THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum
Old Jun 21, 2008, 5:22pm   #1
AinfachH
Grinder

AinfachH is on a distinguished road
Default Neuer Inteli Witz ;)

Die Situation war die, dass ein Spieler einem anderen BRM näher bringen wollte.

"Du willst mit 100$ bereits 12$ Turbos spielen ??? Was machst Du wenn Du einmal tiltest ODER einfach nur einen Downswing hast ? Dann ist deine BR ruckzuck weg !

"Überdenke die Aufstiege in den Limits lieber nocheinmal.
ich für meinen Teil gehe mit 500$ zB erst an NL50 , ok , ich multitable halt übelst, aber das hat ja damit nix zu tun !"
AinfachH est déconnecté  

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Jun 21, 2008, 5:25pm   #2
BubbleBoy
BubbleBoy

BubbleBoy's Avatar

BubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond repute
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

brm: playing nl400 with 100k bankroll

BubbleBoy est déconnecté  
Old Jun 21, 2008, 5:26pm   #3
Stepi
pro trapper

Stepi's Avatar

Stepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond repute

Borats Thread is so old imo

Hand too strong to r/f, too weak to r/c, too strong to open-fold since pushing is massively +EV, so, by process of elimination, we arrive at my favorite play

ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq oʇ ƃuıoƃ ɯɐ ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Stepi est déconnecté  
Old Jun 21, 2008, 6:07pm   #4
StudMatt
Professional

StudMatt's Avatar

StudMatt will become famous soon enough

Ich lag beim lesen flach vor lachen.

So langsam habe ich das Gefühl das es sich bei Intelli um Pokersatiere handelt und zwar um sehr gut gemachte.

Danke an die Macher!
StudMatt est déconnecté  
Old Jun 21, 2008, 6:09pm   #5
shokaku
Professional

shokaku's Avatar

shokaku is a splendid one to beholdshokaku is a splendid one to beholdshokaku is a splendid one to beholdshokaku is a splendid one to beholdshokaku is a splendid one to beholdshokaku is a splendid one to beholdshokaku is a splendid one to behold

Quote:
Originally Posted by StudMatt View Post
Ich lag beim lesen flach vor lachen.

So langsam habe ich das Gefühl das es sich bei Intelli um Pokersatiere handelt und zwar um sehr gut gemachte.

Danke an die Macher!
Royal Flush? Check behind!

So einem strahlenden Vorbild will halt nachgeeifert werden.
shokaku est déconnecté  
Old Jun 21, 2008, 6:10pm   #6
JustinShape
glückssüchtig

JustinShape's Avatar

JustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond repute

Deja vu any1 else?
JustinShape est déconnecté  
Old Jun 21, 2008, 6:23pm   #7
DrJimb
Slam Dunk Contest 4 Rolls

DrJimb's Avatar

DrJimb has a reputation beyond reputeDrJimb has a reputation beyond reputeDrJimb has a reputation beyond reputeDrJimb has a reputation beyond reputeDrJimb has a reputation beyond reputeDrJimb has a reputation beyond reputeDrJimb has a reputation beyond reputeDrJimb has a reputation beyond reputeDrJimb has a reputation beyond reputeDrJimb has a reputation beyond reputeDrJimb has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to DrJimb Send a message via Skype™ to DrJimb

Mit IPPs zum Millionär.

Ist das möglich?
Old Jun 21, 2008, 6:37pm   #8
xenthebrain
I am so smart. S-M-R-T

xenthebrain's Avatar

xenthebrain is a glorious beacon of lightxenthebrain is a glorious beacon of lightxenthebrain is a glorious beacon of lightxenthebrain is a glorious beacon of lightxenthebrain is a glorious beacon of light

Brauch sowas nen eigenen thread ?

xenthebrain est déconnecté  
Closed Thread

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules