THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum
Old Apr 19, 2007, 6:18pm   #1
fenhir
Professional Dragon

fenhir's Avatar

fenhir has a reputation beyond reputefenhir has a reputation beyond reputefenhir has a reputation beyond reputefenhir has a reputation beyond reputefenhir has a reputation beyond reputefenhir has a reputation beyond reputefenhir has a reputation beyond reputefenhir has a reputation beyond reputefenhir has a reputation beyond reputefenhir has a reputation beyond reputefenhir has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to fenhir Send a message via AIM to fenhir Send a message via MSN to fenhir Send a message via Yahoo to fenhir Send a message via Skype™ to fenhir
Default [HU-SnG 550+20] xen in action (video)

http://www.yousendit.com/transfer.ph...47541D726A0CF9

Man beachte die letzte Hand.

Discuss...

Edit: Ach ja. NL hab ich im Titel vergessen.

Momentan nur noch Warteliste

ICQ: 233844946 | MSN: fenhir at hotmail.de | Y!-ID: fenh1r at yahoo.com | AIM: fenh1r | IRC-FreeNode: fenhir | fenhir @ jabber.org | Skype/Teamspeak/Tel/Fax: Auf Anfrage
fenhir est déconnecté   Reply With Quote

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Apr 19, 2007, 10:22pm   #2
Frufru
Hurn Poker

Frufru's Avatar

Frufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond repute

Warum stellst du das rein?

Xen spielst du jetzt eigentlich eher nur noch NL oder bist du noch immer FL Spieler? Würde mich mal interessieren.

Understand and accept that poker is a game of high variance.
Frufru est déconnecté   Reply With Quote
Old Apr 19, 2007, 11:16pm   #3
fenhir
Professional Dragon

fenhir's Avatar

fenhir has a reputation beyond reputefenhir has a reputation beyond reputefenhir has a reputation beyond reputefenhir has a reputation beyond reputefenhir has a reputation beyond reputefenhir has a reputation beyond reputefenhir has a reputation beyond reputefenhir has a reputation beyond reputefenhir has a reputation beyond reputefenhir has a reputation beyond reputefenhir has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to fenhir Send a message via AIM to fenhir Send a message via MSN to fenhir Send a message via Yahoo to fenhir Send a message via Skype™ to fenhir

Quote:
Originally Posted by Frufru View Post
Mein Jedi-Meister gesagt hat, ich solle.

Momentan nur noch Warteliste

ICQ: 233844946 | MSN: fenhir at hotmail.de | Y!-ID: fenh1r at yahoo.com | AIM: fenh1r | IRC-FreeNode: fenhir | fenhir @ jabber.org | Skype/Teamspeak/Tel/Fax: Auf Anfrage
fenhir est déconnecté   Reply With Quote
Old Apr 19, 2007, 11:29pm   #4
schlapp0hR
DILLIGAF

schlapp0hR's Avatar

schlapp0hR is on a distinguished road

guter minuten lohn

Quote:
Originally Posted by Hustlr
I seem to have broke even in November......

Quote:
Well at least you didn't die. Fortunately.
schlapp0hR est déconnecté   Reply With Quote
Old Apr 19, 2007, 11:43pm   #5
john_delay
underwhelmed

john_delay's Avatar

john_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond repute

ja kann man nicht meckern ^^
wenn man das mal auf stunden hochrechnet O_o
Old Apr 19, 2007, 11:45pm   #6
ChilloutNoob
wat

ChilloutNoob's Avatar

ChilloutNoob is on a distinguished road

xen is teh nutz
jayhawkhoops: you're a remarkably talented player, ChilloutNoob. i wish you weren't so rude ... but maybe if i was as good as you, i'd be doing the same. it must be fun knowing that you're better than anybody else at the table, so i really can't blame you
ChilloutNoob est déconnecté   Reply With Quote
Old Apr 20, 2007, 12:36am   #7
Stephan76
Doyle Look-alike

Stephan76's Avatar

Stephan76 is on a distinguished road
Send a message via ICQ to Stephan76 Send a message via Skype™ to Stephan76

Die Downloadgeschwindigkeit erinnert mich an mein gutes altes USR 28k Modem...
3.2k/s *schnüff* Das waren noch Zeiten.....

So, schon fertig...

Hab jetzt irgendwie bissl mehr Angst vor Xen...

86 suited is the nuts!

Last edited by Stephan76; Apr 20, 2007 at 1:02am.
Stephan76 est déconnecté   Reply With Quote
Old Apr 20, 2007, 1:30am   #8
xenthebrain
I am so smart. S-M-R-T

xenthebrain's Avatar

xenthebrain is a glorious beacon of lightxenthebrain is a glorious beacon of lightxenthebrain is a glorious beacon of lightxenthebrain is a glorious beacon of lightxenthebrain is a glorious beacon of light

Das steht nur hier weil fenhir sich über den call in der letzten Hand nicht so sicher war.
Worauf ich meinte, man müsse HU ballz zeigen, aber vielleicht bin ich da ja auch auf verlorenem Posten mit.

Für mich war es ein ziemlich klarer call, hab auch nur ne Sekunde gezögert anstatt erstmal time zu requesten etc.
xenthebrain est déconnecté   Reply With Quote
Old Apr 20, 2007, 1:31am   #9
xenthebrain
I am so smart. S-M-R-T

xenthebrain's Avatar

xenthebrain is a glorious beacon of lightxenthebrain is a glorious beacon of lightxenthebrain is a glorious beacon of lightxenthebrain is a glorious beacon of lightxenthebrain is a glorious beacon of light

Quote:
Originally Posted by Frufru View Post

Xen spielst du jetzt eigentlich eher nur noch NL oder bist du noch immer FL Spieler? Würde mich mal interessieren.
Donk seit 2 Wochen zusätzlich in SnGs und MTTs (NL Hold'em) vermehrt rum. (Für WSOP üben und so, bzw das Turnier auch von Turniergewinnen finanzieren).
xenthebrain est déconnecté   Reply With Quote
Old Apr 20, 2007, 1:51am   #10
dacult
Professional

dacult's Avatar

dacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond repute
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

Ist vielleicht Majestätsbeleidigung. Aber die letzte Hand war schon "verrückt". Top Pair zwar, aber teurer Spaß. Leicht überraised irgendwie. Von beiden aber. Haut der nen All in rein, als er die 7 trifft. Und der Spieler mit dem 8er Paar lässt sich nicht verjagen.

Hab ich da irgendwie was übersehen ? Ich meine, als Lehrbuchhand gilt das Video doch nicht, oder ?
dacult est déconnecté   Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules