THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum
Old Feb 14, 2007, 11:53am   #1
2muchMONEY
[♥] PTips

2muchMONEY's Avatar

2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to 2muchMONEY Send a message via AIM to 2muchMONEY Send a message via Yahoo to 2muchMONEY
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!
Default Valentinstag

LOL

discuss

By the Way , war ich in Uruguay hob von dort mein anderes Verhalten
-forum spammer

2muchMONEY est déconnecté   Reply With Quote

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Feb 14, 2007, 11:55am   #2
Feroc
River Pirate

Feroc's Avatar

Feroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to Feroc
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

Ich mach mir einfach einen gemütlichen Abend mit meinem Mädel, was knabbern, was trinken und dabei gemütlich einen Film schauen.

Geschenkt wird nix!
Old Feb 14, 2007, 11:56am   #3
CMBurns
Excellent....

CMBurns's Avatar

CMBurns has a reputation beyond reputeCMBurns has a reputation beyond reputeCMBurns has a reputation beyond reputeCMBurns has a reputation beyond reputeCMBurns has a reputation beyond reputeCMBurns has a reputation beyond reputeCMBurns has a reputation beyond reputeCMBurns has a reputation beyond reputeCMBurns has a reputation beyond reputeCMBurns has a reputation beyond reputeCMBurns has a reputation beyond repute

Ach ist der schon wieder???? Ich hatte mir doch vorgenommen am 13.02. 200 rote Rosen zu kaufen um sie heute nachmittag zu horrenden Preisen wieder zu verkaufen *G*
CMBurns est déconnecté   Reply With Quote
Old Feb 14, 2007, 12:02pm   #4
darkcore
disgraceful fuk

darkcore's Avatar

darkcore has a reputation beyond reputedarkcore has a reputation beyond reputedarkcore has a reputation beyond reputedarkcore has a reputation beyond reputedarkcore has a reputation beyond reputedarkcore has a reputation beyond reputedarkcore has a reputation beyond reputedarkcore has a reputation beyond reputedarkcore has a reputation beyond reputedarkcore has a reputation beyond reputedarkcore has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to darkcore

schnitzel, bier und blowjob
darkcore est déconnecté   Reply With Quote
Old Feb 14, 2007, 12:03pm   #5
eggert
Grinder

eggert has a brilliant futureeggert has a brilliant futureeggert has a brilliant futureeggert has a brilliant futureeggert has a brilliant futureeggert has a brilliant futureeggert has a brilliant futureeggert has a brilliant futureeggert has a brilliant futureeggert has a brilliant futureeggert has a brilliant future

Quote:
eggert est déconnecté   Reply With Quote
Old Feb 14, 2007, 12:06pm   #6
Augenzeuge
Doyle Look-alike

Augenzeuge's Avatar

Augenzeuge is on a distinguished road

Quote:
Originally Posted by darkcore View Post
lol

Valentinstag ist doch schön !
Ich nehme jeden Grund/Termin gerne auf um ein wenig zu "feiern"

Augenzeuge est déconnecté   Reply With Quote
Old Feb 14, 2007, 1:13pm   #7
pr1mo
Grinder

pr1mo's Avatar

pr1mo is on a distinguished road
Send a message via ICQ to pr1mo

Gott so ein scheiß Tag. Heute in der Schule jedes x-belibige Weibchen mit ner Rosa rumgerannt.
pr1mo est déconnecté   Reply With Quote
Old Feb 14, 2007, 1:36pm   #8
santazero
Ptips Foren Doc.

santazero's Avatar

santazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond repute

wayne.

valentinstag suxx. scheiss erfindung der blumenläden. Reiner Neid, nur weil wir den Vatertag haben

Ich werd meinen Valentinstag jetzt mit lernen verbringen, nachdem ich gerade aus der Schule gekommen bin.

Wenn die schon son scheiss einführen dann solls auchn richtiger Feiertag mit frei und allem drum und dran sein, aber nicht son Müll.
santazero est déconnecté   Reply With Quote
Old Feb 14, 2007, 1:47pm   #9
Augenzeuge
Doyle Look-alike

Augenzeuge's Avatar

Augenzeuge is on a distinguished road

Quote:
Originally Posted by pr1mo View Post
Gott so ein scheiß Tag. Heute in der Schule jedes x-belibige Weibchen mit ner Rosa rumgerannt.
Tja, weißt Du es gibt da so eine weisen Spruch:

" Wer fi**en will, muß freundlich sein "

Und Rosen verschenken wird im allgemeinen (nicht nur von Frauen) als freundlich empfunden.

Quote:
Originally Posted by santazero View Post
...nur weil wir den Vatertag haben
sorry, aber Deinen sog. Vatertag (eigentlich Christihimmelfahrt) gibt es nicht, der ist nur eine Erfindung der Männer die auf den Muttertag (btw, eine Erfindung der Nazis) neidisch sind.

Last edited by Augenzeuge; Feb 14, 2007 at 1:51pm.
Augenzeuge est déconnecté   Reply With Quote
Old Feb 14, 2007, 2:02pm   #10
HoschH
big river

HoschH's Avatar

HoschH is a glorious beacon of lightHoschH is a glorious beacon of lightHoschH is a glorious beacon of lightHoschH is a glorious beacon of lightHoschH is a glorious beacon of lightHoschH is a glorious beacon of light

Quote:
Originally Posted by Augenzeuge View Post
sorry, aber Deinen sog. Vatertag (eigentlich Christihimmelfahrt) gibt es nicht, der ist nur eine Erfindung der Männer die auf den Muttertag (btw, eine Erfindung der Nazis) neidisch sind.
Erfunden nicht wirklich, aber als Feiertag in D eingeführt.

http://www.hugenottenkirche.de/gedanken/muttertag.shtml

Erfunden hats natürlich ne Frau.
HoschH est déconnecté   Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules