THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum

Go Back   PokerTips.org Forums > German Forums > Sonstiges

Reply

Thread Tools Display Modes
Old Feb 12, 2007, 7:31pm   #21
TheJoes
Doyle Look-alike

TheJoes's Avatar

TheJoes is on a distinguished road

Lebenslänglich bedeutet doch eine Freiheitsstrafe von 3-15 Jahren.

24 Jahre ist eine verdammt lange Zeit. Hat meiner Meinung nach kein Mensch verdient.
TheJoes est déconnecté   Reply With Quote

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Feb 12, 2007, 7:32pm   #22
spamkiller
PARTY ON @ Stars

spamkiller's Avatar

spamkiller has a reputation beyond reputespamkiller has a reputation beyond reputespamkiller has a reputation beyond reputespamkiller has a reputation beyond reputespamkiller has a reputation beyond reputespamkiller has a reputation beyond reputespamkiller has a reputation beyond reputespamkiller has a reputation beyond reputespamkiller has a reputation beyond reputespamkiller has a reputation beyond reputespamkiller has a reputation beyond repute

Quote:
Dein ursprüngliches Posting habe ich so verstanden, dass man sie deswegen jetzt nicht entlassen sollte.
da reden wir aneinander vorbei
das war jetzt nicht direkt darauf bezogen. es sollte erklären warum sie schon 24 jahre sitzt. normalerweis ist man bei lebenslänglich in deutschland ja schon nach 15 jahren wieder raus auf bewährung.
ich finde, dass man sie generell nicht entlassen sollte. den link habe ich nur für theoderic der große reingestellt zur begriffserklährung.

"Büro ist ist wie Psychokrieg - bloß härter" Stromberg
"xen, du versüßt mir den tag mehr als ein blowjob am morgen...." Major

Last edited by spamkiller; Feb 12, 2007 at 7:47pm.
spamkiller est déconnecté   Reply With Quote
Old Feb 12, 2007, 7:39pm   #23
Garso
Professional

Garso's Avatar

Garso has a reputation beyond reputeGarso has a reputation beyond reputeGarso has a reputation beyond reputeGarso has a reputation beyond reputeGarso has a reputation beyond reputeGarso has a reputation beyond reputeGarso has a reputation beyond reputeGarso has a reputation beyond reputeGarso has a reputation beyond reputeGarso has a reputation beyond reputeGarso has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by TheJoes View Post
24 Jahre ist eine verdammt lange Zeit. Hat meiner Meinung nach kein Mensch verdient.
Darüber denken die Angehörigen der von ihr Ermordeten wahrscheinlich anders...
Garso est déconnecté   Reply With Quote
Old Feb 12, 2007, 7:48pm   #24
spamkiller
PARTY ON @ Stars

spamkiller's Avatar

spamkiller has a reputation beyond reputespamkiller has a reputation beyond reputespamkiller has a reputation beyond reputespamkiller has a reputation beyond reputespamkiller has a reputation beyond reputespamkiller has a reputation beyond reputespamkiller has a reputation beyond reputespamkiller has a reputation beyond reputespamkiller has a reputation beyond reputespamkiller has a reputation beyond reputespamkiller has a reputation beyond repute

Quote:
dito

"Büro ist ist wie Psychokrieg - bloß härter" Stromberg
"xen, du versüßt mir den tag mehr als ein blowjob am morgen...." Major
spamkiller est déconnecté   Reply With Quote
Old Feb 12, 2007, 7:54pm   #25
TheJoes
Doyle Look-alike

TheJoes's Avatar

TheJoes is on a distinguished road

Quote:
Originally Posted by Garso View Post
Sollte das der Maßstab sein?
TheJoes est déconnecté   Reply With Quote
Old Feb 12, 2007, 7:59pm   #26
3jersey3
@ a fucking Grind

3jersey3's Avatar

3jersey3 is a splendid one to behold3jersey3 is a splendid one to behold3jersey3 is a splendid one to behold3jersey3 is a splendid one to behold3jersey3 is a splendid one to behold3jersey3 is a splendid one to behold3jersey3 is a splendid one to behold3jersey3 is a splendid one to behold

Quote:
Ein Mensch der anderen Menschen das komplette Leben nimmt hat in den meisten Fällen sicherlich 24 Jahre und mehr verdient.
Old Feb 12, 2007, 7:59pm   #27
Geth
Professional

Geth's Avatar

Geth will become famous soon enough
Send a message via ICQ to Geth

Quote:

stimmt! lassen wir alle psycho killer morgen ausm knast raus, das hat ja kein mensch verdient
Geth est déconnecté   Reply With Quote
Old Feb 12, 2007, 8:03pm   #28
Frunnes
Fish

Frunnes is on a distinguished road

Ich finde es in Ordnung, da 24 jahre Abschirmung schon ordentlich sind, wenn auch nicht lebenslänglich! Für Sie hat es aber viele Konsequenzen...
Für das was sie getan hat finde ich die Strafe doch eher zu niedrig ausgefallen...
Frunnes est déconnecté   Reply With Quote
Old Feb 12, 2007, 8:04pm   #29
2muchMONEY
[♥] PTips

2muchMONEY's Avatar

2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to 2muchMONEY Send a message via AIM to 2muchMONEY Send a message via Yahoo to 2muchMONEY
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

Quote:
Originally Posted by Geth View Post
stimmt! lassen wir alle psycho killer morgen ausm knast raus, das hat ja kein mensch verdient
wo du dir jetzt einen psycho killer her fantasierst belibt mir allerdings ein rätsel

By the Way , war ich in Uruguay hob von dort mein anderes Verhalten
-forum spammer

2muchMONEY est déconnecté   Reply With Quote
Old Feb 12, 2007, 8:04pm   #30
Garso
Professional

Garso's Avatar

Garso has a reputation beyond reputeGarso has a reputation beyond reputeGarso has a reputation beyond reputeGarso has a reputation beyond reputeGarso has a reputation beyond reputeGarso has a reputation beyond reputeGarso has a reputation beyond reputeGarso has a reputation beyond reputeGarso has a reputation beyond reputeGarso has a reputation beyond reputeGarso has a reputation beyond repute

Quote:
Warum nicht? Die Frau hat immerhin kaltblütig mehrere Menschen getötet (und soweit ich weiss, sind die nicht nur 24 Jahre tot...)!
Garso est déconnecté   Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules