THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum

Go Back   PokerTips.org Forums > German Forums > Poker Allgemein

Reply

Thread Tools Display Modes
Old Dec 16, 2006, 4:25pm   #1
dacult
Professional

dacult's Avatar

dacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond repute
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!
Default EPT 9000$ Freeroll ( Oslo ) bei Titanpoker

Wenns nen Threat zu Aussie gibt, dann auch zum gleich stattfindenden Turnier nach Oslo. Pokern mit den Meerjungfrauen. Werd ich mal teilnehmen. Kostet ja nix.
dacult est déconnecté   Reply With Quote

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Dec 16, 2006, 4:26pm   #2
CBone
Microdonk till ∞

CBone has much to be proud ofCBone has much to be proud ofCBone has much to be proud ofCBone has much to be proud ofCBone has much to be proud ofCBone has much to be proud ofCBone has much to be proud ofCBone has much to be proud ofCBone has much to be proud ofCBone has much to be proud of
Send a message via AIM to CBone Send a message via Skype™ to CBone

Oh, da werd ich wohl doch nochmal Titan installieren, Oslo is saugeil, da würd ich gerne wieder mal hin.
Old Dec 16, 2006, 4:31pm   #3
CBone
Microdonk till ∞

CBone has much to be proud ofCBone has much to be proud ofCBone has much to be proud ofCBone has much to be proud ofCBone has much to be proud ofCBone has much to be proud ofCBone has much to be proud ofCBone has much to be proud ofCBone has much to be proud ofCBone has much to be proud of
Send a message via AIM to CBone Send a message via Skype™ to CBone

Ach verdammt, das is ja nur für die mit diesem komischen Bonuscode, sach das doch einer. Na dann kann ich Titan wenigstens nochmal deinstallieren, das is ja auch sehr befriedigend.
Old Dec 16, 2006, 4:47pm   #4
dacult
Professional

dacult's Avatar

dacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond repute
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

Laß Titan doch drauf. Soviel Speicherplatz verbraucht die Software nicht.
Old Dec 16, 2006, 4:53pm   #5
assitoni
Professional

assitoni is a glorious beacon of lightassitoni is a glorious beacon of lightassitoni is a glorious beacon of lightassitoni is a glorious beacon of lightassitoni is a glorious beacon of light
Send a message via ICQ to assitoni

sick habe mich mit dem Bonuscode grad angemeldet kan mich aber net registrieren!RIGGED

und den Livechat gibts auch nicht mehr!!!!!

p.s. kann es daran liegen das ich ept500 statt EPT 500 eingegeben habe?

Last edited by assitoni; Dec 16, 2006 at 5:01pm.
assitoni est déconnecté   Reply With Quote
Old Dec 16, 2006, 5:20pm   #6
Schrapp
Professional

Schrapp's Avatar

Schrapp has a reputation beyond reputeSchrapp has a reputation beyond reputeSchrapp has a reputation beyond reputeSchrapp has a reputation beyond reputeSchrapp has a reputation beyond reputeSchrapp has a reputation beyond reputeSchrapp has a reputation beyond reputeSchrapp has a reputation beyond reputeSchrapp has a reputation beyond reputeSchrapp has a reputation beyond reputeSchrapp has a reputation beyond repute

87er

passt genau zu dem ganzen tag heute. fast den halben bankroll verlorn, und dann noch hier sofort am anfang raus... so eine scheiße
hab aber scheiße gespielt, das ist noch schlimmer eigentlich
Schrapp est déconnecté   Reply With Quote
Old Dec 16, 2006, 5:22pm   #7
pattern
Candyman

pattern's Avatar

pattern will become famous soon enough
Send a message via AIM to pattern

ROFL

PTips schützt vor Donkament nicht...
Viele, viele seltsame Moves schon in den ersten beiden Blindlevels gesehen.
Old Dec 16, 2006, 5:28pm   #8
dacult
Professional

dacult's Avatar

All in ist die einzige Sprache, die die Leute verstehen.

Man soll nicht spielen, wenn man sauer oder genervt ist. Ich weiss. Ich habs trotzdem gemacht. Platz 81. Ich habe nen Klempner im Haus, weil die Heizung kaputt ist.

Mist. Alles Mist.
Old Dec 16, 2006, 5:58pm   #9
pattern
Candyman

pattern's Avatar

pattern will become famous soon enough
Send a message via AIM to pattern

Nuja, der Downswing macht scheinbar auch nicht vor Donkaments Halt.

Mit A9 aufm 99Q-Board gegen AQ raus, weil der 2-Outer am Turn trifft...
Symptomatisch für mein Spiel die letzten Tage.
Old Dec 16, 2006, 6:18pm   #10
EXPhysiker
Flop Artist

EXPhysiker is on a distinguished road

Und nun hats mich auf Platz 38 erwischt. Floppe mit Ac 2c meine 2 Paar. Villian bekommt auf den Turn mit QT seine zwei Paar. Beide All in und auf dem River kommt sein Foul House. Er hatte schon vorher ein All in gecallt, bei dem er seinen 2-Outer am River getroffen hat.

Edit: War der gleiche wie bei pattern.
EXPhysiker est déconnecté   Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules