THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum
Old Nov 18, 2007, 9:18pm   #1
CivSTAR
on the rail

CivSTAR's Avatar

CivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to CivSTAR
Default [Video] NL50 SH - 6max - 4 Tische

Ich hoffe, dass es dieses mal klappt:

Mirror 1:
http://rapidshare.com/files/70636573/Civ.part1.rar
http://rapidshare.com/files/70639382/Civ.part2.rar

Mirror 2:
http://www.sendspace.com/file/1nfp9d
http://www.sendspace.com/file/rwmny4

Infos
Room: Purple Lounge (Prima)
Länge: 52 Min
Limit: NL50 SH
Tische: 4
Sprache: deutsch

Falls es nicht gehen sollte: Bitte sofort posten, damit die anderen das nciht unnötiger Weise runterladen müssen.

Last edited by CivSTAR; Nov 19, 2007 at 12:05am.
CivSTAR est déconnecté   Reply With Quote

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Nov 18, 2007, 9:20pm   #2
flare
Professional

flare's Avatar

flare has a reputation beyond reputeflare has a reputation beyond reputeflare has a reputation beyond reputeflare has a reputation beyond reputeflare has a reputation beyond reputeflare has a reputation beyond reputeflare has a reputation beyond reputeflare has a reputation beyond reputeflare has a reputation beyond reputeflare has a reputation beyond reputeflare has a reputation beyond repute

Ich saugs dann mal
flare est déconnecté   Reply With Quote
Old Nov 18, 2007, 9:40pm   #3
F.u-
Flop Artist

F.u-'s Avatar

F.u- is on a distinguished road

Also ich hab 3 player, auf 2 stück geht der ton aber bild kommt nicht..
auf dem anderen geht das bild aber ohne ton ???
kp woran das liegt, vermutlich muss ich noch irgendwelche sachen installieren oder so . Hilfe pls falls jmd weiss wie man es in ordnung bekommen kann
cheers.

LoL ich lass am besten 2 player gleichzeitig laufen
F.u- est déconnecté   Reply With Quote
Old Nov 18, 2007, 9:44pm   #4
CivSTAR
on the rail

CivSTAR's Avatar

CivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond repute

http://download.techsmith.com/tscc/tscc.exe
hast den Codec installiert? weil so einzige was da logisch is, warum es nicht klappt eigentlich
Old Nov 18, 2007, 9:57pm   #5
Stephan76
Doyle Look-alike

Stephan76's Avatar

Stephan76 is on a distinguished road
Send a message via ICQ to Stephan76 Send a message via Skype™ to Stephan76

Rapidshare ist doof... i vote 4 Sendspace-mirror.
Old Nov 18, 2007, 10:18pm   #6
flare
Professional

flare's Avatar

flare has a reputation beyond reputeflare has a reputation beyond reputeflare has a reputation beyond reputeflare has a reputation beyond reputeflare has a reputation beyond reputeflare has a reputation beyond reputeflare has a reputation beyond reputeflare has a reputation beyond reputeflare has a reputation beyond reputeflare has a reputation beyond reputeflare has a reputation beyond repute

sendspace suxx, rs ftw

btw: vlc :bild only
wmplayer,zoom,wmclassic,winamp: ton

Last edited by flare; Nov 18, 2007 at 10:24pm.
flare est déconnecté   Reply With Quote
Old Nov 18, 2007, 10:57pm   #7
methos
Professional

methos's Avatar

methos has much to be proud ofmethos has much to be proud ofmethos has much to be proud ofmethos has much to be proud ofmethos has much to be proud ofmethos has much to be proud ofmethos has much to be proud ofmethos has much to be proud ofmethos has much to be proud ofmethos has much to be proud of

hmm welchen Bonus spielst du denn da auf Purple Lounge ab wenn ich fragen darf? Denn laut der Seite ist das ja ein 20x RH Bonus. Wär da ein anderer Raum nicht sinnvoller?
methos est déconnecté   Reply With Quote
Old Nov 18, 2007, 11:03pm   #8
CivSTAR
on the rail

CivSTAR's Avatar

über RakeTheRake.com nen 300$ Bonus. geht eigentlich vom RB her wenn ich das richtig gerechnet habe

@flare:
codec mal runtergeladen? wenn es damit auch nicht klappt muss ich mir was überlegen
Old Nov 18, 2007, 11:05pm   #9
john_delay
underwhelmed

john_delay's Avatar

john_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond repute

bei mir läuft das vid ohne probs mitm windoof player
Old Nov 18, 2007, 11:35pm   #10
Karsten4130
D'oh!

Karsten4130's Avatar

Karsten4130 has a reputation beyond reputeKarsten4130 has a reputation beyond reputeKarsten4130 has a reputation beyond reputeKarsten4130 has a reputation beyond reputeKarsten4130 has a reputation beyond reputeKarsten4130 has a reputation beyond reputeKarsten4130 has a reputation beyond reputeKarsten4130 has a reputation beyond reputeKarsten4130 has a reputation beyond reputeKarsten4130 has a reputation beyond reputeKarsten4130 has a reputation beyond repute

Bei mir läufts auch einwandfrei mit Media Player Classic.
Karsten4130 est déconnecté   Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules