THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum
Old Apr 04, 2009, 11:07am   #11
GrmBl3
Hypern

GrmBl3's Avatar

GrmBl3 has a reputation beyond reputeGrmBl3 has a reputation beyond reputeGrmBl3 has a reputation beyond reputeGrmBl3 has a reputation beyond reputeGrmBl3 has a reputation beyond reputeGrmBl3 has a reputation beyond reputeGrmBl3 has a reputation beyond reputeGrmBl3 has a reputation beyond reputeGrmBl3 has a reputation beyond reputeGrmBl3 has a reputation beyond reputeGrmBl3 has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to GrmBl3 Send a message via MSN to GrmBl3 Send a message via Skype™ to GrmBl3
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

Hab auch einen bekommen. 50% up to $100. Hab da auch schon ewigkeiten nicht mehr gespielt.
Soweit ich mich erinner wird doch auch beim einzahlen wieder was vom MGR angezogen oder?

Bin mir nicht wirklich sicher ob sich das Ding überhaupt lohnt.^^
GrmBl3 est déconnecté   Reply With Quote

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Apr 04, 2009, 11:24am   #12
Lord_Krueger
Broke & Done

Lord_Krueger's Avatar

Lord_Krueger has a reputation beyond reputeLord_Krueger has a reputation beyond reputeLord_Krueger has a reputation beyond reputeLord_Krueger has a reputation beyond reputeLord_Krueger has a reputation beyond reputeLord_Krueger has a reputation beyond reputeLord_Krueger has a reputation beyond reputeLord_Krueger has a reputation beyond reputeLord_Krueger has a reputation beyond reputeLord_Krueger has a reputation beyond reputeLord_Krueger has a reputation beyond repute

Also für mich lohnt er sich mit Sicherheit, da ich aktuell kein Rakeback bei Tilt bekomme, nur leider wurd mir der Bonus nicht angeboten ^^. Da die Seite über die ich mich eigentlich angemeldet hatte (und auch schon gelinkt war) jetzt plötzlich gesagt hat, ich bin doch nicht über sie angemeldet. Jetzt such ich im Moment welche Seite es sonst noch gewesen sein könnte. Sehr seltsam das ganze.

( Johann Nepomuk Nestroy )

http://lordk.pokertips.org visit my Blog
Lord_Krueger est déconnecté   Reply With Quote
Old Apr 04, 2009, 1:24pm   #13
santazero
Ptips Foren Doc.

santazero's Avatar

santazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond reputesantazero has a reputation beyond repute
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

spiel da 1 mal im monat mit 2$ rb über ref friends und hab 100$ bonus bekommen. werd die aber sicherlich nicht nutzen. FTP is noch schlimmer als Stars
santazero est déconnecté   Reply With Quote
Old Apr 05, 2009, 5:34am   #14
fenhir
Professional Dragon

fenhir's Avatar

fenhir has a reputation beyond reputefenhir has a reputation beyond reputefenhir has a reputation beyond reputefenhir has a reputation beyond reputefenhir has a reputation beyond reputefenhir has a reputation beyond reputefenhir has a reputation beyond reputefenhir has a reputation beyond reputefenhir has a reputation beyond reputefenhir has a reputation beyond reputefenhir has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to fenhir Send a message via AIM to fenhir Send a message via MSN to fenhir Send a message via Yahoo to fenhir Send a message via Skype™ to fenhir

Quote:
Originally Posted by schrANK111 View Post
bin da mit ca 100k ftp points im minus:
Wie schafft man denn das?

Momentan nur noch Warteliste

ICQ: 233844946 | MSN: fenhir at hotmail.de | Y!-ID: fenh1r at yahoo.com | AIM: fenh1r | IRC-FreeNode: fenhir | fenhir @ jabber.org | Skype/Teamspeak/Tel/Fax: Auf Anfrage
fenhir est déconnecté   Reply With Quote
Old Apr 05, 2009, 2:57pm   #15
birnold
Flop Artist

birnold's Avatar

birnold is on a distinguished road

ich hab auch ein 50% up to 100$ Bonus erhalten
plus rakeback angebot über rakebackpros.

Das seltsame ist, dass ich im januar den deutschen support wegen rakeback angemailt habe. Die Antwort war
"Da dein Konto schon erstellt wurde ist es leider nicht möglich das du an diesen speziellen Bonus teilnimmst"

ich hab dann gleich den englischen support angemailt mit dem Hinweis auf den Beitrag im 2+2 Forum. Hier war die Antwort
"we are currently looking into organizing something that will help players who are not already attached to an affiliate.
We have added your username to our files for further consideration"

und jetzt kann ich mein account doch für rakeback anmelden

birnold est déconnecté   Reply With Quote
Old Apr 05, 2009, 3:53pm   #16
schrANK111
Professional

schrANK111 is on a distinguished road

Quote:
Originally Posted by fenhir View Post
Wie schafft man denn das?

ich hab da früher haufenweise ftp qualis gespielt & mit den gewonnen punkten klamotten aus dem shop bei ebay vertickt
schrANK111 est déconnecté   Reply With Quote
Old Apr 05, 2009, 5:23pm   #17
sashstar
Professional

sashstar's Avatar

sashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond repute

Bin ich zu dumm oder raff ichs nich ?

Was bedeutet denn an deiner Aussage, dass du Points im Minus bist ?

ebay = geld gescheffelt ?!
Old Apr 06, 2009, 11:15am   #18
schrANK111
Professional

schrANK111 is on a distinguished road

die ftp, die du einsetzt, werden dir mit nem bestimmten multiplikator vom mgr & also vom rakeback abgezogen bzw wenns so viel ist, kriegste wohl gornix ne weile - gabs aber hier & auch woanders schon ellenlange threads dazu ..

&: ja die ollen klamotten gehen da weg wie warme semmeln
schrANK111 est déconnecté   Reply With Quote
Old Apr 06, 2009, 11:44am   #19
seidula
"not Erik"

seidula's Avatar

seidula has a reputation beyond reputeseidula has a reputation beyond reputeseidula has a reputation beyond reputeseidula has a reputation beyond reputeseidula has a reputation beyond reputeseidula has a reputation beyond reputeseidula has a reputation beyond reputeseidula has a reputation beyond reputeseidula has a reputation beyond reputeseidula has a reputation beyond reputeseidula has a reputation beyond repute

verdammt, ik will auch mal wieder nen Bonus!
Den letzten gabs am 20.03.08..
Old Apr 06, 2009, 1:53pm   #20
BubbleBoy
BubbleBoy

BubbleBoy's Avatar

BubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by fenhir View Post
Beispiel:

MGR: 800$
Minus Bonus: 500$
aber ich glaub nicht dass du den $500 bonus mit nur $800 mgr clearst

BubbleBoy est déconnecté   Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules