THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum
Old Sep 26, 2008, 8:14pm   #1
Wheelie
Professional

Wheelie's Avatar

Wheelie has a reputation beyond reputeWheelie has a reputation beyond reputeWheelie has a reputation beyond reputeWheelie has a reputation beyond reputeWheelie has a reputation beyond reputeWheelie has a reputation beyond reputeWheelie has a reputation beyond reputeWheelie has a reputation beyond reputeWheelie has a reputation beyond reputeWheelie has a reputation beyond reputeWheelie has a reputation beyond repute
Default Pokertips Cashgame?

Würde gerne mal mit Euch cg spielen, small Stakes NL25 oder so.

Wer mag? Wann? Wo? Bin da flexibel. Wo gibts Private Tables?

Gogogo
Wheelie est déconnecté   Reply With Quote

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Sep 26, 2008, 8:26pm   #2
xxFrankS86xx
MTT/SNG

xxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to xxFrankS86xx Send a message via Skype™ to xxFrankS86xx

yo, wäre mal ne gute idee

private tables kann man bei ongame machen

xxFrankS86xx est déconnecté   Reply With Quote
Old Sep 26, 2008, 8:30pm   #3
DjKayslay87
FickStars

DjKayslay87's Avatar

DjKayslay87 has a reputation beyond reputeDjKayslay87 has a reputation beyond reputeDjKayslay87 has a reputation beyond reputeDjKayslay87 has a reputation beyond reputeDjKayslay87 has a reputation beyond reputeDjKayslay87 has a reputation beyond reputeDjKayslay87 has a reputation beyond reputeDjKayslay87 has a reputation beyond reputeDjKayslay87 has a reputation beyond reputeDjKayslay87 has a reputation beyond reputeDjKayslay87 has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to DjKayslay87 Send a message via MSN to DjKayslay87 Send a message via Skype™ to DjKayslay87

Wenn ihr bei Stars spielen würdet!, dann bin ich dabei
Ich will auch so eine Art Chuck Norris im Onlinepoker werden.

Quote:
Originally Posted by Wheelie View Post
DJ, du bist so der gääängsta echt

DjKayslay87 est déconnecté   Reply With Quote
Old Sep 27, 2008, 9:11am   #4
Feroc
River Pirate

Feroc's Avatar

Feroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to Feroc
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

So ein oder zwei BIs auf NL25 würde ich da schon springen lassen
Old Sep 27, 2008, 9:36am   #5
flare
Professional

flare's Avatar

flare has a reputation beyond reputeflare has a reputation beyond reputeflare has a reputation beyond reputeflare has a reputation beyond reputeflare has a reputation beyond reputeflare has a reputation beyond reputeflare has a reputation beyond reputeflare has a reputation beyond reputeflare has a reputation beyond reputeflare has a reputation beyond reputeflare has a reputation beyond repute

Ich spiele gerne gegen euch Donks
Old Sep 27, 2008, 9:53am   #6
santazero
Ptips Foren Doc.

santazero's Avatar

santazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond repute
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

gabs schonmal mit FL. da haben wir 2-3 mal auf ipoker ne runde 0.5/1 und 1/2 gezockt. war ganz lustig.

lässt sich sicherlich auch mit NL mal einrichten. Sonntags abends hatten wir gespielt. 19 Uhr bis open end. war ganz lustig weil sowohl die micro stakes spieler mit den mid stakes spielern spielen konnten.
santazero est déconnecté   Reply With Quote
Old Sep 27, 2008, 10:35am   #7
Wheelie
Professional

Wheelie's Avatar

Wheelie has a reputation beyond reputeWheelie has a reputation beyond reputeWheelie has a reputation beyond reputeWheelie has a reputation beyond reputeWheelie has a reputation beyond reputeWheelie has a reputation beyond reputeWheelie has a reputation beyond reputeWheelie has a reputation beyond reputeWheelie has a reputation beyond reputeWheelie has a reputation beyond reputeWheelie has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by santazero View Post
Sonntags abends hatten wir gespielt. 19 Uhr bis open end.
Würde ich gut finden. Wer kann und hat morgen Lust dazu?

Dann müssen wir uns nur noch auf n Raum einigen...
Old Sep 27, 2008, 10:38am   #8
matpio
ASS SPAMBOT

matpio's Avatar

matpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond repute
Send a message via MSN to matpio

Morgen Abend wirds bei mir wohl nicht hinhauen. Bin morgen den ganzen Tag auf so einer Geburtstagsfeier. Ich bezweifel dass ich rechtzeitig zuhause bin.
matpio est déconnecté   Reply With Quote
Old Sep 27, 2008, 10:40am   #9
Wheelie
Professional

Wheelie's Avatar

Quote:
Originally Posted by matpio View Post
Morgen Abend wirds bei mir wohl nicht hinhauen. Bin morgen den ganzen Tag auf so einer Geburtstagsfeier. Ich bezweifel dass ich rechtzeitig zuhause bin.
Alter, du musst schon Prioritäten setzen, tssss

Aber um so besser, ein Sharky weniger!
Old Sep 27, 2008, 10:42am   #10
matpio
ASS SPAMBOT

matpio's Avatar

matpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond repute
Send a message via MSN to matpio

Quote:
Originally Posted by Wheelie View Post
Alter, du musst schon Prioritäten setzen, tssss

Aber um so besser, ein Sharky weniger!
Kleine Haie, große Fische. Oder wie war das?
matpio est déconnecté   Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules