THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum

Go Back   PokerTips.org Forums > German Forums > Sonstiges

Reply

Thread Tools Display Modes
Old Feb 08, 2007, 3:57am   #11
xenthebrain
I am so smart. S-M-R-T

xenthebrain's Avatar

xenthebrain is a glorious beacon of lightxenthebrain is a glorious beacon of lightxenthebrain is a glorious beacon of lightxenthebrain is a glorious beacon of lightxenthebrain is a glorious beacon of light

Quote:
Originally Posted by ChilloutNoob View Post
naja ich fange morgen mal damit an aber erst einmal muss ich dazu besoffen sein und jetzt gehe ich pennen argg will in 3 stunden wieder aufstehen. SCHEISS NEOREALISMUS ICH HASSE DICH
Anfänger. Ich geh auch gleich noch zur Uni, und ich tu mir bestimmt nich 3 Stunden schlaf an, nach denen ich noch kaputter bin als gar nicht zu schlafen.

On-Topic im Off-Topic: Irgendwie hab ich ein schlechtes Gefühl über Bilder, in denen ich & CBones Fürze GLEICHZEITIG DRIN SEIN MÜSSEN.

(Oh gott, jetzt hab ich den Teufel beschworen... Aber in wirklichkeit hab ich das gesagt um diesem unoriginellen und ins augenstechenden Witz seinen Surprise-Moment zu nehmen)
xenthebrain est déconnecté   Reply With Quote

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Feb 08, 2007, 4:00am   #12
2muchMONEY
[♥] PTips

2muchMONEY's Avatar

2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to 2muchMONEY Send a message via AIM to 2muchMONEY Send a message via Yahoo to 2muchMONEY
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

Quote:
Originally Posted by xenthebrain View Post
(Oh gott, jetzt hab ich den Teufel beschworen... Aber in wirklichkeit hab ich das gesagt um diesem unoriginellen und ins augenstechenden Witz seinen Surprise-Moment zu nehmen)
btw, ich zähle auf deine l33t MS-Paint skills

By the Way , war ich in Uruguay hob von dort mein anderes Verhalten
-forum spammer

2muchMONEY est déconnecté   Reply With Quote
Old Feb 08, 2007, 7:19am   #13
vNeumann
VROOM....VROOM....

vNeumann's Avatar

vNeumann is a glorious beacon of lightvNeumann is a glorious beacon of lightvNeumann is a glorious beacon of lightvNeumann is a glorious beacon of lightvNeumann is a glorious beacon of light

Quote:
Originally Posted by 2muchMONEY View Post
Auf drängen und flehen von Garso, jetzt also:
Sehr aufschlussreich....
Old Feb 08, 2007, 7:47am   #14
tigga
Dnevnoi Dozor !

tigga's Avatar

tigga
Send a message via ICQ to tigga

Ich brauche die Drogen, die hier zur Zeit im Umlauf sind !
Old Feb 08, 2007, 4:26pm   #15
CBone
Microdonk till ∞

CBone has much to be proud ofCBone has much to be proud ofCBone has much to be proud ofCBone has much to be proud ofCBone has much to be proud ofCBone has much to be proud ofCBone has much to be proud ofCBone has much to be proud ofCBone has much to be proud ofCBone has much to be proud of
Send a message via AIM to CBone Send a message via Skype™ to CBone

Am WE hab ich Zeit, dann werde ich euch Kunstbanausen mal zeigen wo der Frosch die Locken hat. Man nennt mich auch den Picasso des Kubismus.
Old Feb 08, 2007, 4:27pm   #16
CBone
Microdonk till ∞

CBone has much to be proud ofCBone has much to be proud ofCBone has much to be proud ofCBone has much to be proud ofCBone has much to be proud ofCBone has much to be proud ofCBone has much to be proud ofCBone has much to be proud ofCBone has much to be proud ofCBone has much to be proud of
Send a message via AIM to CBone Send a message via Skype™ to CBone

Quote:
Originally Posted by xenthebrain View Post
On-Topic im Off-Topic: Irgendwie hab ich ein schlechtes Gefühl über Bilder, in denen ich & CBones Fürze GLEICHZEITIG DRIN SEIN MÜSSEN.
Ich sach Dir was, wenn Flatulenzen sprechen könnten, dann würden meine sich auch darüber beschweren, mit Dir in einem Bild dargestellt zu werden. Haben wir grad nochmal Glück gehabt.
Old Feb 08, 2007, 5:23pm   #17
2muchMONEY
[♥] PTips

2muchMONEY's Avatar

2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to 2muchMONEY Send a message via AIM to 2muchMONEY Send a message via Yahoo to 2muchMONEY
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

Quote:
Originally Posted by CBone View Post
Am WE hab ich Zeit, dann werde ich euch Kunstbanausen mal zeigen wo der Frosch die Locken hat. Man nennt mich auch den Picasso des Kubismus.
meh, als hättest du auch nur die geringste chance in diesem paintament
(hiermit erkläre ich den obligatorischen paintament trash talk für eröffnet)

By the Way , war ich in Uruguay hob von dort mein anderes Verhalten
-forum spammer

2muchMONEY est déconnecté   Reply With Quote
Old Feb 08, 2007, 6:10pm   #18
Garso
Professional

Garso's Avatar

Garso has a reputation beyond reputeGarso has a reputation beyond reputeGarso has a reputation beyond reputeGarso has a reputation beyond reputeGarso has a reputation beyond reputeGarso has a reputation beyond reputeGarso has a reputation beyond reputeGarso has a reputation beyond reputeGarso has a reputation beyond reputeGarso has a reputation beyond reputeGarso has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by 2muchMONEY View Post
(hiermit erkläre ich den obligatorischen paintament trash talk für eröffnet)
Photoshop-Schlampe!
Garso est déconnecté   Reply With Quote
Old Feb 09, 2007, 12:17am   #19
ChilloutNoob
wat

ChilloutNoob's Avatar

ChilloutNoob is on a distinguished road

darf ein programm benutzt werden um bilder zu vergrößern oder zu verkleinern den MSPaint kann sowas nicht
jayhawkhoops: you're a remarkably talented player, ChilloutNoob. i wish you weren't so rude ... but maybe if i was as good as you, i'd be doing the same. it must be fun knowing that you're better than anybody else at the table, so i really can't blame you
ChilloutNoob est déconnecté   Reply With Quote
Old Feb 09, 2007, 5:30am   #20
Seraph
Krusnik

Seraph's Avatar

Seraph is a glorious beacon of lightSeraph is a glorious beacon of lightSeraph is a glorious beacon of lightSeraph is a glorious beacon of lightSeraph is a glorious beacon of light

Bei Paint muss ich sofort an diesen Typ denken,

http://youtube.com/watch?v=ElrldD02if0

http://youtube.com/watch?v=G0smntbxy...elated&search=

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules