THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum
Old Feb 06, 2008, 4:36pm   #21
Stepi
pro trapper

Stepi's Avatar

Stepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond repute

Boston?

Hand too strong to r/f, too weak to r/c, too strong to open-fold since pushing is massively +EV, so, by process of elimination, we arrive at my favorite play

ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq oʇ ƃuıoƃ ɯɐ ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Stepi est déconnecté   Reply With Quote

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Feb 06, 2008, 4:36pm   #22
MostPreciousBlood
Try.Fail.Repeat.

MostPreciousBlood's Avatar

MostPreciousBlood will become famous soon enough

Quote:
Originally Posted by Fhil View Post
USA ist natürlich shcon mal richtig aber Chicago ist ganz kalt.
Dallas?
MostPreciousBlood est déconnecté   Reply With Quote
Old Feb 06, 2008, 4:36pm   #23
Fhil
.

Fhil's Avatar

Fhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by MostPreciousBlood View Post
Hat JFK da nicht seine Schulbücher aufbewahrt oder so ähnlich?
oh noooes.... und ich hab mir so viel mühe gemacht

dann erzähl mal den rest, dass wir das nächste bild raten können

"Follow Your Bliss." - Joseph Campbell
Fhil est déconnecté   Reply With Quote
Old Feb 06, 2008, 4:38pm   #24
Feroc
River Pirate

Feroc's Avatar

Feroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to Feroc
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

hmmm... ich tippe mal auf die Ostküste?!
Old Feb 06, 2008, 4:39pm   #25
MostPreciousBlood
Try.Fail.Repeat.

MostPreciousBlood's Avatar

MostPreciousBlood will become famous soon enough

Quote:
Originally Posted by Fhil View Post
oh noooes.... und ich hab mir so viel mühe gemacht
dann erzähl mal den rest, dass wir das nächste bild raten können
Äm nochmal für alle, das ist das Schulbuchlager in Dallas wo JFK besser nicht dran vorbeigefahrne wäre, est ist also gelöst...
Das erste Bild ist zu verräterisch gewesen, hätteste du nur das letzte genommen hätte es sicher ne Weile gedauert bis dass jemand rauskriegt.
Anyway, jstzt ist chris Rätsel dran, ich hätte eh irgendnen Bild aus Chicago genommen, was aber eh doof wäre nachdem chris es grad erst erwähnt hat
MostPreciousBlood est déconnecté   Reply With Quote
Old Feb 06, 2008, 4:41pm   #26
Stepi
pro trapper

Stepi's Avatar

Stepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond repute

Quote:
Anyway, jstzt ist chris Rätsel dran, ich hätte eh irgendnen Bild aus Chicago genommen, was aber eh doof wäre nachdem chris es grad erst erwähnt hat
Is doch auch schon gelöst

Hand too strong to r/f, too weak to r/c, too strong to open-fold since pushing is massively +EV, so, by process of elimination, we arrive at my favorite play

Old Feb 06, 2008, 4:42pm   #27
john_delay
underwhelmed

john_delay's Avatar

john_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond repute

bin ich jetz der einzige der noch nicht geschnallt hat wo das auf fhil's pics ist?
und chris' rätsel wurde ja schon gelöst, also musst du weitermachen MPB
Old Feb 06, 2008, 4:42pm   #28
Impa
Doyle Look-alike

Impa's Avatar

Impa will become famous soon enoughImpa will become famous soon enough

Quote:
Äm nochmal für alle, das ist das Schulbuchlager in Dallas wo JFK besser nicht dran vorbeigefahrne wäre, est ist also gelöst...
Das erste Bild ist zu verräterisch gewesen, hätteste du nur das letzte genommen hätte es sicher ne Weile gedauert bis dass jemand rauskriegt.
Ihr seid hier aber echt gut, muss man Euch lassen.
Du kannst (darst/musst) das nächste Posten das von Chris wurde schon erraten...

@john_delay
Das ist der Dealey Plaza in Dallas. Aus dem Gebäude wurde John F Kennedy erschossen (Ohne MBP wär ich da aber auch nie draufgekommen)

Finnisches Sprichwort : "Rhymässä tyhmyys tiivistyy" - die Dummheit wächst im Quadrat der Gruppengrösse

Last edited by Impa; Feb 06, 2008 at 4:45pm.
Impa est déconnecté   Reply With Quote
Old Feb 06, 2008, 4:43pm   #29
Stepi
pro trapper

Stepi's Avatar

Quote:
Originally Posted by john_delay View Post
bin ich jetz der einzige der noch nicht geschnallt hat wo das auf fhil's pics ist?
und chris' rätsel wurde ja schon gelöst, also musst du weitermachen MPB
Quote:
Dallas?
.

Old Feb 06, 2008, 4:44pm   #30
john_delay
underwhelmed

john_delay's Avatar

john_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond repute

kk jetz hab ichs auch geschnallt ^^

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules