THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum
Old Aug 03, 2009, 6:31pm   #1
andre30
Fish

andre30's Avatar

andre30 is on a distinguished road
Default newbie inside

guten tag werte gemeinde ,
ich bin schon ne weile hier am mitlesen , gefällt ma sehr gut was ihr
hier so treibt

kurz zu mir :
bin 32 und habe vor 2,5 jahren angefangen aktiver zu pokern ( Pstars, FT und Carbon Poker ) In den ersten beiden jahren habe ich ziemlich viel lehrgeld bezahlen müssen , da mich BRM nicht wirklich interessiert hat . Kreditkarte raus , einzahlen und gucken was passiert Soweit so schlecht ....
2008 gings dann ernsthafter zur sache ( hatte auch ein bisschen mehr zeit ) . Aber komischerweise sind meine mtt mayor cashes alle im 1. jahr gewesen ---- wahrscheinlich der "welcome to the online poker world bonus " .
Mittlerweile spiele ich nur noch Turbo SnG´s und NL 10 / NL 25 . Z.zt noch auf stars aber ich suche gerade einen anderen anbieter da stars imo rigged ist .

Also ich freue mich auf ein paar gute diskussionen und anregungen hier im froum !

ach so , ich würd auch ein paar showdown skills kaufen wollen ......
andre30 est déconnecté   Reply With Quote

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Aug 03, 2009, 6:33pm   #2
Malekith
Professional

Malekith's Avatar

Malekith has a reputation beyond reputeMalekith has a reputation beyond reputeMalekith has a reputation beyond reputeMalekith has a reputation beyond reputeMalekith has a reputation beyond reputeMalekith has a reputation beyond reputeMalekith has a reputation beyond reputeMalekith has a reputation beyond reputeMalekith has a reputation beyond reputeMalekith has a reputation beyond reputeMalekith has a reputation beyond repute

Welcome!

Stars rigged? lol!
Malekith est déconnecté   Reply With Quote
Old Aug 03, 2009, 6:35pm   #3
2muchMONEY
[♥] PTips

2muchMONEY's Avatar

2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to 2muchMONEY Send a message via AIM to 2muchMONEY Send a message via Yahoo to 2muchMONEY
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

herzlich willkommen.

und eine info vorweg: bis du 10 posts verfasst hast, müssen alle deine posts die einen link oder ein bild enthalten von einem mod (also zB mir) freigeschaltet werden. ist ein schutz vor spam bots. also wenn ein post von dir nicht erscheint, nicht wundern sondern mir einfach eine pm schreiben.

By the Way , war ich in Uruguay hob von dort mein anderes Verhalten
-forum spammer

2muchMONEY est déconnecté   Reply With Quote
Old Aug 03, 2009, 6:35pm   #4
matpio
ASS SPAMBOT

matpio's Avatar

matpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond repute
Send a message via MSN to matpio

andre32 wäre dann der passendere Name gewesen. ^^
Welcome to the best Forum in teh Internetz.
matpio est déconnecté   Reply With Quote
Old Aug 03, 2009, 6:36pm   #5
FishersFritz
Mz Mz Mz Baby!

FishersFritz's Avatar

FishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond repute
Send a message via Skype™ to FishersFritz

Na du Fisch. Haste es ja doch noch geschafft. Onlinepoker is generell rigged imo.

Quote:
Originally Posted by matpio View Post
Welcome to the best Forum in teh Internetz.
qft

Last edited by FishersFritz; Aug 03, 2009 at 6:38pm.
FishersFritz est déconnecté   Reply With Quote
Old Aug 03, 2009, 6:41pm   #6
Twork
Professional

Twork's Avatar

Twork has a reputation beyond reputeTwork has a reputation beyond reputeTwork has a reputation beyond reputeTwork has a reputation beyond reputeTwork has a reputation beyond reputeTwork has a reputation beyond reputeTwork has a reputation beyond reputeTwork has a reputation beyond reputeTwork has a reputation beyond reputeTwork has a reputation beyond reputeTwork has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to Twork
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

Welcome to the jungle!
Quote:
Originally Posted by CBone View Post
Isses definitiv, ich habe nicht enthusiastisch mit dem Penis auf dem Callbutton rumgehämmert.
Twork est déconnecté   Reply With Quote
Old Aug 03, 2009, 6:43pm   #7
HhCMotU
On the way to be rich!

HhCMotU's Avatar

HhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond reputeHhCMotU has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to HhCMotU

Moin moin auch von mir!

Ptips is love!

Jetzt Anteile von mir kaufen!!!

PokerTips.org is
HhCMotU est déconnecté   Reply With Quote
Old Aug 03, 2009, 6:49pm   #8
Phantomas88
Professional

Phantomas88's Avatar

Phantomas88 is a name known to allPhantomas88 is a name known to allPhantomas88 is a name known to allPhantomas88 is a name known to allPhantomas88 is a name known to allPhantomas88 is a name known to all

Welcome!

Alter, matpio kann 34 rep-points auf einmal geben? krass
Old Aug 03, 2009, 6:51pm   #9
matpio
ASS SPAMBOT

matpio's Avatar

matpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond repute
Send a message via MSN to matpio

Quote:
Originally Posted by Phantomas88 View Post
Welcome!

Alter, matpio kann 36 rep-points auf einmal geben? krass
Fyp.
matpio est déconnecté   Reply With Quote
Old Aug 03, 2009, 6:51pm   #10
Phantomas88
Professional

Phantomas88's Avatar

Phantomas88 is a name known to allPhantomas88 is a name known to allPhantomas88 is a name known to allPhantomas88 is a name known to allPhantomas88 is a name known to allPhantomas88 is a name known to all

oh mann.

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules