THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum

Go Back   PokerTips.org Forums > German Forums > Poker Allgemein

Reply

Thread Tools Display Modes
Old Jan 06, 2009, 10:18pm   #21
Mike_Matusow
Professional

Mike_Matusow's Avatar

Mike_Matusow is just really niceMike_Matusow is just really niceMike_Matusow is just really niceMike_Matusow is just really nice

so ein Blödsinn was will er denn vermarkten?

Abgesehen davon ist das bisschen Aufmerksamkeit keine paar Millionen wert.

Mike_Matusow est déconnecté   Reply With Quote

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Jan 06, 2009, 10:21pm   #22
Enriko
Grinder

Enriko will become famous soon enoughEnriko will become famous soon enough

Quote:
Originally Posted by Mike_Matusow View Post

kA wegen dem Post

Quote:
Originally Posted by HeyenMAC View Post
krasse Nummer, die Jungs wissen imo genau was sie tun und wie sie sich vermarkten können...
den ich dann wahrscheinlich auch noch falsch verstanden habe, dachte ich ich könnte mal was "schlaues" schreiben

Last edited by Enriko; Jan 06, 2009 at 10:26pm.
Enriko est déconnecté   Reply With Quote
Old Jan 06, 2009, 10:22pm   #23
max23
Grinder

max23's Avatar

max23 will become famous soon enough

Quote:

Seh ich genau so, von diesem Ding wird werden sowieso nur die interessierten Internet Poker Player mitbekommen, es würde sich wahrscheinlich mehr lohnen die Kohle für Buy In's von großen Turnieren zu investieren um dann TV-Time am Final Table zu bekommen.
Old Jan 06, 2009, 10:23pm   #24
blackaces
Professional

blackaces's Avatar

blackaces has a reputation beyond reputeblackaces has a reputation beyond reputeblackaces has a reputation beyond reputeblackaces has a reputation beyond reputeblackaces has a reputation beyond reputeblackaces has a reputation beyond reputeblackaces has a reputation beyond reputeblackaces has a reputation beyond reputeblackaces has a reputation beyond reputeblackaces has a reputation beyond reputeblackaces has a reputation beyond repute

"the funny thing is, he (durrrr) probably does have an edge" ivey im interview. lol.
Quote:
Originally Posted by BubbleBoy View Post
ach kack fullring
Quote:
Originally Posted by gustavv View Post
Gott hasst mich offensichtlich. Ich hasse ihn auch. Der scheiss Wichser.
blackaces est déconnecté   Reply With Quote
Old Jan 06, 2009, 10:24pm   #25
JustinShape
glückssüchtig

JustinShape's Avatar

JustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Enriko View Post
Na er will sich halt vermarkten hat einer hier glaub ich auch schon erwähnt
Wenn du damit Streicheln des Egos meinst und nicht Gewinn an $, dann ist das wohl korrekt.
JustinShape est déconnecté   Reply With Quote
Old Jan 06, 2009, 10:26pm   #26
Frufru
Hurn Poker

Frufru's Avatar

Frufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by gustavv View Post
Wer stackt mich ?
Jo stacken tu ich dich doch immer gerne.

Understand and accept that poker is a game of high variance.
Frufru est déconnecté   Reply With Quote
Old Jan 06, 2009, 10:38pm   #27
JustinShape
glückssüchtig

JustinShape's Avatar

JustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond repute

Quote:
Btw. warum sollten die Spieler dadurch broke gehen die sollten doch die entsprechende bankroll haben oder etwa nicht?
Nosebleeds Spieler sind nicht unbedingt für solides BRM bekannt. Das ist doch sowieso größtenteils ein Ego Ding dort zu spielen und da wird sich halt schonmal gern völlig underolled mit seiner halben BR an so einen Tisch gesetzt, um mal dabei gewesen zu sein.

Die cleveren grinden einfach die Level unter den Nosebleeds und verdienen sich auch dumm und dämlich ohne dann anschliessend das Geld von 3 Monaten an einem Abend mit so einem Shot wieder zu verpulvern.
JustinShape est déconnecté   Reply With Quote
Old Jan 06, 2009, 10:54pm   #28
Frufru
Hurn Poker

Frufru's Avatar

Frufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond repute

Ich wüsste nur gerne wer die 2 Millionen verwaltet.

Understand and accept that poker is a game of high variance.
Frufru est déconnecté   Reply With Quote
Old Jan 06, 2009, 10:57pm   #29
IRIE
rate me, don`t rape

IRIE's Avatar

IRIE is a splendid one to beholdIRIE is a splendid one to beholdIRIE is a splendid one to beholdIRIE is a splendid one to beholdIRIE is a splendid one to beholdIRIE is a splendid one to beholdIRIE is a splendid one to behold
Send a message via Skype™ to IRIE

50k hands wann wolln die das spielen.

glaub schon dass durrr mit der menge an hands am besten zurecht kommt
IRIE est déconnecté   Reply With Quote
Old Jan 06, 2009, 11:16pm   #30
DirtySanchez80
Professional

DirtySanchez80's Avatar

DirtySanchez80 has a reputation beyond reputeDirtySanchez80 has a reputation beyond reputeDirtySanchez80 has a reputation beyond reputeDirtySanchez80 has a reputation beyond reputeDirtySanchez80 has a reputation beyond reputeDirtySanchez80 has a reputation beyond reputeDirtySanchez80 has a reputation beyond reputeDirtySanchez80 has a reputation beyond reputeDirtySanchez80 has a reputation beyond reputeDirtySanchez80 has a reputation beyond reputeDirtySanchez80 has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to DirtySanchez80

durrrr challenged die ganze Welt und keiner kann so recht was dagegen halten der junge is einfach zu geil..

DirtySanchez80 est déconnecté   Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules