THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum

Go Back   PokerTips.org Forums > German Forums > Sonstiges

Reply

Thread Tools Display Modes
Old Feb 11, 2008, 10:57pm   #11
Geth
Professional

Geth's Avatar

Geth will become famous soon enough
Send a message via ICQ to Geth

ich schau nachts immer phoenix da kommen immer von 0-8 uhr morgens glaub ich eine doku nach der andern, sehr interessante rkram bei
Geth est déconnecté   Reply With Quote

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Feb 11, 2008, 10:58pm   #12
HhCMotU
On the way to be rich!

HhCMotU's Avatar

HhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to HhCMotU
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

Quote:
Originally Posted by Geth View Post
ich schau nachts immer phoenix da kommen immer von 0-8 uhr morgens glaub ich eine doku nach der andern, sehr interessante rkram bei
Und ZDF Doku hab ich direkt dahinter liegen. Da kommen auch die ganze Nacht Dokus...

Jetzt Anteile von mir kaufen!!!

PokerTips.org is
HhCMotU est déconnecté   Reply With Quote
Old Feb 11, 2008, 11:17pm   #13
john_delay
underwhelmed

john_delay's Avatar

john_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond repute

hab ich leider beides nicht. muss meinen dokuhunger mit ard,zdf,br,3sat,arte befriedigen...

was ich auch immer gern anschau ist sonntag um 19uhr (glaub ich) "zdf expedition"

ich mag auch die "terra x" reihe obwohl die ab und zu ein wenig ins märchenhafte abrutscht. trotzdem war das immer sehr interessant

Last edited by john_delay; Feb 11, 2008 at 11:20pm.
john_delay est déconnecté   Reply With Quote
Old Feb 11, 2008, 11:29pm   #14
Fhil
.

Fhil's Avatar

Fhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond repute

http://en.wikipedia.org/wiki/Ross_Kemp_on_Gangs

http://www.history.com/minisites/gangland

http://www.pbs.org/wgbh/nova/elegant/program.html

PBS Frontline ist immer gut

"Follow Your Bliss." - Joseph Campbell

Last edited by Fhil; Feb 11, 2008 at 11:34pm.
Fhil est déconnecté   Reply With Quote
Old Feb 12, 2008, 7:41am   #15
Highfish
Brunson

Highfish's Avatar

Highfish is on a distinguished road

Ich zieh mir auf der Seite immer Dokus rein

http://zensiert.to/index.php?catid=17&blogid=1

Ich liebe übrigens Dokus über Insekten, Spinnen, Schlangen etc.

los füttert mich !!
Highfish est déconnecté   Reply With Quote
Old Feb 12, 2008, 7:48am   #16
sucker14
Doyle Look-alike

sucker14 is on a distinguished road

hier such ich mir immer meine dokus gibt zu jedem thema etwas

http://liste.doku.cc/

sucker14 est déconnecté   Reply With Quote
Old Feb 12, 2008, 8:10am   #17
Feroc
River Pirate

Feroc's Avatar

Feroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to Feroc
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

Bei YouTube kann man sich "Root of all Evil" von Richard Dawkins ansehen. Geht um den schlechten Einfluss von Religionen auf der Welt. Sind insgesamt 5 Teile á 10 Minuten. Hier der erste:

Root of all Evil - Part 1

Hier noch das Bild mit dem dafür geworben wurde (zumindest so ähnlich):

Old Feb 12, 2008, 8:10am   #18
darkcore
disgraceful fuk

darkcore's Avatar

darkcore has a reputation beyond reputedarkcore has a reputation beyond reputedarkcore has a reputation beyond reputedarkcore has a reputation beyond reputedarkcore has a reputation beyond reputedarkcore has a reputation beyond reputedarkcore has a reputation beyond reputedarkcore has a reputation beyond reputedarkcore has a reputation beyond reputedarkcore has a reputation beyond reputedarkcore has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to darkcore

hey, danke für die listen. ich liebe auch dokus, aber dat suchen bei googlevideo und stage6 ist oft einfach nur meh.
darkcore est déconnecté   Reply With Quote
Old Feb 12, 2008, 1:29pm   #19
santazero
Ptips Foren Doc.

santazero's Avatar

santazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Highfish View Post

los füttert mich !!
Schau dir / kauf dir von BBC "verborgene welten". hab ich ja im OP verlinkt. sind 4 DVDs und teilweise echt atemberaubend wie genial die Natur doch ist.
Ich kenn mittlerweile glaub ich jede Doku dieser Welt über Insekten Spinnen und Schlangen.

Pennymarkt @reeperbahn ist natürlich auch sehr geil. vorallem wenn man wie ich nähe HH wohnt und das auch live erleben kann

@sucker14

coole liste. thx

gerade bei liste.doku.cc gefunden
"Adventure X : Wanted Anaconda - Auf der Suche nach der Riesenschlange"

bin mir nicht 100%ig sicher aber die Doku am WE auf 3Sat hatte den gleichen Titel und die war sehr cool. Die Technik die die genutzt hatten ... hammer.

Last edited by santazero; Feb 12, 2008 at 1:31pm.
santazero est déconnecté   Reply With Quote
Old Feb 12, 2008, 1:57pm   #20
Aligeee
Grinder

Aligeee's Avatar

Aligeee is an unknown quantity at this point

Quote:
Originally Posted by Highfish View Post

los füttert mich !!
Danke für den Tipp

mybiatch: Hi, my name is vuchkoo and I like
to call

http://www.diedreiexperten.de/
Aligeee est déconnecté   Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules