THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum
Old Apr 03, 2009, 9:51pm   #1
jonni999
Professional

jonni999's Avatar

jonni999 has much to be proud ofjonni999 has much to be proud ofjonni999 has much to be proud ofjonni999 has much to be proud ofjonni999 has much to be proud ofjonni999 has much to be proud ofjonni999 has much to be proud ofjonni999 has much to be proud ofjonni999 has much to be proud ofjonni999 has much to be proud of
Send a message via ICQ to jonni999
Default FTP Special Bonus

Hi xxx,
As you are a valued player on our site, we are pleased to offer you a special Full Tilt bonus of $500.
To activate this bonus, log on to Full Tilt Poker between now and 23:59 ET on Sunday, May 3rd and click "Check my bonus offer..." under the "Requests" menu.

Once you have accepted your offer, you will then have 28 days to clear your full bonus amount. For every Full Tilt Point you earn, $0.06 of your bonus amount will be cleared.
Each $20 you clear will be moved from your bonus account to your real money account.
You can check your status at any time by clicking the 'Bonus Account' button in the Cashier.
If you need to download Full Tilt Poker again please click here.

Thank you again for being a customer at Full Tilt Poker, and we look forward to seeing you online.

Sincerely,
Full Tilt Poker

Habe vor einem Monat nach 3 Monaten durchspielens komplett ausgecasht und nun sowas, höher als 1/2 habe ich dort nie gespielt. Hat das jemals jemand bekommen ?? Und verstehe ich es richtig, dass ichbis zum 3 Mai den Bonus aktivieren muss ?? War ein langer Tag heute. Ist es schaffbar auf PLO25-50? Bzw. Wie viele Hände muss ich dann runterreissen ??

Quote:
wie man sovie heuken kann obwphlman winning oalyer ist wird mir ewig ein rätsel bleiben. fuck iff echt mal
jonni999 est déconnecté   Reply With Quote

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Apr 03, 2009, 10:08pm   #2
sashstar
Professional

sashstar's Avatar

sashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by jonni999 View Post
Habe vor einem Monat nach 3 Monaten durchspielens komplett ausgecasht und nun sowas, höher als 1/2 habe ich dort nie gespielt. Hat das jemals jemand bekommen ?? Und verstehe ich es richtig, dass ichbis zum 3 Mai den Bonus aktivieren muss ?? War ein langer Tag heute. Ist es schaffbar auf PLO25-50? Bzw. Wie viele Hände muss ich dann runterreissen ??
exakt this

hab schon überlegt ob ich auchn thread aufmache

comments pls
Old Apr 03, 2009, 10:14pm   #3
JustinShape
glückssüchtig

JustinShape's Avatar

JustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond repute

kein Bonus für mich ....

ach ne hab ja ganz vergessen, für 10 Tage spielen bekomme ich ja $25 Bonus
JustinShape est déconnecté   Reply With Quote
Old Apr 03, 2009, 10:18pm   #4
sashstar
Professional

sashstar's Avatar

sashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by JustinShape View Post
kein Bonus für mich ....

ach ne hab ja ganz vergessen, für 10 Tage spielen bekomme ich ja $25 Bonus
ja das is ja extra :p, habsch auch den rotz
Old Apr 04, 2009, 12:53am   #5
fenhir
Professional Dragon

fenhir's Avatar

fenhir has a reputation beyond reputefenhir has a reputation beyond reputefenhir has a reputation beyond reputefenhir has a reputation beyond reputefenhir has a reputation beyond reputefenhir has a reputation beyond reputefenhir has a reputation beyond reputefenhir has a reputation beyond reputefenhir has a reputation beyond reputefenhir has a reputation beyond reputefenhir has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to fenhir Send a message via AIM to fenhir Send a message via MSN to fenhir Send a message via Yahoo to fenhir Send a message via Skype™ to fenhir

Quote:
Originally Posted by JustinShape View Post
kein Bonus für mich ....
Würde ich mal den Support anscheissen. Kann ja nicht sein dass einer den Bonus bekommt, der lange nicht mehr gespielt hat und reguläre Spieler kriegen nix.

Momentan nur noch Warteliste

ICQ: 233844946 | MSN: fenhir at hotmail.de | Y!-ID: fenh1r at yahoo.com | AIM: fenh1r | IRC-FreeNode: fenhir | fenhir @ jabber.org | Skype/Teamspeak/Tel/Fax: Auf Anfrage
fenhir est déconnecté   Reply With Quote
Old Apr 04, 2009, 1:20am   #6
Wesker
a'lfi hartkor

Wesker's Avatar

Wesker has a reputation beyond reputeWesker has a reputation beyond reputeWesker has a reputation beyond reputeWesker has a reputation beyond reputeWesker has a reputation beyond reputeWesker has a reputation beyond reputeWesker has a reputation beyond reputeWesker has a reputation beyond reputeWesker has a reputation beyond reputeWesker has a reputation beyond reputeWesker has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to Wesker

Hab den Bonus (aber nur 50$) auch bekommen. Hab da vor nem halben Jahr das letzte Mal gespielt. Aber ich bin ja "valued player"
Old Apr 04, 2009, 1:26am   #7
gustavv
High Roller

gustavv's Avatar

gustavv has a reputation beyond reputegustavv has a reputation beyond reputegustavv has a reputation beyond reputegustavv has a reputation beyond reputegustavv has a reputation beyond reputegustavv has a reputation beyond reputegustavv has a reputation beyond reputegustavv has a reputation beyond reputegustavv has a reputation beyond reputegustavv has a reputation beyond reputegustavv has a reputation beyond repute

Die ganzen FTP Boni sind doch für den Arsch oder spielt hier einer ohne RB ? (ok, Du Justin ; würde mal sagen Account über Freundin aufmachen...).

Die Boni sind doch alle vom RB deducted oder sollte FTP auf einmal Geld verschenken ?

(ich bin sicher, tun sie nicht)

Quote:
Kommentar:
Experte darf sich jeder nennen. Das Wort ist nicht geschützt. Also weisse bescheid? Euer Kommentar- Experte

Quote:
Seid ihr und ist das deutsche Volk entschlossen, wenn die Kanzlerin es befiehlt, zehn, zwölf und - wenn nötig - vierzehn und sechzehn Stunden täglich zu arbeiten und das Letzte herzugeben für den Euro?
gustavv est déconnecté   Reply With Quote
Old Apr 04, 2009, 1:51am   #8
fenhir
Professional Dragon

fenhir's Avatar

fenhir has a reputation beyond reputefenhir has a reputation beyond reputefenhir has a reputation beyond reputefenhir has a reputation beyond reputefenhir has a reputation beyond reputefenhir has a reputation beyond reputefenhir has a reputation beyond reputefenhir has a reputation beyond reputefenhir has a reputation beyond reputefenhir has a reputation beyond reputefenhir has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to fenhir Send a message via AIM to fenhir Send a message via MSN to fenhir Send a message via Yahoo to fenhir Send a message via Skype™ to fenhir

Quote:
Originally Posted by gustavv View Post
Die Boni sind doch alle vom RB deducted oder sollte FTP auf einmal Geld verschenken ?
Vom MGR nicht vom RB. Ist zwar auch scheisse, aber man bekommt dann immer noch etwas RB.

Beispiel:

MGR: 800$
Minus Bonus: 500$
= 300$
Davon Rakeback: 81$
Zusammen: 81+500= 581$

Normal wären es nur 216$ Rakeback gewesen.

Momentan nur noch Warteliste

ICQ: 233844946 | MSN: fenhir at hotmail.de | Y!-ID: fenh1r at yahoo.com | AIM: fenh1r | IRC-FreeNode: fenhir | fenhir @ jabber.org | Skype/Teamspeak/Tel/Fax: Auf Anfrage
fenhir est déconnecté   Reply With Quote
Old Apr 04, 2009, 6:58am   #9
Raise_or_Fold_82
verdammt es lebt wieder

Raise_or_Fold_82 has a reputation beyond reputeRaise_or_Fold_82 has a reputation beyond reputeRaise_or_Fold_82 has a reputation beyond reputeRaise_or_Fold_82 has a reputation beyond reputeRaise_or_Fold_82 has a reputation beyond reputeRaise_or_Fold_82 has a reputation beyond reputeRaise_or_Fold_82 has a reputation beyond reputeRaise_or_Fold_82 has a reputation beyond reputeRaise_or_Fold_82 has a reputation beyond reputeRaise_or_Fold_82 has a reputation beyond reputeRaise_or_Fold_82 has a reputation beyond repute

hab auch nichts dabei hab ich seit Jahren letzen Monat da mal wieder nen paar Hände gespielt, naja eigendlich sowieso mit Ongame und Party Bonus gerade genug zu tun, von daher nicht so schlimm

Unglaublich, ....

Quote:
Originally Posted by gustavv View Post
Das ich das mal erleben darf, 2x mit der schlechteren Hand reingeschoben und tatsächlich gewonnen. Wahnsinn.

aber wahr.
Raise_or_Fold_82 est déconnecté   Reply With Quote
Old Apr 04, 2009, 8:32am   #10
schrANK111
Professional

schrANK111 is on a distinguished road

die blöden kacknoobs da von fulltilt - bin da mit ca 100k ftp points im minus: lohnt sich bis in alle ewigkeit nicht mehr, dort wieder anzufangen, & der support ist unfähig, mir was auszuhandeln, ne genaue auskunft zu geben bzw erstmal zu verstehen, was ich überhaupt will ... aber gut: was sollen die auch sagen zu solchen halsabschneider regeln
schrANK111 est déconnecté   Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules