THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum

Go Back   PokerTips.org Forums > German Forums > Sonstiges

Reply

Thread Tools Display Modes
Old Feb 07, 2007, 4:31pm   #1
chriszu
Flop Artist

chriszu's Avatar

chriszu is on a distinguished road
Send a message via ICQ to chriszu
Default Ein Ösi stellt sich vor :)

Hab leider keinen übergreifenden Vorstellungs Thread gefunden..Deshalb auch ein Neuer damit auch mir ein wenig Aufmerksamkeit zukommt

Also bin 24 und auch Klagenfurt/Kärnten/Österreich...

Versuche nun seit ungefähr September 2006 etwas ernsthafter Poker zu spielen. Mache das zurzeit bei Titan und im Prima Netzwerk. Bücher hab ich auch schon einige rumliegen, stehe aber vorm Umzug und werd mich dann mal öfter als 2-3 mal die Woche als Bücherwurm betätigen.

Sonst noch jemand aus Österreich hier ? Bin auch immer auf der Suche nach einer privaten Pokerrunde!" ;)

Forum sieht übrigens Superklasse aus, und es ist auch richtig was los !
chriszu est déconnecté   Reply With Quote

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Feb 07, 2007, 4:36pm   #2
Frufru
Hurn Poker

Frufru's Avatar

Frufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond repute

Ja bin auch aus Österreich, mit der privaten Pokerrunde könnte es bei uns nur was werden wenn ich mal in Kärnten wieder Urlaub mache (mach ich fast jeden Sommer).
Hmm aus Klagenfurt bist du? Bin ja eher auf der Villacher Seite. Angeblich seid ihr ja etwas langsamer im Denken.

Understand and accept that poker is a game of high variance.
Frufru est déconnecté   Reply With Quote
Old Feb 07, 2007, 4:38pm   #3
Gerrit2002
Banned

Gerrit2002 has much to be proud ofGerrit2002 has much to be proud ofGerrit2002 has much to be proud ofGerrit2002 has much to be proud ofGerrit2002 has much to be proud ofGerrit2002 has much to be proud ofGerrit2002 has much to be proud ofGerrit2002 has much to be proud ofGerrit2002 has much to be proud of

Da könnt ihr ja bald ein Ö-Forum hier aufmachen

Welcome sir...
Gerrit2002 est déconnecté   Reply With Quote
Old Feb 07, 2007, 4:56pm   #4
HhCMotU
On the way to be rich!

HhCMotU's Avatar

HhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to HhCMotU
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

Moin Moin,

immer mehr Ösis hier, hoffe es kommen mal wieder ne paar neue Nordlichter...
HhCMotU est déconnecté   Reply With Quote
Old Feb 07, 2007, 4:57pm   #5
CBone
Microdonk till ∞

CBone has much to be proud ofCBone has much to be proud ofCBone has much to be proud ofCBone has much to be proud ofCBone has much to be proud ofCBone has much to be proud ofCBone has much to be proud ofCBone has much to be proud ofCBone has much to be proud ofCBone has much to be proud of
Send a message via AIM to CBone Send a message via Skype™ to CBone

Tach der Herr! Sehr guter Einstieg auch mit dem Sportwettenthread, weiter so!
Old Feb 07, 2007, 5:04pm   #6
chriszu
Flop Artist

chriszu's Avatar

chriszu is on a distinguished road
Send a message via ICQ to chriszu

Quote:
Originally Posted by Frufru View Post
Hmm aus Klagenfurt bist du? Bin ja eher auf der Villacher Seite. Angeblich seid ihr ja etwas langsamer im Denken.
Ja aus Klagenfurt.. naja denken weiss nicht, aber beim Eishockey siehts heuer sehr düster aus

Quote:
Originally Posted by CBone View Post
Tach der Herr! Sehr guter Einstieg auch mit dem Sportwettenthread, weiter so!
Thx. Wobei von mir selbst ja nicht soviel dabei war. Aber da ich bei einem Bookie arbeite muss ich mich dazu quasi äußern .
chriszu est déconnecté   Reply With Quote
Old Feb 07, 2007, 5:21pm   #7
Seraph
Krusnik

Seraph's Avatar

Seraph is a glorious beacon of lightSeraph is a glorious beacon of lightSeraph is a glorious beacon of lightSeraph is a glorious beacon of lightSeraph is a glorious beacon of light

Willkommen!
Old Feb 07, 2007, 5:50pm   #8
vNeumann
VROOM....VROOM....

vNeumann's Avatar

vNeumann is a glorious beacon of lightvNeumann is a glorious beacon of lightvNeumann is a glorious beacon of lightvNeumann is a glorious beacon of lightvNeumann is a glorious beacon of light

Servus!
Old Feb 07, 2007, 5:58pm   #9
Mike_Matusow
Professional

Mike_Matusow's Avatar

Mike_Matusow is just really niceMike_Matusow is just really niceMike_Matusow is just really niceMike_Matusow is just really nice

Quote:
Originally Posted by chriszu View Post

Thx. Wobei von mir selbst ja nicht soviel dabei war. Aber da ich bei einem Bookie arbeite muss ich mich dazu quasi äußern .
Erstmal auch nochmal herzlich Willkommen von mir!
Was mich interessieren würde: Was arbeitest du bei dem bookie?
Machst du die Quoten?
Bzw. was genau musst du da machen?
Mike_Matusow est déconnecté   Reply With Quote
Old Feb 07, 2007, 6:03pm   #10
john_delay
underwhelmed

john_delay's Avatar

john_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond repute

Servus!

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules