud ofGerrit2002 has much to be proud ofGerrit2002 has much to be proud ofGerrit2002 has much to be proud ofGerrit2002 has much to be proud ofGerrit2002 has much to be proud ofGerrit2002 has much to be proud ofGerrit2002 has much to be proud ofGerrit2002 has much to be proud of

Quote:
Originally Posted by HhCMotU View Post
spiel zu 80% Cashgames, obwohl ich eigentlich lieber MTT spiele. Aber mit Cashgames macht ich atm mehr Geld...
Muss mal irgendwie vernünftig lernen wie man MTTs spielt. Hat da wer vielleicht gute Quellen zu? Diese Standard sachen hab ich eigentlich schon alle gelesen...
Also wenn Du die Standardwerke (vor allem HOH) schon gelesen hast und immer noch nicht klar kommst, dann kann ich Dir nur raten die Bücher noch mal und noch mal und noch mal zu lesen...

BTW: Ich spiele immer das wo ich gerde Lust zu habe. Im Endeffekt alles quer Beet Cash/SnG/Turniere FL/PL/NL Holdem/Omaha/HORSE/5CD...
Gerrit2002 est déconnecté   Reply With Quote
Old Dec 06, 2006, 7:05pm   #6
ringritter
Grinder

ringritter's Avatar

ringritter is on a distinguished road

ich bevorzuge mtt. ist zwar zeitaufwendiger und es springt enn man es auf $/h hochrechnet weniger raus.
aber mir liegen cashgames nicht so weiß auch nicht ich zocke zu wenig würd ich sagen.
und bei mtt springt de öfteren mal das große summchen raus.
grade 7 plätze vor final table mit kk verloren :'(.
mfg
ringritter est déconnecté   Reply With Quote
Old Dec 06, 2006, 7:29pm   #7
Seraph
Krusnik

Seraph's Avatar

Seraph is a glorious beacon of lightSeraph is a glorious beacon of lightSeraph is a glorious beacon of lightSeraph is a glorious beacon of lightSeraph is a glorious beacon of light

80% SnGs sonst 15% Limit und 5% NL
Old Dec 06, 2006, 7:34pm   #8
Feroc
River Pirate

Feroc's Avatar

Feroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to Feroc
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

95% Cashgames und ab und an mal ein STT.
Old Dec 06, 2006, 7:37pm   #9
methos
Professional

methos's Avatar

methos has much to be proud ofmethos has much to be proud ofmethos has much to be proud ofmethos has much to be proud ofmethos has much to be proud ofmethos has much to be proud ofmethos has much to be proud ofmethos has much to be proud ofmethos has much to be proud ofmethos has much to be proud of

Eigentlich fast nur cashgames. Bisher nur 5 Sngs und da teilweise immer Pech gehabt. Hat mir dann gereicht ...

Cashgames kann ich starten und beenden wann ich möchte.
methos est déconnecté   Reply With Quote
Old Dec 06, 2006, 7:55pm   #10
DrJ
Brunson

DrJ

würde sagen so 89% SnG 5% MTT, 5%NL Cashgames und 1% FL Cashgame.

Auch wenn ich mir vorgenommen habe, in Zukunft etwas mehr CG zu spielen.
DrJ est déconnecté   Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules