THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum
Old Feb 12, 2007, 10:10pm   #1
Garso
Professional

Garso's Avatar

Garso has a reputation beyond reputeGarso has a reputation beyond reputeGarso has a reputation beyond reputeGarso has a reputation beyond reputeGarso has a reputation beyond reputeGarso has a reputation beyond reputeGarso has a reputation beyond reputeGarso has a reputation beyond reputeGarso has a reputation beyond reputeGarso has a reputation beyond reputeGarso has a reputation beyond repute
Default Servus...

Für 2much und den Rest der Rasselbande:

http://www.youtube.com/watch?v=1A6bsurxJDg

Garso est déconnecté   Reply With Quote

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Feb 12, 2007, 10:12pm   #2
2muchMONEY
[♥] PTips

2muchMONEY's Avatar

2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to 2muchMONEY Send a message via AIM to 2muchMONEY Send a message via Yahoo to 2muchMONEY
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

dir rechne ich nochmal dein ROI aus

bis morgen dann

By the Way , war ich in Uruguay hob von dort mein anderes Verhalten
-forum spammer

2muchMONEY est déconnecté   Reply With Quote
Old Feb 13, 2007, 3:26am   #3
Aussieboy
German POTY 2008

Aussieboy's Avatar

Aussieboy has much to be proud ofAussieboy has much to be proud ofAussieboy has much to be proud ofAussieboy has much to be proud ofAussieboy has much to be proud ofAussieboy has much to be proud ofAussieboy has much to be proud ofAussieboy has much to be proud of
Send a message via ICQ to Aussieboy Send a message via MSN to Aussieboy

Muss ich das verstehen? Haben Sie Dich beim Online-Pokern erwischt und Du musst jetzt für 5 Jahre in den Bau?

Hast Du ne neue Freundin die Pokerspieler verabscheut?

Oder wat is los?

Keine Lust mehr auf den blauen Hintergrund?

http://aussieboy.mybrute.com
Aussieboy est déconnecté   Reply With Quote
Old Feb 13, 2007, 3:29am   #4
2muchMONEY
[♥] PTips

2muchMONEY's Avatar

2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to 2muchMONEY Send a message via AIM to 2muchMONEY Send a message via Yahoo to 2muchMONEY
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

Quote:
Originally Posted by Aussieboy View Post

Muss ich das verstehen? Haben Sie Dich beim Online-Pokern erwischt und Du musst jetzt für 5 Jahre in den Bau?

Hast Du ne neue Freundin die Pokerspieler verabscheut?

Oder wat is los?

Keine Lust mehr auf den blauen Hintergrund?
niemand hat für sein bild im paintament gestimmt. jetzt ist er sauer

-forum spammer

Old Feb 13, 2007, 2:09pm   #5
extrOmo
Mr. don't Hassel the Hoff

extrOmo's Avatar

extrOmo is on a distinguished road
Send a message via ICQ to extrOmo

seltsam...nicht das er uns Rechenschaft schuldig wäre aber ein Satz zur Erklärung hätte nicht geschadet.

Ich glaub der war einfach nur zugedröhnt^^
extrOmo est déconnecté   Reply With Quote
Old Feb 13, 2007, 8:26pm   #6
Cash
Grinder

Cash's Avatar

Cash
Send a message via ICQ to Cash Send a message via MSN to Cash

er kann einfach nur nicht mehr extromos avator sehen..... mich hat er auch bald soweit
Cash est déconnecté   Reply With Quote
Old Feb 14, 2007, 12:06am   #7
extrOmo
Mr. don't Hassel the Hoff

extrOmo's Avatar

extrOmo is on a distinguished road
Send a message via ICQ to extrOmo

Quote:
Originally Posted by Cash View Post
er kann einfach nur nicht mehr extromos avator sehen..... mich hat er auch bald soweit
also an mir kanns nicht liegen...ich hatte jetzt gut 2 Wochen nichts mehr gepostet^^
extrOmo est déconnecté   Reply With Quote
Old Feb 14, 2007, 12:54am   #8
2muchMONEY
[♥] PTips

2muchMONEY's Avatar

Quote:
Originally Posted by extrOmo View Post
also an mir kanns nicht liegen...ich hatte jetzt gut 2 Wochen nichts mehr gepostet^^
dann ist er wohl deshalb gegangen

-forum spammer

Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules