THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum
Old Jul 25, 2008, 2:46pm   #11
Feroc
River Pirate

Feroc's Avatar

Feroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to Feroc
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

Note: Gegen Bubbleboy jeden BB 3betten.

Sehr schönes Video, werd mir mal über meine Bettingsize Gedanken machen... und über meine Button-Range.

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Jul 25, 2008, 2:53pm   #12
xxFrankS86xx
MTT/SNG

xxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to xxFrankS86xx Send a message via Skype™ to xxFrankS86xx

Quote:
Originally Posted by Feroc View Post
Sehr schönes Video, werd mir mal über meine Bettingsize Gedanken machen... und über meine Button-Range.

xxFrankS86xx est déconnecté   Reply With Quote
Old Jul 25, 2008, 3:04pm   #13
blackaces
Professional

blackaces's Avatar

blackaces has a reputation beyond reputeblackaces has a reputation beyond reputeblackaces has a reputation beyond reputeblackaces has a reputation beyond reputeblackaces has a reputation beyond reputeblackaces has a reputation beyond reputeblackaces has a reputation beyond reputeblackaces has a reputation beyond reputeblackaces has a reputation beyond reputeblackaces has a reputation beyond reputeblackaces has a reputation beyond repute

als ich den link das erste mal geklickt hab, kam i-welche werbung für "binhminhviet" und überhaupt kein downloadlink... wtf is des????

beim zweiten mal (ca. 10s später) gings jetzt...
Quote:
Originally Posted by BubbleBoy View Post
ach kack fullring
Quote:
Originally Posted by gustavv View Post
Gott hasst mich offensichtlich. Ich hasse ihn auch. Der scheiss Wichser.
blackaces est déconnecté   Reply With Quote
Old Jul 25, 2008, 3:08pm   #14
darkcore
disgraceful fuk

darkcore's Avatar

darkcore has a reputation beyond reputedarkcore has a reputation beyond reputedarkcore has a reputation beyond reputedarkcore has a reputation beyond reputedarkcore has a reputation beyond reputedarkcore has a reputation beyond reputedarkcore has a reputation beyond reputedarkcore has a reputation beyond reputedarkcore has a reputation beyond reputedarkcore has a reputation beyond reputedarkcore has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to darkcore

oben auf der seite ist dann so ein "continue to megaupload" link.
darkcore est déconnecté   Reply With Quote
Old Jul 25, 2008, 3:12pm   #15
HoschH
big river

HoschH's Avatar

HoschH is a glorious beacon of lightHoschH is a glorious beacon of lightHoschH is a glorious beacon of lightHoschH is a glorious beacon of lightHoschH is a glorious beacon of lightHoschH is a glorious beacon of light

Very nice!
Nicht nur gute Bildqualität auch der Inhalt hat eine sehr hohe Qualität.
HoschH est déconnecté   Reply With Quote
Old Jul 25, 2008, 4:03pm   #16
john_delay
underwhelmed

john_delay's Avatar

john_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond repute

auch wenn ich grad nicht spiele freu ich mich schon wenn ich aus der arbeit komm und das vid anschauen kann.
danke jetzt schonmal für die mühe!
Old Jul 25, 2008, 4:10pm   #17
besoffski01
insane

besoffski01's Avatar

besoffski01 has a reputation beyond reputebesoffski01 has a reputation beyond reputebesoffski01 has a reputation beyond reputebesoffski01 has a reputation beyond reputebesoffski01 has a reputation beyond reputebesoffski01 has a reputation beyond reputebesoffski01 has a reputation beyond reputebesoffski01 has a reputation beyond reputebesoffski01 has a reputation beyond reputebesoffski01 has a reputation beyond reputebesoffski01 has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to besoffski01

sauber , total geil! thx
besoffski01 est déconnecté   Reply With Quote
Old Jul 25, 2008, 4:33pm   #18
Wesker
a'lfi hartkor

Wesker's Avatar

Wesker has a reputation beyond reputeWesker has a reputation beyond reputeWesker has a reputation beyond reputeWesker has a reputation beyond reputeWesker has a reputation beyond reputeWesker has a reputation beyond reputeWesker has a reputation beyond reputeWesker has a reputation beyond reputeWesker has a reputation beyond reputeWesker has a reputation beyond reputeWesker has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to Wesker

sehr nettes video. dürften vielen hier helfen (auch mir )

einzelne hände brauch man, glaub ich, gar nicht besprechen. hast im video alles nötige dazu gesagt. *daumen hoch*
Old Jul 25, 2008, 5:41pm   #19
matpio
ASS SPAMBOT

matpio's Avatar

matpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond repute
Send a message via MSN to matpio

Wieder mal ein schönes brauchbares Video. Thx a lot.

PS: Die AK am Anfang gegen den Kacknoob hast du aber versemmelt. Niemals hätte ich da gegen den gefoldet. Lass dir das von einem NL50 Noob gesagt sein.
matpio est déconnecté   Reply With Quote
Old Jul 25, 2008, 5:50pm   #20
Maaa
Doyle Look-alike

Maaa's Avatar

Maaa is a jewel in the roughMaaa is a jewel in the roughMaaa is a jewel in the rough

Danke
Maaa est déconnecté   Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Tags
bubbleboy, cant think of more tags, nl100, video

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules