THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum
Old Mar 08, 2007, 6:28pm   #131
karoel
Grinder

karoel's Avatar

karoel will become famous soon enough

Quote:
Originally Posted by nizzle View Post
Kann mal jemand den Link zu dem Video posten??

kannst du lesen?

Blog
karoel est déconnecté   Reply With Quote

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Mar 08, 2007, 6:38pm   #132
nizzle
back to school

nizzle's Avatar

nizzle has a reputation beyond reputenizzle has a reputation beyond reputenizzle has a reputation beyond reputenizzle has a reputation beyond reputenizzle has a reputation beyond reputenizzle has a reputation beyond reputenizzle has a reputation beyond reputenizzle has a reputation beyond reputenizzle has a reputation beyond reputenizzle has a reputation beyond reputenizzle has a reputation beyond repute

Ne,ich tu nur so.Ich hab mir die Posts durch gelesen peil aber net so ganz durch.
Old Mar 08, 2007, 7:02pm   #133
vNeumann
VROOM....VROOM....

vNeumann's Avatar

vNeumann is a glorious beacon of lightvNeumann is a glorious beacon of lightvNeumann is a glorious beacon of lightvNeumann is a glorious beacon of lightvNeumann is a glorious beacon of light

Quote:
Originally Posted by nizzle View Post
Ne,ich tu nur so.Ich hab mir die Posts durch gelesen peil aber net so ganz durch.
Der Videoersteller möchte nicht,daß sein Video länger online ist.
Old Mar 08, 2007, 7:04pm   #134
polo86coupe
Grinder

polo86coupe's Avatar

polo86coupe is a jewel in the roughpolo86coupe is a jewel in the roughpolo86coupe is a jewel in the roughpolo86coupe is a jewel in the rough

Quote:
Originally Posted by vNeumann View Post
Der Videoersteller möchte nicht,daß sein Video länger online ist.
kindergarten lässt grüßen

edit: normal müssten den leuten welche ihre posts mit "." belegen, die posts abziehen und den pulli, e-book und shirt vom leib reißen^^
finde dies sowas von kinderkacke... naja, wenns schä macht

Quote:
Originally Posted by matpio View Post
Hä? sadsdf
Da ist weder ein flush noch sonstwas! Außerdem ist FH > Flush.
Ich werd gleich den Support von Everest kontaktieren und denen die Hand schicken. Ich hab die aufbewahrt.

Edit: Pls..delete thread..OMG
polo86coupe est déconnecté   Reply With Quote
Old Mar 09, 2007, 3:04am   #135
Rod001
Grinder

Rod001's Avatar

Rod001 has much to be proud ofRod001 has much to be proud ofRod001 has much to be proud ofRod001 has much to be proud ofRod001 has much to be proud ofRod001 has much to be proud ofRod001 has much to be proud ofRod001 has much to be proud ofRod001 has much to be proud of
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

Willkommen im Forum
Rod001 est déconnecté   Reply With Quote
Old Mar 09, 2007, 6:13am   #136
insertnickname
serial

insertnickname's Avatar

insertnickname is a name known to allinsertnickname is a name known to allinsertnickname is a name known to allinsertnickname is a name known to allinsertnickname is a name known to allinsertnickname is a name known to all

... beim Video von jersey fand ich die Analyse am Ende am besten.
Ich spreche hier nicht auf den Inhalt des Videos an! Da kann ich nicht wirklich was dazu sagen, da ich noch nicht so sonderlich gut spiele und das in den Micro Limits ^^

Aber ohne das Video wäre es mir in nährer Zkunft sicher nicht von alleine gekommen, meine Sessions nochmal durchzugehen. Das hat meinem Spiel auf jedenfall sehr geholfen.

Wollte das jetzt nurmal hier in den Raum stellen. Vielleicht liest es der Videoersteller und freut sich in seinem DS, dass er immerhin noch anderen geholfen hat

- "One side of me says, 'I'd like to talk to her, date her. The other side of me says, 'I wonder how her head would look on a stick?"
insertnickname est déconnecté   Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules