THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum
Old Jun 05, 2008, 11:19pm   #1
Fhil
.

Fhil's Avatar

Fhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond repute
Default Nl40 - Ak Tptk

€0.2/€0.4 No Limit Holdem
6 players

Stacks:
Hero (€73.95)
UTG+1 (
€40.00)
CO (€54.35)
BTN (
€79.06)
SB (€39.75)
BB (
€66.03)

Pre-flop: (€0.60, 6 players) Hero is UTG
Hero raises to €1.60, 1 fold, CO calls €1.60, 1 fold, SB calls €1.40, 1 fold

Flop: (€5.20, 3 players)
SB checks, Hero bets €4, CO calls €4, SB folds

Turn: (€13.20, 2 players)
Hero bets €10, CO calls €10

River: (€33.20, 2 players)
Hero bets €14, CO goes all-in €38.75, Hero ???

Villain ist 41/10/0.6

"Follow Your Bliss." - Joseph Campbell
Fhil est déconnecté   Reply With Quote

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Jun 05, 2008, 11:25pm   #2
matpio
ASS SPAMBOT

matpio's Avatar

matpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond repute
Send a message via MSN to matpio

Über wieviel Hände bezieht sich der niedrige AF?

Hast es gut gespielt, aber jetzt musst du folden. Denke du läufst in Two Pair.
matpio est déconnecté   Reply With Quote
Old Jun 05, 2008, 11:38pm   #3
Fhil
.

Fhil's Avatar

Fhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond repute

200 hands werdens schon sein

Die frage war für mich, ob die VB angebracht war. Hab mir gedacht, dass aus Ax noch was an Value zu holen ist, dass er aber vllt nciht 3/4 pot callt, deshalb die kleine bet. auch dass ich dann noch folden kann.

btw: der neue arsch is geil

"Follow Your Bliss." - Joseph Campbell
Fhil est déconnecté   Reply With Quote
Old Jun 05, 2008, 11:44pm   #4
fatzkendog
Doyle Look-alike

fatzkendog's Avatar

fatzkendog will become famous soon enough
Send a message via ICQ to fatzkendog Send a message via MSN to fatzkendog Send a message via Skype™ to fatzkendog

Quote:
Originally Posted by Fhil View Post
auch dass ich dann noch folden kann.l
du bettest mit der intention zu folden? dann solltest du lieber direkt check/call spielen. bet/fold mit TPTK bei den odds die du da bekommst halte ich einfach für schlecht.
Old Jun 06, 2008, 12:34am   #5
claimsuccess
Professional

claimsuccess's Avatar

claimsuccess is a glorious beacon of lightclaimsuccess is a glorious beacon of lightclaimsuccess is a glorious beacon of lightclaimsuccess is a glorious beacon of lightclaimsuccess is a glorious beacon of lightclaimsuccess is a glorious beacon of light

ne also folden kannste das nichtmehr. Du siehst ja worin sich der niedrige AF begründet. Wenn du am River bettest dann musste das wohl auch noch callen....
klar wirst du hier nicht immer vorne sein, aber wohl oft genug um den Rest noch rein zu packen. Check/call am River fände ich auch besser.
claimsuccess est déconnecté   Reply With Quote
Old Jun 06, 2008, 12:43am   #6
BubbleBoy
BubbleBoy

BubbleBoy's Avatar

BubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond repute
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

Quote:
Originally Posted by claimsuccess View Post
ne also folden kannste das nichtmehr. Du siehst ja worin sich der niedrige AF begründet. Wenn du am River bettest dann musste das wohl auch noch callen....
klar wirst du hier nicht immer vorne sein, aber wohl oft genug um den Rest noch rein zu packen. Check/call am River fände ich auch besser.
seit wann bist du wieder draussen?

BubbleBoy est déconnecté   Reply With Quote
Old Jun 06, 2008, 12:45am   #7
BubbleBoy
BubbleBoy

BubbleBoy's Avatar

BubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond repute
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

ist gut gespielt, river is nen fold, aber da es kein riesen fehler is zu callen und es so sucky ist da zu passen fold ich da fast nie

BubbleBoy est déconnecté   Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules