THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum
Old Jan 15, 2009, 11:44pm   #1
beuti
Professional

beuti has a brilliant futurebeuti has a brilliant futurebeuti has a brilliant futurebeuti has a brilliant futurebeuti has a brilliant futurebeuti has a brilliant futurebeuti has a brilliant futurebeuti has a brilliant futurebeuti has a brilliant futurebeuti has a brilliant futurebeuti has a brilliant future
Send a message via Skype™ to beuti
Default NL 50 SH - AKo Linecheck

Boss Media (IPN) No-Limit Hold'em, $0.50 BB (5 handed) - BossMedia Converter Tool from FlopTurnRiver.com

BB ($80.60)
Hero (UTG) ($57.35)
SB ($188.44) 41/29/2.39 3bet: 10 % WTSD: 36 % ftcbet: 44 % auf 100 Hände
MP ($48.75)
Button ($57.10)

Preflop: Hero is UTG with K, A
Hero raises to $2, 1 fold, Button calls $2, SB calls $2, 1 fold

Flop: ($6.75) 7, Q, J (3 players)
SB checks, Hero bets $4.25, 1 fold, SB calls $4.25

Turn: ($15.25) 7 (2 players)
SB checks, Hero checks

River: ($15.25) K (2 players)
SB bets $8.50, Hero calls $8.50

Total pot: $32.25 | Rake: $1.60
beuti est déconnecté   Reply With Quote

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Jan 15, 2009, 11:49pm   #2
xxFrankS86xx
MTT/SNG

xxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to xxFrankS86xx Send a message via Skype™ to xxFrankS86xx

hm ich glaub die c-bet kannste dir sparen...

xxFrankS86xx est déconnecté   Reply With Quote
Old Jan 15, 2009, 11:55pm   #3
beuti
Professional

beuti has a brilliant futurebeuti has a brilliant futurebeuti has a brilliant futurebeuti has a brilliant futurebeuti has a brilliant futurebeuti has a brilliant futurebeuti has a brilliant futurebeuti has a brilliant futurebeuti has a brilliant futurebeuti has a brilliant futurebeuti has a brilliant future

jo dacht ich mir nachdem ich gebettet hatte auch
Old Jan 16, 2009, 7:33am   #4
Raise_or_Fold_82
verdammt es lebt wieder

Raise_or_Fold_82 has a reputation beyond reputeRaise_or_Fold_82 has a reputation beyond reputeRaise_or_Fold_82 has a reputation beyond reputeRaise_or_Fold_82 has a reputation beyond reputeRaise_or_Fold_82 has a reputation beyond reputeRaise_or_Fold_82 has a reputation beyond reputeRaise_or_Fold_82 has a reputation beyond reputeRaise_or_Fold_82 has a reputation beyond reputeRaise_or_Fold_82 has a reputation beyond reputeRaise_or_Fold_82 has a reputation beyond reputeRaise_or_Fold_82 has a reputation beyond repute

Hände sind noch zu wenig. aber tendenziel einfach auf fold cbet turn/river bzw. fold River auch einzelnd schauen. man kann aus dem fold to cbet wert ja ableiten das er hier auch mit draws, 88,99 ne bet called, also da kommt man ihn auf späteren streets noch von runter, bzw. bettet sogar vor Value. ist jetzt mit max 7-11 outs auch nen super cbet spot, auch gegen so einen Vilian. den River sieht man eigendlich immer for free, so das man die Equity ja auch verdoppelt, wenn man nicht improved (ok das ist theoretisch bestimmt nicht richtig ausgedrückt, aber praktisch ist es so)

Unglaublich, ....

Quote:
Originally Posted by gustavv View Post
Das ich das mal erleben darf, 2x mit der schlechteren Hand reingeschoben und tatsächlich gewonnen. Wahnsinn.

aber wahr.
Raise_or_Fold_82 est déconnecté   Reply With Quote
Old Jan 16, 2009, 8:14am   #5
matpio
ASS SPAMBOT

matpio's Avatar

matpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond repute
Send a message via MSN to matpio

Ich finds inclusive Cbet Flop völlig ok gespielt.
matpio est déconnecté   Reply With Quote
Old Jan 16, 2009, 4:56pm   #6
beuti
Professional

danke .. villian hatte 97o
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules