THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum

Go Back   PokerTips.org Forums > German Forums > Poker Strategien - No Limit & Pot Limit

Reply

Thread Tools Display Modes
Old Mar 08, 2007, 10:12pm   #1
Feroc
River Pirate

Feroc's Avatar

Feroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to Feroc
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!
Default [Video][NL50 SH] 45 Minuten mit Kommentar

Da ich noch nicht so lange NL50 spiele, wollte ich mal eine Session von mir aufzeichnen und diese zur Analyse bereit stellen.

Was mich gerade etwas anko*** ist, dass beim Video sich leider der Sound immer weiter verschiebt. Am Ende ist das Gesprochene leider 3 Minuten vor dem Bild!

Hoffe das Video mag sich trotzdem wer anschauen und mir vielleicht jemand den ein oder anderne Tipp geben. Meiner Meinung nach sind einige interessante Hände dabei, etwas Glück gehabt, etwas Pech gehabt...

Das Video am besten mit dem Windows Media Player anschauen, mit VLC hab ich leider bei mir kein Bild und mit Winamp hört das Video dann auf, wenn der Ton fertig ist, als ein paar Minuten zu früh.

Zum Download:
Mirror 1
Mirror 2
Mirror 3
Mirror 4
Gepackt: 35MB
Entpack: ~1,3GB

Last edited by Feroc; Mar 08, 2007 at 11:22pm.
Feroc est déconnecté   Reply With Quote

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Mar 08, 2007, 10:15pm   #2
insertnickname
serial

insertnickname's Avatar

insertnickname is a name known to allinsertnickname is a name known to allinsertnickname is a name known to allinsertnickname is a name known to allinsertnickname is a name known to allinsertnickname is a name known to all

*download*

Danke schonmal im vorraus für die Mühe.

- "One side of me says, 'I'd like to talk to her, date her. The other side of me says, 'I wonder how her head would look on a stick?"
insertnickname est déconnecté   Reply With Quote
Old Mar 08, 2007, 11:01pm   #3
Bonz
Grinder

Bonz's Avatar

Bonz

Cool, werde ich mir gleich mal runterladen.

Bonz
Bonz est déconnecté   Reply With Quote
Old Mar 08, 2007, 11:10pm   #4
nizzle
back to school

nizzle's Avatar

nizzle has a reputation beyond reputenizzle has a reputation beyond reputenizzle has a reputation beyond reputenizzle has a reputation beyond reputenizzle has a reputation beyond reputenizzle has a reputation beyond reputenizzle has a reputation beyond reputenizzle has a reputation beyond reputenizzle has a reputation beyond reputenizzle has a reputation beyond reputenizzle has a reputation beyond repute

Werds mir glei mal runterladen.Und dann morgn anschauen.
Old Mar 08, 2007, 11:16pm   #5
AK47
Brunson

AK47's Avatar

AK47

lol ich habs mal runtergeladen wollte es entpacken und dann steht da dass meine festplatte nich gegug speicherplatz hat.

die datei soll eine entpackte größe von 1.411.082.240 Byte haben.
irgendwas stimmt da nich
AK47 est déconnecté   Reply With Quote
Old Mar 08, 2007, 11:19pm   #6
nizzle
back to school

nizzle's Avatar

nizzle has a reputation beyond reputenizzle has a reputation beyond reputenizzle has a reputation beyond reputenizzle has a reputation beyond reputenizzle has a reputation beyond reputenizzle has a reputation beyond reputenizzle has a reputation beyond reputenizzle has a reputation beyond reputenizzle has a reputation beyond reputenizzle has a reputation beyond reputenizzle has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by AK47 View Post
lol ich habs mal runtergeladen wollte es entpacken und dann steht da dass meine festplatte nich gegug speicherplatz hat.

die datei soll eine entpackte größe von 1.411.082.240 Byte haben.
irgendwas stimmt da nich
Hehe,jop da stimmt echt irgendwas net.Des wäre ein bissle grosses Video.
Old Mar 08, 2007, 11:20pm   #7
Feroc
River Pirate

Feroc's Avatar

Feroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to Feroc
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

Nein das stimmt schon, entpackt ist das Ding 1,3gig groß... leider schmieren mir alle Konverter ab, wenn ich das Ding in DivX oder WMV konvertieren mag. Also einfach WinRAR! *g*
Old Mar 08, 2007, 11:22pm   #8
AK47
Brunson

AK47's Avatar

AK47

krass ich wusste gar nicht dass man dateien so extrem komprimieren kann, dann muss ich wohl mal platz schaffen, hehe
AK47 est déconnecté   Reply With Quote
Old Mar 09, 2007, 6:15am   #9
insertnickname
serial

insertnickname's Avatar

insertnickname is a name known to allinsertnickname is a name known to allinsertnickname is a name known to allinsertnickname is a name known to allinsertnickname is a name known to allinsertnickname is a name known to all

Quote:
Originally Posted by Feroc View Post
Nein das stimmt schon, entpackt ist das Ding 1,3gig groß... l
Und ich dachte es liegt daran, dass ich noch total verschlafen bin ... naja 1,3GB. Dh es MUSS ein gutes Video sein, wenn es schon soviel Platz einnimmt

- "One side of me says, 'I'd like to talk to her, date her. The other side of me says, 'I wonder how her head would look on a stick?"
insertnickname est déconnecté   Reply With Quote
Old Mar 09, 2007, 6:27am   #10
Seraph
Krusnik

Seraph's Avatar

Seraph is a glorious beacon of lightSeraph is a glorious beacon of lightSeraph is a glorious beacon of lightSeraph is a glorious beacon of lightSeraph is a glorious beacon of light

Ich lads mir auch mal runter.

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules